1. #1
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Wink Aan alle Islam&Ik leden

    Ik, zeemeermin ga jullie voorgoed verlaten. Nee, maak dus geen nieuwe nick o.i.d.
    Ik ga marokko.nl echt voorgoed verlaten.

    Ik ga mijn tijd beter besteden Insha'Allah ....er staat veel moois te wachten.

    Bij deze mijn excuses aan een ieder mocht ik kwetsende uitlatingen hebben gedaan.

    Groetjes,

    Zee.

  2. #2
    One way to Paradise

    Reacties
    5.292
    30-08-2009

    Waarom jij gaat weg mijn zoester?
    Al Fudayl Ibn Iyaa -Rahimahullah- zei:

    "Hoe zal je zijn als je een tijd bereikt wanneer je mensen ziet die geen onderscheid maken tussen waarheid en valsheid, gelovige en ongelovige, betrouwbare en onbetrouwbare, noch onwetenden en wetenden en ook niet zal herkennen wat goed is noch wat slecht is?"

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    459
    27-07-2010

    Moge Allaah je het goede schenken.
    Pluk een roos.

  4. #4
    One way to Paradise

    Reacties
    5.292
    30-08-2009

    Moge Allah je gelukkig maken in dunya en alakhira. Ameen.
    Al Fudayl Ibn Iyaa -Rahimahullah- zei:

    "Hoe zal je zijn als je een tijd bereikt wanneer je mensen ziet die geen onderscheid maken tussen waarheid en valsheid, gelovige en ongelovige, betrouwbare en onbetrouwbare, noch onwetenden en wetenden en ook niet zal herkennen wat goed is noch wat slecht is?"

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Oh ja, nog paar gratis tips van mij.

    - Doe profijtvolle kennis op, zodat jullie sterker staan in discussies of sterkere argumenten kunnen voordragen. Sommige bakken er echt niets van en komen niet verder dan gescheld en gevloek

    - Maak wat van jullie leven. Reis, lees.... studeer...organiseer. Kortom: wees actief. En zorg ervoor dat Allah van jou houdt en de mensen om jullie heen.

    - Vertrouw altijd jezelf. Laat je door niemand iets wijs maken dat je iets niet kunt. Iedereen kan het, je moet het alleen willen. Laat jullie dromen uitkomen en maak plannen.



    En nu ga ik echt

  6. #6
    One way to Paradise

    Reacties
    5.292
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door Zeemermin___ Bekijk reactie
    Oh ja, nog paar gratis tips van mij.

    - Doe profijtvolle kennis op, zodat jullie sterker staan in discussies of sterkere argumenten kunnen voordragen. Sommige bakken er echt niets van en komen niet verder dan gescheld en gevloek

    - Maak wat van jullie leven. Reis, lees.... studeer...organiseer. Kortom: wees actief. En zorg ervoor dat Allah van jou houdt en de mensen om jullie heen.

    - Vertrouw altijd jezelf. Laat je door niemand iets wijs maken dat je iets niet kunt. Iedereen kan het, je moet het alleen willen. Laat jullie dromen uitkomen en maak plannen.



    En nu ga ik echt
    How sweet
    Al Fudayl Ibn Iyaa -Rahimahullah- zei:

    "Hoe zal je zijn als je een tijd bereikt wanneer je mensen ziet die geen onderscheid maken tussen waarheid en valsheid, gelovige en ongelovige, betrouwbare en onbetrouwbare, noch onwetenden en wetenden en ook niet zal herkennen wat goed is noch wat slecht is?"

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Ik ben de waarde van tijd gaan beseffen. En is zonde om mijn kwaliteiten zo te laten sterven in forums.

    En mooie mogelijkheden...

    Don't worry dus.

    Thanx voor jullie du'a.

    Xxxx

  8. #8
    Getrouwd.

    Reacties
    367
    14-09-2006

    Het gaat jou goed meid.
    Rustig.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    het gaat je goed zuster

    take care in shaa Allah...

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    het gaat je goed zuster

    take care in shaa Allah...
    dit is een topic van alweer 8 jaar geleden. Snap niet waarom deze ge- upt wordt. Schaam me dood haha.... niet veel veranderd zo te zien

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    dit is een topic van alweer 8 jaar geleden. Snap niet waarom deze ge- upt wordt. Schaam me dood haha.... niet veel veranderd zo te zien
    subhanallaah, ik had het niet eens gezien haha... gair in shaa Allah. snap ook niet waarom Geefgroen. het zo nodig vond om dit te uppen haha...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Geefgroen. Bekijk reactie
    Hier zijn topics voor om geupptt te worden.
    nee hoor, een tijdje terug was het uppen zelfs verboden. Topics werden daardoor verwijderd.