1. #1
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Over uppen

    Asalamu alaikum beste broeders,

    Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn en mijn berichten niet meer uppen. Ik heb daar zeer slecht ervaring mee en zie daar niets goeds in. Een persoon kan er hoogmoedig van worden, het komt over als een soort prijzing of zelfs geflirt, en zelfs erg irritant voor andere leden.

    Indien Islamitische Kennis je echt lief is, zou je zelf berichten posten en niet die van anderen uppen.

    Uiteraard mogen zusters mijn berichten wel uppen, mits het niet overdreven is, want dit forum is van iedereen en niet van 1 persoon.

    Baarak Allahu feekum

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    respect!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    613
    24-11-2003

    Up

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    613
    24-11-2003

    Up

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    613
    24-11-2003

    Up

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Bismillah

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Uppen doe ik alleen als ik vind dat iets echt nuttig was voor mij en dus niet snel dient te verdwijnen van de pagina dat is ook wat up betekent omhoog.
    Maar thnx voor de melding men dient je vraag te respecteren.
    Heavy

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Alhamdulilah, iedereen erg bedankt voor zijn begrip, ik kan dan weer met een gerust hart verder in chaa Allah. Djaazakum Allahu khairan.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    613
    24-11-2003

    Up.

    Maar waarom mogen alleen zusters uppen?

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door malihakda Bekijk reactie
    Up.

    Maar waarom mogen alleen zusters uppen?
    Ik kan me maar drie redenen bedenken waarom sommige jongemannen vrouwelijke topics uppen, en ze zijn alle drie negatief. Vrouwen kunnen elkaars topic ook met een slechte bedoeling uppeN

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Ik kan me maar drie redenen bedenken waarom sommige jongemannen vrouwelijke topics uppen, en ze zijn alle drie negatief. Vrouwen kunnen elkaars topic ook met een slechte bedoeling uppeN
    Sorry maar dan heeft dat voornamelijk met jou denkwijze te maken dat jij overal het negatieve in ziet. Ik laat me in ieder geval niet beschuldigen dat ik verkeerde intenties heb als ik een leerzaam topic zie die bekeken moet blijven.
    Heavy

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Intentie is niet zuiver als je niet volgens de sunna handelt

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Meeste mannen die dat doen Willen flirten en zoeken een manier om dichterbij te komen. Uppen is een goede geheimzinnige manier.

  14. #14
    مَعاذ الله

    Reacties
    2.995
    26-04-2002


    P.s. Plaats alleen inhoudelijke reacties en dus geen 'up' want daar heeft niemand wat aan


    Bron: forumregels topper
    Qur3iyabi قرعيابي taa ti toe

    قل سبحان الله ومآ أنا من المشركيين ~ ومآ من المبتدعييييين


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Intentie is niet zuiver als je niet volgens de sunna handelt
    Ik heb je net een geldig argument gegeven dat uppen niets meer betekent dan omhoog. Ik maak geen onderscheid tussen man of vrouw het gaat mij op de topic dat het ik leerzaam vind en daarom het vaker bekeken dient te worden in plaats van verdwijnen op een ander pagina.

    Jij kan niet zien wat mijn intentie is en kunt dus niet met zekerheid zeggen dat ik verkeerde dingen doe het is niet eens flirten. Ik zal niet ontkennen dat wat jij zegt ook klopt tuurlijk zullen er mannen en vrouwen zijn die met verkeerde intenties dingen doen dat ben ik 100% met je eens. Maar zeggen dat er alleen negatieve intenties zijn dat ben ik totaal niet met je eens want ik weet wat mijn niya is.

    Btw het woord up gebruiken om te uppen is wel de meest loser en zielige vorm van iemand willen versieren. Als ik je wil versieren bijvoorbeeld dan stuur ik je wel gewoon een puntje dat ik interesse in je hebt enzovoort we zijn geen kinderen van 9 jaar. Maar goed je moet vooral zelf weten wat je doet ik respecteer je mening maar ik laat me niet onterecht beschuldigen voor negatieve intenties ook al heb jij een goed punt.
    Heavy