1. #16
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Ik oordeel niet over een specifiek persoon beste broeder TDM, er zullen vast uitzonderingen bestaan, maar de weg dient gesloten te worden zodat bedriegers geen kans krijgen. Ik weet gewoon zeker dat de meerderheid slechte bedoelingen heeft, ze uppen om contact te zoeken op een harame manier en sommige om andere leden te irriteren of een ander zuster jaloers te maken omdat hij haar leuk vind en boos op haar is. Ik kan goed nadenken alhamdulilah, en kan veel dingen zien door te observeren.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Ik oordeel niet over een specifiek persoon beste broeder TDM, er zullen vast uitzonderingen bestaan, maar de weg dient gesloten te worden zodat bedriegers geen kans krijgen. Ik weet gewoon zeker dat de meerderheid slechte bedoelingen heeft, ze uppen om contact te zoeken op een harame manier en sommige om andere leden te irriteren of een ander zuster jaloers te maken omdat hij haar leuk vind en boos op haar is. Ik kan goed nadenken alhamdulilah, en kan veel dingen zien door te observeren.
    Safi geen probleem ik begrijp je punt en het is inderdaad een legitiem reden daarom respecteerde ik je keuze vanaf het begin al.
    Khayr insha Allah en moge Allah de dwalenden leiden.
    Heavy

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Ameen, en sommige denken dat ze zelf beschermt zijn tegen de verleidingen, denk dat ze de wereld nog niet gezien hebben, want sommige mensen beschikken over een enorme aantrekkingskracht zowel in uiterlijk als in de manier van handelen, bijna iedereen valt op hem/haar, het is daarom beter om afstand te bewaren, dit is islam & ik waarin wij elkaar helpen in het goede en niet in het slechte, dus laten we dat ook doen. Baarak Allahu feekum

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Ben ik helemaal met je eens, Wa Fieka BarakAllâhoe.
    Heavy

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Asalamu alaikum beste broeders,

    Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn en mijn berichten niet meer uppen. Ik heb daar zeer slecht ervaring mee en zie daar niets goeds in. Een persoon kan er hoogmoedig van worden, het komt over als een soort prijzing of zelfs geflirt, en zelfs erg irritant voor andere leden.

    Indien Islamitische Kennis je echt lief is, zou je zelf berichten posten en niet die van anderen uppen.

    Uiteraard mogen zusters mijn berichten wel uppen, mits het niet overdreven is, want dit forum is van iedereen en niet van 1 persoon.

    Baarak Allahu feekum
    Up voor sheikha suhayla

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ben ik helemaal met je eens, Wa Fieka BarakAllâhoe.
    Sommige mensen denken dat ze kunnen flirten onder het mom van dawa, ze denken dat ze vrouwen kunnen onderwijzen, door met ze te chatten en grapjes maken, deze onwetende vrouwen zullen misschien in het begin luisteren, na een aantal jaren denken ze: wat een hypocrieten waren die broeders. Een eerlijk persoon verbergt geen kennis.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Sommige mensen denken dat ze kunnen flirten onder het mom van dawa, ze denken dat ze vrouwen kunnen onderwijzen, door met ze te chatten en grapjes maken, deze onwetende vrouwen zullen misschien in het begin luisteren, na een aantal jaren denken ze: wat een hypocrieten waren die broeders. Een eerlijk persoon verbergt geen kennis.
    Doe je nog paga slaan op die naaktfoto's in je inbox die je aan iedereen liet zien geile stoute ondeugende meid?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Je bent gemeld vieze stalker, niks word vergeten door Allah.
    Heavy

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Sommige mensen denken dat ze kunnen flirten onder het mom van dawa, ze denken dat ze vrouwen kunnen onderwijzen, door met ze te chatten en grapjes maken, deze onwetende vrouwen zullen misschien in het begin luisteren, na een aantal jaren denken ze: wat een hypocrieten waren die broeders. Een eerlijk persoon verbergt geen kennis.
    Munafiqeen mogen de laagste level van jahannam betreden hamdoulilah, zij willen mensen laten dwalen maar niks gaat aan Allah voorbij zij zullen hun oordeel wel krijgen. Je hebt gelijk gewoon mensen blijven waarschuwen tegen fitna en fasad,
    Heavy

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je bent gemeld vieze stalker, niks word vergeten door Allah.
    Hou gewoon je rotte slijmerige hypocriete stinksmoel pisnicht en niet je jodenneus in zaken steken waar je niets vanaf weet a mies an kehba
    Just shut your'e fack off bitch

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    ik denk het, jij zegt het
    je hebt hierin gelijk en we kennen de intentie van de leden niet maar een man die al je topics gaat uppen bij wijze van vind ik ook overkomen als geflirt, Allahu alam
    wel goed dat je dit meld zodat meer leden zich hiervan bewust worden hoe dit overkomt, want niet iedereen bedoeld het verkeerd, echter kan het wel zo overkomen en kan het een weg zijn naar haram, moge Allah ons behoeden

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Munafiqeen mogen de laagste level van jahannam betreden hamdoulilah, zij willen mensen laten dwalen maar niks gaat aan Allah voorbij zij zullen hun oordeel wel krijgen. Je hebt gelijk gewoon mensen blijven waarschuwen tegen fitna en fasad,
    Kan ook een vorm van kleine hypocrisie zijn, iemand die zich had voorgenomen uit te nodigen naar Allah en onderweg werd hij verleid en begon hij een andere weg te nemen, zoals het lachen, onnodig praten over privézaken en grapjes maken met vrouwen. Wat helemaal niets met dawa te maken heeft maar eerder met elkaar leren kennen en interesse tonen.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Kan ook een vorm van kleine hypocrisie zijn, iemand die zich had voorgenomen uit te nodigen naar Allah en onderweg werd hij verleid en begon hij een andere weg te nemen, zoals het lachen, onnodig praten over privézaken en grapjes maken met vrouwen. Wat helemaal niets met dawa te maken heeft maar eerder met elkaar leren kennen en interesse tonen.
    Tuurlijk daarom moeten we ook oppassen met dit dawa gebeuren. Het is immers een verantwoordelijkheid waar we eerst kennis voor moeten opdoen en niet gewoon mensen zomaar roepen naar Islam. Ik zie het punt er ook niet van btw dat een jongen vrouw gaat benaderen prive om ''dawa'' te doen ik heb zoiets van daar zijn genoeg zusters met kennis voor, Shaytaan moet geen ruimte van speling krijgen.

    Ewa ja khayr insha Allah je ziet zelf wat voor zieke mensen hier langskomen dit platform kan giftig zijn voor onze imaan.
    Heavy

  14. #29
    BenKamal

    Reacties
    370
    29-11-2017

    Islam mag niemand afkeuren

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Cyborg Bekijk reactie
    Islam mag niemand afkeuren
    Er is geen dwang tot het accepteren van Islam, als iemand de waarschuwing wil verwerpen dan is het zijn of haar goedrecht en verantwoordelijkheid. Het is alleen onze taak om mensen te informeren over onze Deen zodat men de boodschap van Allah begrijpt en daarop kan reflecteren. Een mens kan immers niet duidelijk accepteren of verwerpen wat hij of zij niet helemaal kan begrijpen.
    Heavy