+ Reageer
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 5 6 7
91 tot 103 van 103

Reacties
    11.145
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Je kunt het zelf eenvoudig verifiëren Zoek maar op groeifases embryo.

Zie de bijbel en koran wat deze zijn, religieuze boeken. Geen wetenschappelijke handboeken.
    Waarom iets opzoeken als het door een wetenschapper is onderzocht.

Zijn conclusie staat je niet aan, deal with it.
    A woman's heart should be so close to Allah swt that a man has to seek Him just to find her.❤

MVC Lid

Reacties
    1.134
    12-09-2017

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Waarom iets opzoeken als het door een wetenschapper is onderzocht.

Zijn conclusie staat je niet aan, deal with it.
    “…de tijd is gekomen dat de natuur de organen precies zal verbinden en om alle delen compleet te maken. Dit zorgt ervoor dat vlees begint te groeien op en om alle bottehttps:en tegelijkertijd maakt het aan de einden van de botten pezen die ze verbinden aan elkander, en over de hele lengte plaatst het om hen heen aan alle zijden membranen, genaamd periosteal, waarop het vlees laat groeien.”

Vertaling van Corpus Medicorum Graecorum, Akademic Verlag, 1992) section I:9:1-10 pp. 92-95, 101

Het beroemde boek van Claudius Galenus over Semen.

Hij leefde 503 jaar (!) voor Mohammed. En hier staat het al; eerst ontstaan de beenderen, het skelet, en daarna wordt dit bedekt met vlees, spieren, pezen.
    Opmerkelijk toch, zelfde tekst verschijnt 5 eeuwen later in de koran. En zoals wij nu weten het is niet juist.

Reacties
    11.145
    10-01-2009

@ Maquis, wat waren zijn vakgebied(en) /specialiteit (en)?

Onder andere Ala-al-din abu Al-Hassan Ali ibn Abi-Hazm al-Qarshi al-Dimashqi ( Arabisch : علاء الدين أبو الحسن علي بن أبي حزم القرشي الدمشقي), bekend als Ibn al-Nafis ( Arabisch : ابن النفيس), heeft zijn theorie ontkracht ibn al nafis was een Arabische arts vooral beroemd omdat hij de eerste was om de longcirculatie van het bloed te beschrijven . Het werk van Ibn al-Nafis met betrekking tot de rechtszijdige (pulmonaire) circulatie dateert van voor het latere werk (1628) van William De Maes

Je kunt wel stukken plaatsen van een arts want dat was Claudius Galenus en géén wetenschapper. (Hij zag zichzelf ook als filosoof)

TIP: Doe niet aan knip & plak werk.

Lees onderstaande:

Sommige ideeën van Claudius Galenus waren onjuist: hij ontleedde geen menselijk lichaam. [20] Griekse en Romeinse taboes hadden ertoe geleid dat dissectie in de oudheid meestal werd verboden, maar in de Middeleeuwen veranderde het: medische leraren en studenten in Bologna begonnen menselijke lichamen te openen, en Mondino de Luzzi (ca. 1275-1326) produceerde de eerste bekende anatomische leerboek gebaseerd op menselijke dissectie.[21] [22]

Leg mij eens uit hoe je wetenschappelijk onderzoek kunt doen zonder het lichamelijk (in dit specifieke geval baarmoeder) te onderzoeken?
    A woman's heart should be so close to Allah swt that a man has to seek Him just to find her.❤

Reacties
    11.145
    10-01-2009

"Het is mij duidelijk dat deze verzen door Mohammed vzmh ontvangen zijn, van Allah swt, afkomstig zijn. Bijna al deze kennis werd pas vele eeuwen later ontdekt. Dit bewijst voor mij dat Mohammed een boodschapper van Allah is". [referentie: 'This is the Truth'

N.a.v deze statement, werd Professor Moore gevraagd: "Betekent dit dat u van mening bent dat de Koran het Woord van God is?" Hij antwoordde: "Geen twijfel mogelijk."

Up voor professor Moore

MVC Lid

Reacties
    1.134
    12-09-2017

“…de tijd is gekomen dat de natuur de organen precies zal verbinden en om alle delen compleet te maken. Dit zorgt ervoor dat vlees begint te groeien op en om alle botten:en tegelijkertijd maakt het aan de einden van de botten pezen die ze verbinden aan elkander, en over de hele lengte plaatst het om hen heen aan alle zijden membranen, genaamd periosteal, waarop het vlees laat groeien.”

Vertaling van Corpus Medicorum Graecorum, Akademic Verlag, 1992) section I:9:1-10 pp. 92-95, 101

Het beroemde boek van Claudius Galenus over Semen.

Hij leefde 503 jaar (!) voor Mohammed. En hier staat het al; eerst ontstaan de beenderen, het skelet, en daarna wordt dit bedekt met vlees, spieren, pezen.
    Opmerkelijk toch, zelfde tekst verschijnt 5 eeuwen later in de koran. En zoals wij nu weten het is niet juist.
    Moore is de enige embryoloog die stelt wat ter zake in de koran staat juist is, overeenkomt met moderne wetenschap.
    Vreemd, toch?
    Hoewel? In de jaren '80 werd Moore door de Saudische koninklijke familie verzocht om een speciale uitgave te maken van zijn succesvolle boek "The developing Human" om te worden gebruikt door moslim studenten aan islamitische universiteiten!
    Of beter zijn originele boek met islamitische toevoegingen!
    Dus in islamitische landen wordt een embryo volgens de koran gevormd, en in niet-islamitische landen conform wetenschappelijk onderzoek vastgesteld?
    Moore werd royaal door de Saudische koninklijke familie beloond!
    In feite hoefde hij niet eens zelf de islamitische versie te schrijven! Dat deed Abdul Majeed al-Zindani,
    In wezen betaalde men Moore om zijn naam te mogen misbruiken. Kijk een bekende westerse wetenschapper.....

Money makes the world goes round....

Reacties
    11.145
    10-01-2009

Galenes voornaamste interesse lag in de menselijke anatomie, maar de Romeinse wet had de ontleding van menselijke lijken verboden sinds ongeveer 150 voor Christus. [42] Vanwege deze beperking voerde Galen anatomische dissecties uit op het leven ( vivisectie ) en dode dieren, meestal gericht op varkens en primaten

Reacties
    11.145
    10-01-2009

Moore werd royaal door de Saudische koninklijke familie beloond!
    In feite hoefde hij niet eens zelf de islamitische versie te schrijven! Dat deed Abdul Majeed al-Zindani,
    In wezen betaalde men Moore om zijn naam te mogen misbruiken. Kijk een bekende westerse wetenschapper.....

Money makes the world goes round....
    Tuurlijk nu is het opeens een "oplichter"
    Wij zijn uitgepraat.

Mijn baarmoeder lijkt in de verste verte niet op die van een varken! te grappig voor woorden.

MVC Lid

Reacties
    1.134
    12-09-2017

Tuurlijk nu is het opeens een "oplichter"
    Wij zijn uitgepraat.

Mijn baarmoeder lijkt in de verste verte niet op die van een varken! te grappig voor woorden.
    Als de feiten je bevallen ren je weg. Kunt gewoon zelf verifiëren wat ik schrijf.

MVC Lid

Reacties
    2.710
    08-04-2017

Citaat Geplaatst door AtlasLion- Bekijk reactie
    Een getrouwd koppel in dit geval de vrouw heeft vaak te maken met zaadlozingen van haar man dat ook nog in haar embryo terechtkomt. Bij een scheiding of haar man komt te overlijden moet haar embryo eerst verschoont worden dat duurt maanden,
    zoals Allah dat heeft voorgeschreven.
    Ppfff..een embryo is de ongeboren vrucht.
    Hoe verschoon je een ongeboren vrucht?

Reacties
    11.145
    10-01-2009

Als de feiten je bevallen ren je weg. Kunt gewoon zelf verifiëren wat ik schrijf.

Iemand die mijn baarmoeder vergelijkt met dat van een varken (voor zover een varken een baarmoeder heeft) kan ik niet serieus nemen .

MVC Lid

Reacties
    1.134
    12-09-2017

Iemand die mijn baarmoeder vergelijkt met dat van een varken (voor zover een varken een baarmoeder heeft) kan ik niet serieus nemen .
    Gewoon even googlen op de trefwoorden en b.v. site vragen te stellen biologen en heel toepasselijk:

"Browse Questions & Answers > Genes, Genetics and DNA

Who comes first? Bones or meats.
    8th May 2016 12:53:01

Question from:Abdullah Mohammed Anwer

I am a muslim and "Quran" says that the bone comes first then the meat, i think (as i read) it was mentioned even before "Al-Quran" by famous Greek scientists.
    But the new science says that they come together at the same time.
    Which one is true?
    Please answer me as soon as possible and sorry for my bad English.
    9th May 2016 14:45:58
    Photo

Alistair Wilson

University of Exeter

I cannot comment on either the text of the Quaran or its interpretation.

Embryologically, muscle, bone and cartilage are all derived from the mesoderm (one of the three germ cell layers) in bilaterian animals (i.e. most animals but not sponges, jellyfish etc). It is really the case that cells into the mesoderm begin to differentiate to form the various different tissue types, so I would characterise the development of muscle and bone as a simultaneous process not sequential one"

Duidelijk skelet en vlees.spieren ontwikkelen zich vrijwel gelijkertijd
    Ook dat geldt voor alle zoogdieren, ook varkens!.

MVC Lid

Reacties
    2.710
    08-04-2017

Nou een melkkoe dan ..goed.
    Voir jou geen varkentje

MVC Lid

Reacties
    1.097
    24-05-2017

Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Eehhh... wat is dat: "haar embryo verschonen"?
    Ik heb daar nog nooit van gehoord, eigenlijk....
    Een getrouwd koppel in dit geval de vrouw heeft vaak te maken met zaadlozingen van haar man dat ook nog in haar embryo terechtkomt. Bij een scheiding of haar man komt te overlijden moet haar embryo eerst verschoont worden dat duurt maanden,
    zoals Allah dat heeft voorgeschreven.