+ Reageer
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
31 tot 45 van 103
    MVC Lid

Reacties
    20.918
    13-05-2005

@egrie
    dat is helemaal niet wat in dit stuk beweerd wordt hoor, je haalt dingen door elkaar. het gaat hier alleen over risico op ziekte door spema te mixen in je lichaam.

MVC Lid

Reacties
    20.918
    13-05-2005

weet nog steeds niet wat 'water van opdrukmensen' is...

anyone?

MVC Lid

Reacties
    20.918
    13-05-2005

Bericht kan wel kloppen denk ik. Een vrouw maakt zich zelf eigenlijk een soort van weerbaar tegen de mannelijke injectie (wat eigenlijk vreemd materiaal is). Dat zal zich opnieuw moeten instellen bij wisseling van man. Dat moslimvrouwen preutser zijn, en langer wachten, kan dus de wisseling bespoedigen.

MVC Lid

Reacties
    20.918
    13-05-2005

Maar dat is niet voorbehouden aan moslims dan dus. Het gaat gewoon om wachten tussen partners, en dat zullen veel meer zedelijk ingestelde groepen doen.

Veni Vidi Vici

Reacties
    2.109
    21-08-2011

Artikel heeft geen nieuwswaarde en fake news uit 2016.

In originele artikel staat geen enkele verwijzing naar wetenschappelijke bron van het verhaal.

Gezien het onderwerp zou men JUIST dat onderstrepen en linken,
    Hallo Moderator, als Marokkanen elkaar censureren en het woord ontnemen, hebben ze geen vijanden nodig.
    Gastarbeid en Kapitaal – SP brochure 1983 http://sptransparant.wordpress.com/g...d-en-kapitaal/
    Dood en Marokko? http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1194625
    Serendipiteit​ Lemniscaat

MVC Lid

Reacties
    20.918
    13-05-2005

ow, maar het gaat hier natuurlijk weer om het feit dat dit in de koran staat, en er dus 'wetenschappelijke' kennis staat in de koran die niet bekend was waardoor de koran blijkt geef van de goddelijke wonderlijkheid waardoor ze geschreven is...

heeft iemand voor mij het vers waarin dit staat? staat daar ook zo'n beschrijving als van de opdrukmensen en zo?

WZPWZDB

Reacties
    5.649
    18-12-2015

lol ,,zie de islamhaters kapot gaan
    .

MVC Lid

Reacties
    20.918
    13-05-2005

Nou nee, dat valt wel mee. Ik geloof best dat het er in staat. Ben alleen benieuwd in welke bewoording en of dat correspondeert met wat gezegd wordt in de openingspost. Jij weet als goede moslim vast wel waar ik dit vers kan vinden?Kun je mij doorverwijzen?
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    lol ,,zie de islamhaters kapot gaan

MVC Lid

Reacties
    1.134
    12-09-2017

Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Maar liefje ergens moet het toch echt te achterhalen zijn..
    Hoe komt het anders hier op mja

Betere dawah kun je niet wensen toch??
    Maakt toch helemaal niet uit waar het vandaan komt, of het echt door wetenschappers is vastgesteld?
    Als het maar positief voor het geloof is, als "bewijs" kan worden aangevoerd voor het bestaan van God/Allah.

Zoals ook zodra een wetenschappelijke theorie als bedreiging voor het geloof wordt gezien deze te vuur en te zwaard wordt aangevallen.
    Als onzin afgedaan.

MVC Lid

Reacties
    20.918
    13-05-2005

link doet het overigens niet bij mij. bij iemand wel?

Reacties
    11.133
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Bericht kan wel kloppen denk ik. Een vrouw maakt zich zelf eigenlijk een soort van weerbaar tegen de mannelijke injectie (wat eigenlijk vreemd materiaal is). Dat zal zich opnieuw moeten instellen bij wisseling van man. Dat moslimvrouwen preutser zijn, en langer wachten, kan dus de wisseling bespoedigen.
    heeft niks met preuts zijn te maken.
    A woman's heart should be so close to Allah swt that a man has to seek Him just to find her.❤

MVC Lid

Reacties
    30.933
    13-03-2012

Nederlandse vrouwen weten gewoon niet hoe dat ze hun achterste moeten schoonmaken vraag jakko om advies hij laat zijn achterste door ander man BRANDschoon maken
    wat je ook doet onderhoud geen relaties/ huwelijken buiten je eigen volk

الله اكبر

Reacties
    2.220
    13-12-2017

Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Nederlandse vrouwen weten gewoon niet hoe dat ze hun achterste moeten schoonmaken vraag jakko om advies hij laat zijn achterste door ander man BRANDschoon maken
    jakko is een veradder van onbereikbare
    Citaat Geplaatst door Vrouwe_Justitia1 AZULIST Bekijk reactie
    Ik hoop dat alle Arabieren worden vermoordt door Israël lang leve Israël

Reacties
    11.133
    10-01-2009

Handen wassen na toiletbezoek is hen vreemd sta er elke keer weer van te kijken
    A woman's heart should be so close to Allah swt that a man has to seek Him just to find her.❤

MVC Lid

Reacties
    2.710
    08-04-2017

Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Klopt..ons lichaam is met alles er op gericht die zaadcellen om zeep te helpen.