+ Reageer
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
16 tot 30 van 107

Reacties
    11.173
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Lekker kapot gaan Islamhatertje
    Het blijft confronterend voor een afvallige, alles wat met islam te maken heeft en wetenschappelijk word hard gemaakt (wat al in de Koran beschreven staat) doet pijn. Hij word met de neus op de feiten gedrukt. Hij slaat als een wilde om zich heen met zijn reacties.

Nodig hem uit naar het juiste pad en blijf hem uitnodigen naar het goede...Allah yahdi
    A woman's heart should be so close to Allah swt that a man has to seek Him just to find her.❤

MVC Lid

Reacties
    196
    27-11-2017

Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    wil je hiermee zeggen dat je het wetenschappelijk onderzoek in twijfel brengt?

maar het stond sws al in de koran dat muslima's tayjib (zuiver en rein) zijn... en binnen welk context werd dit zelfs aangehaald in de koran..... exact....
    Indien dit daadwerkelijk een gedegen wetenschappelijk onderzoek betreft dan is er geen reden om eraan te twijfelen. Ik vind het alleen opmerkelijk dat het artikel een additionele religieuze verklaring bevat. In geen enkel wetenschappelijk stuk ben ik dit ooit tegengekomen.

Ik heb ook mijn bedenkingen bij de bron. Ik heb een simpele Google search uitgevoerd door de titel in te typen (Embryologists say Muslim woman is the cleanest on earth) en er is maar één pagina! Een pagina terwijl de gemiddelde Google search vele pagina's aan resultaten weergeeft, Ik ben ook alleen maar religieuze sites en blogspots tegengekomen (Iqraa, religion.com jameelbr blogspot).

Sorry, maar dat is een gigantische red flag als je het mij vraagt. Ik kan er ook niets aan doen dat mensen hier zo goedgelovig zijn.

Reacties
    11.173
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door Darkmatter1991 Bekijk reactie
    Het feit dat mensen dit voor zoete koek slikken is zeer typerend voor de goedgelovigen op deze forum. Mensen, wat geloven jullie toch makkelijk alles wat op het internet staat dat in het voordeel van de religie zou spreken.
    Alilahi yahdiek.
    A woman's heart should be so close to Allah swt that a man has to seek Him just to find her.❤

Reacties
    11.173
    10-01-2009

Dergelijke wetenschappelijk onderzoek is ook niet iets wat men graag aan de grote klok hangt. Want stel je voor dat men zich massaal gaat bekeren

Feit is dat er wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan. Overal zit wijsheid achter ALLAH AKBAR ❤

الله اكبر

Reacties
    2.220
    13-12-2017

Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Lekker kapot gaan Islamhatertje
    al die varkens moet je aanpakken, ook smerige zogenaamde mocro s die ons vernederen
    Citaat Geplaatst door Vrouwe_Justitia1 AZULIST Bekijk reactie
    Ik hoop dat alle Arabieren worden vermoordt door Israël lang leve Israël

MVC Lid

Reacties
    2.716
    08-04-2017

Wat een warig vertaald stuk..

Nu graag een echte bron

Reacties
    11.173
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Wat een warig vertaald stuk..

Nu graag een echte bron
    Warrig

Is niet voor jou ogen bestemd.

MVC Lid

Reacties
    19.638
    20-05-2006

MVC Lid

Reacties
    20.918
    13-05-2005

kan iemand ff helpen? wat is water van opdrukmensen? en waar wordt die computer dan geplaatst?
    en afdruk: is dat sperma?

jesus die google translate was wel dronken of zo..

MVC Lid

Reacties
    2.716
    08-04-2017

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Warrig

Is niet voor jou ogen bestemd.
    Ook een varkentje heeft verstand hoor.

Geen link naar enig onderzoek.

Een paar sites die dit al 2016 vermelden wat facebookposts .
    Maar enige verwijzing.. meer dan wat geknor geknor op die sites..niks nada noppes.

MVC Lid

Reacties
    2.716
    08-04-2017

Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    kan iemand ff helpen? wat is water van opdrukmensen? en waar wordt die computer dan geplaatst?
    en afdruk: is dat sperma?

jesus die google translate was wel dronken of zo..

Dit is de kuise versie

MVC Lid

Reacties
    2.716
    08-04-2017

Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    wil je hiermee zeggen dat je het wetenschappelijk onderzoek in twijfel brengt?

maar het stond sws al in de koran dat muslima's tayjib (zuiver en rein) zijn... en binnen welk context werd dit zelfs aangehaald in de koran..... exact....
    Ah jij weet meer..
    Mag ik de link naar dat wetenschappelijke onderzoek ..thanks

MVC Lid

Reacties
    533
    17-09-2012

Aristoteles had het hier al over:

https://www.telegraph.co.uk/news/sci...-children.html

The idea that the physical traits of previous sexual partners could be passed on to future children was hypothesised by Aristotle and formed part of the reason that kings were banned from marrying divorcees.

MVC Lid

Reacties
    20.918
    13-05-2005

Ow, is dat wat bedoeld wordt? Wel een ernstige flauwekul dan. Wordt niet gewoon bedoeld dat je na zo'n periode er zeker van kan zijn dat je de vader bent van je bezwangerde vrouw van keuze? Ik bedoel, elke spermatozoide is dan wel afgestorven. Het idee dat een eicel-bevruchting getekend zou kunnen worden door twee spermatozoiden is volslagen kul namelijk.Is dat wat er bedoeld wordt met 'schoon'? Dat moslimvrouwen omdat ze een tijdje 'onbedrukt' (ahum) blijven, schoner zijn? Maar er wordt eigenlijk bedoeld dat ze niet meteen van partner mogen wisselen opdat het kroost zeker van de nieuwe pappa is.Is dat niet ook een zaak van de nieuwe aspirant pappa overigens?
    Citaat Geplaatst door egrie Bekijk reactie
    Aristoteles had het hier al over: https://www.telegraph.co.uk/news/sci...-children.htmlThe idea that the physical traits of previous sexual partners could be passed on to future children was hypothesised by Aristotle and formed part of the reason that kings were banned from marrying divorcees.

MVC Lid

Reacties
    2.716
    08-04-2017

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Dergelijke wetenschappelijk onderzoek is ook niet iets wat men graag aan de grote klok hangt. Want stel je voor dat men zich massaal gaat bekeren

Feit is dat er wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan. Overal zit wijsheid achter ALLAH AKBAR ❤
    Maar liefje ergens moet het toch echt te achterhalen zijn..
    Hoe komt het anders hier op mja

Betere dawah kun je niet wensen toch??