1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Story time - episode 2

    Oke Luitjes,

    Soms tref je een man of een vrouw van je dromen en dan weet je meteen na de eerste blik dat hij/zij qua uiterlijk echt jouw ding is. Vervolgens raken jullie aan de praat en het liefst wil je morgen haar/zijn kind.

    Als je in bed ligt ben je aan het dagdromen over deze prins/prinses op het wittepaard en zijn of haar mooie lach. Nu ben je dus helemaal ondersteboven van deze liefde en je moeder vraagt je ook: Ennn??? Of ze zegt niks maar weet het wel.

    Nu is de vraag aan jullie: Wat doen jullie in dat geval?

    A. Happy zijn en Allah op je blote knieen danken dat deze persoon in jouw leven is gekomen

    B. Depri zijn om al het andere wat niet goed gaan in je leven, maar het belangrijkste heb je al in de pocket (helft van je deen)

    C. Een reis naar de Malediven boeken

    Shoot.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    D. roomijs vanille en m&ms kopen om zelf 1000ML McFlurry te maken.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    D. roomijs vanille en m&ms kopen om zelf 1000ML McFlurry te maken.
    Je brengt me op ideeen.

    Maar A of B of C?

    Tijd gaat nu in.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Je brengt me op ideeen.

    Maar A of B of C?

    Tijd gaat nu in.
    Heb niets met A,B of C! Ik maak mijn eigen opties.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Heb niets met A,B of C! Ik maak mijn eigen opties.
    Jouw ot hahahaahahahah
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Jouw ot hahahaahahahah
    Emo mensen stressen mij.

  7. #7
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Oke Luitjes, Soms tref je een man of een vrouw van je dromen en dan weet je meteen na de eerste blik dat hij/zij qua uiterlijk echt jouw ding is. Vervolgens raken jullie aan de praat en het liefst wil je morgen haar/zijn kind. Als je in bed ligt ben je aan het dagdromen over deze prins/prinses op het wittepaard en zijn of haar mooie lach. Nu ben je dus helemaal ondersteboven van deze liefde en je moeder vraagt je ook: Ennn??? Of ze zegt niks maar weet het wel. Nu is de vraag aan jullie: Wat doen jullie in dat geval? A. Happy zijn en Allah op je blote knieen danken dat deze persoon in jouw leven is gekomen B. Depri zijn om al het andere wat niet goed gaan in je leven, maar het belangrijkste heb je al in de pocket (helft van je deen) C. Een reis naar de Malediven boeken Shoot.
    Klinkt niet gezond, dat morgen al willen. C. dan kan je afkoelen, en zie je de wereld hopelijk iets gezonder, en bega je niet een grote fout omdat je te snel iets wilt.
    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Je brengt me op ideeen. Maar A of B of C? Tijd gaat nu in.
    Er moest dus geen D. voor dat shoot :P
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Emo mensen stressen mij.
    Volgens mij worden mensen juist emo door jou.


    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Klinkt niet gezond, dat morgen al willen. C. dan kan je afkoelen, en zie je de wereld hopelijk iets gezonder, en bega je niet een grote fout omdat je te snel iets wilt. Er moest dus geen D. voor dat shoot :P
    Jawel is heel gezond.

    En nee er is geen D.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Volgens mij worden mensen juist emo door jou.
    Wat lul jij nou weer, geit?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Wat lul jij nou weer, geit?
    Ik heb je toch niet gekrenkt he, ram?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    D. leuke tijd samen doorbrengen. Dan pas gaat blijken of hij bij me past en trouwmateriaal is


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door l0velyMe Bekijk reactie
    D. leuke tijd samen doorbrengen. Dan pas gaat blijken of hij bij me past en trouwmateriaal is

    Ja tuurlijk en toen kwam je op het punt A, B of C. Welke kies je dan?

    C, is jullie huwelijksreis.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ja tuurlijk en toen kwam je op het punt A, B of C. Welke kies je dan?

    C, is jullie huwelijksreis.
    Geen van allen.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door l0velyMe Bekijk reactie
    Geen van allen.
    Why not haha
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Why not haha
    Ze zijn allemaal saai en niet van toepassing.


    A. Waarom zou je dankbaar zijn ? Misschien moet hij god dankbaar zijn dat hij jou heeft gevonden.

    B. Waarom depri ?

    C. Huwelijksreis is onzin.


    Ik ben al wat ouder en ben erachter gekomen dat liefde en dat geblabla allemaal onzin in. Is leuk en aardig maar dat blijft niet voor altijd. Ik ben gewoon realistisch.