1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door l0velyMe Bekijk reactie
    Ze zijn allemaal saai en niet van toepassing.


    A. Waarom zou je dankbaar zijn ? Misschien moet hij god dankbaar zijn dat hij jou heeft gevonden.

    B. Waarom depri ?

    C. Huwelijksreis is onzin.


    Ik ben al wat ouder en ben erachter gekomen dat liefde en dat geblabla allemaal onzin in. Is leuk en aardig maar dat blijft niet voor altijd. Ik ben gewoon realistisch.
    Huwelijksreis is leuk! Jullie eerste reis samen, dan ontdek je elkaar en het land waar jullie naartoe gaan.

    Ben je getrouwd?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door l0velyMe Bekijk reactie
    Dat is zeker leuk. Ik zou dat spannend vinden als ik begin 20 zou zijn.

    Soort van ingewikkeld verhaal
    Ghair inshallah haha
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ghair inshallah haha
    Spanning is erg belangrijk. Als die er niet meer is dan is je relatie/huwelijk eraan

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door l0velyMe Bekijk reactie
    Spanning is erg belangrijk. Als die er niet meer is dan is je relatie/huwelijk eraan
    Leven jullie dan als broer en zus samen. Waarom geef je hem geen schop onder zijn kont?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door l0velyMe Bekijk reactie
    Hij is altijd werken en weg. Ik ben altijd alleen. Hij verdient veel geld maar samen genieten gebeurt niet.
    Beetje uit elkaar gegroeid na verlies van ons kindje.

    Ik vind het prima elhamdoelilah.
    Ghair inshallah lieverd. Moge Allah jou lieve kinderen schenken en jullie band verbeteren.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ghair inshallah lieverd. Moge Allah jou lieve kinderen schenken en jullie band verbeteren.
    Ach we zien wat de toekomst brengt.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door l0velyMe Bekijk reactie
    Ach we zien wat de toekomst brengt.
    Maak het bespreekbaar. Van uitstel komt afstel en dan komen jullie nog moeilijker weer bij elkaar.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Maak het bespreekbaar. Van uitstel komt afstel en dan komen jullie nog moeilijker weer bij elkaar.
    Laat me vooral genieten

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door l0velyMe Bekijk reactie
    Laat me vooral genieten
    Hmm oke.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Hmm oke.
    Ik heb de hoop al opgegeven. ik laat me niemand meer hoofdpijn bezorgen of kwetsen. Ik vind het allemaal prima joh.

    Geniet van je jeugd en leven want morgen is niet beloofd.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door l0velyMe Bekijk reactie
    Ik heb de hoop al opgegeven. ik laat me niemand meer hoofdpijn bezorgen of kwetsen. Ik vind het allemaal prima joh.

    Geniet van je jeugd en leven want morgen is niet beloofd.
    Ghair meid. Je moet niet van elkaar profiteren.. het mooie vind ik dat Allah mawada en rahma tussen de echtgenoten plaats. Klopt het dat jullie om het tweede nog samen met elkaar zijn?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  12. #27
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Uppppp
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  13. #28
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    upppppppp
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela