1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    ik ben niet verliefd, al heel lang niet meer

    wat moet ik doen, ik heb geen wil en motivatie om mezelf goed te verzorgen en mijn beste kant te laten zien.
    ik wil wel verliefd zijn, maar zie niemand om verliefd op te worden

    leven is zwaar

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Ga trouwen. Halal liefde

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    maar hoe kan ik trouwen met iemand waarop ik niet verliefd ben?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    ik wil ook verliefd worden, maar lukt ook nieeeee
    Verwacht het onverwachte

  5. #5
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Sobhan Allah, mooi voorbeeld. Ik had dat met mijn goudvis (recentelijk overleden) ...ik typ dit en moet lachen om mezelf! Ik was écht de hele dag van slag
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #6
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    HAhaha meskien. Hoe is hij trouwens overleden? Verdronken?

    Grapje sorry. Koulou nafsoun daiqatolmawt.

    Bewijst dat j een zacht hart hebt als dat soort dingen je raken.
    je laat me lachen.
    Hij was nog bezig voor zijn a diploma


    Hoe klein ook het blijven levende wezens die ook net als ons Allah swt aanbidden op hun manier
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #7
    nee

    Reacties
    2.318
    13-12-2010

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Haha idd... je moet natuurlijk wel iets zien waardoor je denkt die wil ik voor altijd naast mij hebben. Maaaaaar.....

    Ik (a3oudoubilahi men qolat Ana) zal je een mooie verhaaltje vertellen, misschien dat het je iets sneller een stap zal laten nemen.....


    Gaat om mijzelf:

    Ik kan niet tegen huisdieren omdat ik er jeuk van krijg.. allergie.

    Een keer kwam ik thuis en schrok omdat er een poes thuis bij de deur stond. Ik schrok en zei: hoe komt deze kat hier??? Mijn zusje zei die is van mij. Mag van mam en paps!

    Ik dacht dan kan ik niks doen. Moe3im elke dag als ik thuis kwam van werk en de deur opendeed kwam die kat tegen mijn been aan, je weet wel met zijn rug zo langs mijn been.

    Ik was altijd bang, en dacht moet meteen mijn broek uitdoen want straks ga ik jeuk krijgen door mijn allergie. Elke dag hetzelfde verhaaltje!

    Tot een keer ongeveer een maand of 10 later kwam ik thuis en ik deed altijd als ik de deur opendeed even rustig kijken of die niet achter de deur zat. Die dag was er niemand. Ook geen kat. Dacht gelukkig. Maar tegelijkertijd zocht ik er ook niks achter.

    Enfin, die avond zaten wij met zijn allen een film te kijken en ineens viel mij op dat de kattenmand omgekeerd zat en geplaatst in een hoekje tegen de muur.
    Ik zei: huh waar is die kat trouwens want ik heb die de hele dag niet gezien....

    Mijn zusje zei: Heb je niet gehoord? Die is vanmiddag op straat overgereden door een auto en is dood!

    Wallah ik meen dit he, ik was droevig toen ik dat hoorde. Alsof een dierbare overleden was. Subhannalah terwijl ik niks met die kat had. Maar ben onbewust gehecht geraakt aan die kat. Dus hield er onbewust van.
    Omdat ik elke dag elke dag die kat om mij heen had en elke dag die kat zag begon er een band te komen tussen ons. Was dus gehecht geraakt.
    Had vanaf dat moment die film nieteens meer gevolgd omdat ik met mijn hoofd bij het gemis van die kat zat.

    Je kan van alles en iedereen houden als je diegene maar lang genoeg om je heen hebt.
    Hoezo is jullie kat overgereden en iedereen doet alsof er niks aan de hand is?
    Ik vind wel niet dat je dit kan vergelijken met een huwelijk. Een kat is een kat, je vrouw is je vrouw lol. Een kat geef je eten en laat je buiten, that's it.

  8. #8
    BenKamal

    Reacties
    370
    29-11-2017

    Verliefd is tijdelijk

    Liefde is een mythe en eindeloos

  9. #9
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Cyborg Bekijk reactie
    Verliefd is tijdelijk

    Liefde is een mythe en eindeloos
    The 7 year itch.
    HAGENEESJE

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    @goldstone ik zie je verhaal niet als jij het ziet
    ik wil niet dat ik met een persoon ben die me constant gek maakt en mij stress geeft, en het dan ook moeilijk hebben als die vrouw me verlaat.
    ik wil met die persoon kunnen lachen, dat vind ik het belangrijkst

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Jezelf niet verzorgen gaat wel erg ver. Aanmelden voor therapie.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    hahaha het is niet dat ik een laag zelfbeeld van mezelf heb, zeker niet
    alleen is het altijd jammer als je gewoonweg niemand ziet die bij je past, maar komt wel insha Allah

    @stekkerdoos, ik verzorg me natuurlijk wel haha, alleen met minder motivatie dan

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    927
    17-08-2010

    Soms scheer ik mijn benen ook een paar dagen niet, maar ja, ik forceer mezelf ook niet om verliefd te worden. Logische combi he