1. #121
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik zal straight met je zijn ik ben er niet van overtuigd dat het goed zal komen met Marokko. Het land zal zichzelf naar vernietiging brengen en dat komt niet alleen door haar leider maar het mentalteit van onze volk. Het feit dat Marokko haar groei moet hebben voornamelijk van het toerisme laat zien hoe laag gezonken het is. Men is bereidt om haram te zaaien in het land zodat de kassa gevuld word maar het simpele volk plukt zelfs daar de vruchten niet van.

    Enigste oplossing is dat de Shia vorm van monarchie ophoudt en Marokko wordt geregeerd met de wet van Allah oftewel Sharia zoals Allah het voor ons bedoeld heeft.
    Dat laatste, vergeet dat voorlopig maar. Marokkanen zijn kwa geloof trouwens wel oké, het is niet dat Marokkanen massaal de islam hebben verlaten alhamdulilah maar het is inderdaad wel zo dat bepaalde mensen de islam te 'light' nemen. Maar waarom dat niet gaat lukken op korte en middellange termijn is omdat als de islamitische landen met zijn allen niet eens in staat zijn om een zionist naar huis te laten vertrekken en de ambassade waar hij in zit te sluiten naar aanleiding van al hun misdaden, als ze niet in staat zijn om een tiran die de Syrische moslimbevolking al 7 jaar lang terroriseert met allerlei wapens ook maar één kleine slag toe te brengen, als de Rohingya' s totaal aan hun lot worden overgelaten en dit ook totaal geen prioriteit heeft in de islamitische wereld, hoe zie jij dan dat Marokko een islamitisch land wordt.

    Het probleem nu zijn die bevolkingen zelf, die liever leven op de Franse/Amerikaanse stijl en met een islam die ze niet zo serieus hoeven te nemen en die vooral uit zijn om elkaar op te lichten en uit te buiten om er zelf beter van te worden. Met Marokko zal het volgens mij niet heel verkeerd gaan op korte termijn maar het blijft gewoon nog een tijd een simpel achterlijk corrupt shitland waar je alleen goed kunt leven als je voldoende geld in je zakken hebt.

  2. #122
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Open je ogen

    De PvdA doet dit enkel om zieltjes te winnen. Ze geven geen ene **** om Marokko.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #123
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Open je ogen

    De PvdA doet dit enkel om zieltjes te winnen. Ze geven geen ene **** om Marokko.
    Klopt. ze kunnen zich bemoeien niet daarmee bemoeien. Overal waar zij komen in de islamitische wereld breekt de shit uit. Daarnaast heeft die bevolking daar hen niet nodig. Als ze wat willen doen dan doen ze het maar met hun geld die daar naartoe vloeit. Ook daarmee kunnen ze invloed uitoefenen, helemaal op Europees niveau. Zonder Europese toeristen bijvoorbeeld tieft dat shitland al helemaal in elkaar. Niet dat dat zou gebeuren, maar zulke wapens heeft Europa wel. Met andere dingen mogen ze oprotten.

  4. #124
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    als je aan een discussie begint moet je wel weten waar het over gaat..
    lees eens de eerste pagina goed door..
    Ik heb het gelezen. Ze mogen Nador misschien wel in maar verwacht niet dat ze als toeristen worden behandelt.


    Nederland gaat zelfs een stapje verder ze gooien een diplomate er gewoon uit! ..
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #125
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Al zou het wel wat veranderen of helemaal niets gaat om principe wat hebben deze Nederlandse politici te zoeken in Marokko met een politieke agenda. Waarom zijn wij in Nederland hier wel zo streng als wat en mensen uit het buitenland voorschut zetten als het maar een klein beetje om politiek gaat maar zelf gaan kamerleden richting het buitenland om daar te mengen met politieke en maatschappelijek kwesties. Ik noem dat gewoon hypocrisie dus vind het geldig dat zij geweigerd is en al zou ze komen het veranderd helemaal niets.
    als we het toch over principe beginnen dan begrijp ik niet waarom jij niets zegt over het bezoek aan casa en rabat maar wel blijft wijzen naar haar bezoek aan alhoceima..
    moet ik hieruit opmaken dat jij deze bezoek aan casa en rabat goedkeurt of toch niet..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Dat laatste, vergeet dat voorlopig maar. Marokkanen zijn kwa geloof trouwens wel oké, het is niet dat Marokkanen massaal de islam hebben verlaten alhamdulilah maar het is inderdaad wel zo dat bepaalde mensen de islam te 'light' nemen. Maar waarom dat niet gaat lukken op korte en middellange termijn is omdat als de islamitische landen met zijn allen niet eens in staat zijn om een zionist naar huis te laten vertrekken en de ambassade waar hij in zit te sluiten naar aanleiding van al hun misdaden, als ze niet in staat zijn om een tiran die de Syrische moslimbevolking al 7 jaar lang terroriseert met allerlei wapens ook maar één kleine slag toe te brengen, als de Rohingya' s totaal aan hun lot worden overgelaten en dit ook totaal geen prioriteit heeft in de islamitische wereld, hoe zie jij dan dat Marokko een islamitisch land wordt.

    Het probleem nu zijn die bevolkingen zelf, die liever leven op de Franse/Amerikaanse stijl en met een islam die ze niet zo serieus hoeven te nemen en die vooral uit zijn om elkaar op te lichten en uit te buiten om er zelf beter van te worden. Met Marokko zal het volgens mij niet heel verkeerd gaan op korte termijn maar het blijft gewoon nog een tijd een simpel achterlijk corrupt shitland waar je alleen goed kunt leven als je voldoende geld in je zakken hebt.
    Inderdaad we zijn verdeeld maar dat is de schuld van onze leiders. Wat verwacht je van een stel materialistische en macht geile mannen die alleen maar denken aan hun eigen status en kuffar tevreden houden. Kijk maar naar de grootste voorbeeld voor ons zehma namelijk KSA hoe laag het gezonken is en letterlijk de bloed van onze broeders en zusters heeft verkocht om er beter van te worden. In zulke tijden hebben we hoe cliche het ook klinkt mensen als Salah ad-Din nodig die onze ummah kan samenbrengen ondanks de corrupte onder haar leiders met vrede of geweld.

    Al gaat het economisch beter met Marokko zolang men zich ver weg houdt van Islam zal het alleen maar falen in mijn ogen.
    Kijk plekken als Dubai enso ik vind dat echt een gefaald samenleving die mensen zijn letterlijk slaven van luxe geworden. Zo erg dat ze zelf niet eens beseffen dat zij een onderdeel zijn van de einde der tijden.
    Heavy

  7. #127
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Ik heb het gelezen. Ze mogen Nador misschien wel in maar verwacht niet dat ze als toeristen worden behandelt.


    Nederland gaat zelfs een stapje verder ze gooien een diplomate er gewoon uit! ..
    in nador zijn zij net zo welkom als in casa rabat en de rest van marokko alleen alhociema zijn zij niet welkom.
    en niet gaan zeggen mischien.

    volgens mij had zij geen aanvraag ingediend voor haar bezoek en dat hebben deze vrouwen voor marokko wel gedaan..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  8. #128
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    als we het toch over principe beginnen dan begrijp ik niet waarom jij niets zegt over het bezoek aan casa en rabat maar wel blijft wijzen naar haar bezoek aan alhoceima..
    moet ik hieruit opmaken dat jij deze bezoek aan casa en rabat goedkeurt of toch niet..
    Wat is de reden voor haar bezoek aan casa en rabat ook politiek gericht?
    Heavy

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Open je ogen

    De PvdA doet dit enkel om zieltjes te winnen. Ze geven geen ene **** om Marokko.
    Pvda word niet meer serieus genomen nu DENK aanwezig is meeste allochtonen weten wat voor sell outs daar aanwezig zijn zoals marcouch.
    Heavy

  10. #130
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    +1

    Staat me nog iets bij van een diplomate nota bene die met héél veel boembarie de toegang tot Nederland is geweigerd! Ze hebben haar tot aan de grens geëscorteerd alsof ze een crimineel was.
    huh een reactie van mij is verwijdert door een mod zie ik nu. Die van rob oudkerk pvda partijleider met zijn walgelijke uitspraak over marokkanen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #131
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Dat laatste, vergeet dat voorlopig maar. Marokkanen zijn kwa geloof trouwens wel oké, het is niet dat Marokkanen massaal de islam hebben verlaten alhamdulilah maar het is inderdaad wel zo dat bepaalde mensen de islam te 'light' nemen. Maar waarom dat niet gaat lukken op korte en middellange termijn is omdat als de islamitische landen met zijn allen niet eens in staat zijn om een zionist naar huis te laten vertrekken en de ambassade waar hij in zit te sluiten naar aanleiding van al hun misdaden, als ze niet in staat zijn om een tiran die de Syrische moslimbevolking al 7 jaar lang terroriseert met allerlei wapens ook maar één kleine slag toe te brengen, als de Rohingya' s totaal aan hun lot worden overgelaten en dit ook totaal geen prioriteit heeft in de islamitische wereld, hoe zie jij dan dat Marokko een islamitisch land wordt.

    Het probleem nu zijn die bevolkingen zelf, die liever leven op de Franse/Amerikaanse stijl en met een islam die ze niet zo serieus hoeven te nemen en die vooral uit zijn om elkaar op te lichten en uit te buiten om er zelf beter van te worden. Met Marokko zal het volgens mij niet heel verkeerd gaan op korte termijn maar het blijft gewoon nog een tijd een simpel achterlijk corrupt shitland waar je alleen goed kunt leven als je voldoende geld in je zakken hebt.
    de onderwijs in Marokko is er op gericht om de marokkaanse maatschappij te seculariseren..
    en zolang hieraan niets word aangedaan zal er niets veranderen tot er een scheiding zal ontstaan tussen de bevolking.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #132
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Inderdaad we zijn verdeeld maar dat is de schuld van onze leiders. Wat verwacht je van een stel materialistische en macht geile mannen die alleen maar denken aan hun eigen status en kuffar tevreden houden. Kijk maar naar de grootste voorbeeld voor ons zehma namelijk KSA hoe laag het gezonken is en letterlijk de bloed van onze broeders en zusters heeft verkocht om er beter van te worden. In zulke tijden hebben we hoe cliche het ook klinkt mensen als Salah ad-Din nodig die onze ummah kan samenbrengen ondanks de corrupte onder haar leiders met vrede of geweld.

    Al gaat het economisch beter met Marokko zolang men zich ver weg houdt van Islam zal het alleen maar falen in mijn ogen.
    Kijk plekken als Dubai enso ik vind dat echt een gefaald samenleving die mensen zijn letterlijk slaven van luxe geworden. Zo erg dat ze zelf niet eens beseffen dat zij een onderdeel zijn van de einde der tijden.
    Maar wat ik dan niet begrijp, als er een verzetsgroep in het Midden Oosten opstaat worden zij ook door veel zogenaamde moslims 'khawarij' , nepmoslims etc genoemd

    En economisch beter met Marokko?

    Sorry, ik geloof daar niet in. Ik zie in Marokko dezelfde rotzooi als ik daar 10 jaar geleden zag. Het enige wat daar beter gaat is met de economie van de koning zelf.

    Dubai...dat wordt binnenkort eigendom van de hindoes of de Amerikanen. Abu Dhabi daar wonen zelfs 85% buitenlanders ( koeienaanbidders en andere types) terwijl de oorspronkelijke bevolking zwaar in de minderheid zijn

    Het is gewoon een achterlijk volk daar, laat ze lekker uitsterven. Ze vragen er zelf om

  13. #133
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    de onderwijs in Marokko is er op gericht om de marokkaanse maatschappij te seculariseren..
    en zolang hieraan niets word aangedaan zal er niets veranderen tot er een scheiding zal ontstaan tussen de bevolking.
    Dat zou wel kunnen ja. Vraagje, weet jij of die Marokkaanse heersers iets van de sjiitische ideologie hebben? Aangezien het toch alawi's zijn? Of is dat slechts een naam

  14. #134
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wat is de reden voor haar bezoek aan casa en rabat ook politiek gericht?
    dus de bezoeken aan casa en rabat vind je niet erg maar naar alhoceima wel..
    net zo selectief als de marokkaanse regering dus..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  15. #135
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    als we het toch over principe beginnen dan begrijp ik niet waarom jij niets zegt over het bezoek aan casa en rabat maar wel blijft wijzen naar haar bezoek aan alhoceima..
    moet ik hieruit opmaken dat jij deze bezoek aan casa en rabat goedkeurt of toch niet..

    Als tourist? Mrahba, 3la rass we 3ein.

    Als onruststoker, bera!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna