1. #31
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    De film is ook niet echt een voorbeeld of heeft een boodschap, Ali gebruikt nogal smerige taal, en hangt de haram jongen uit.
    Vind het zelf een beetje tegenstrijdig dat hij dit doet terwijl hij veel kinder progammas en al doet en zelf ook heel op zijn privacy is en zorg voor zijn kids, maar met deze dingen in de bios te verschijnen.
    Het is gewoon een kutlfilm die het stereotype beeld van de Marokkaan en neger bevestigen.

    Een film om je als Marokkaan voor te schamen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  2. #32
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    De film is ook niet echt een voorbeeld of heeft een boodschap, Ali gebruikt nogal smerige taal, en hangt de haram jongen uit.
    Vind het zelf een beetje tegenstrijdig dat hij dit doet terwijl hij veel kinder progammas en al doet en zelf ook heel op zijn privacy is en zorg voor zijn kids, maar met deze dingen in de bios te verschijnen.
    Misschien typeert dat nu net het onderscheid tussen de acteur en het personage.
    Kijkers maken - misschien - de fout het ene met het andere te vereenzelvigen.

    Hoedanook de film heb ik niet gezien. Ben ik ook niet van plan. Het thema en de setting zijn zo niet m'n ding.
    Maar alle lof voor de makers die blijkbaar wel weten te scoren voor een specifiek publiek.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    als ze een echte crimineel tegen zouden komen op straat zouden ze het doen in hun merkbroekje

    maar ik gun het zo tenminste marokkanen die een leven hebben

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Een film op trots op te zijn die een zelfdestructrief beeld geeft van de marokkanen waar de europeanen gek op zijn dat doet me denken aan boys in the hood en menace to society . Maar dat krijg je als firguren hebt die wanhopig zijn om iets voor de camera te doen graag hun 5 minuten fame wilt krijgen .

  5. #35
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Een film op trots op te zijn die een zelfdestructrief beeld geeft van de marokkanen waar de europeanen gek op zijn dat doet me denken aan boys in the hood en menace to society . Maar dat krijg je als firguren hebt die wanhopig zijn om iets voor de camera te doen graag hun 5 minuten fame wilt krijgen .
    Menace 2 society is veel beter dan deze kinderfilm. Die film is een Hollywood productie. Die film heeft honderden miljoenen dollars opgeleverd.

    Niet te vergelijken met deze onzinfilm die de Marokkanen in een slecht daglicht zet. Waargebeurd ook nog .


    IK schaam mij iedere keer kapot voor die Ali-kamikaze.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  6. #36
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Heb je hoeft er toch niet heen. Dat jij het niet vindt kunnen, wilt toch niet zeggen dat andere mensen daar ook zo over denken?
    Ieder z'n ding toch, niemand verplicht jou iets te doen wat je niet wilt.
    Heb de film ook niet gezien, mijn reactie is volledig gebasseerd op het kleine stukje dat ik ergens zag en waar de smerigste woorden in voor kwamen.
    Wees niet bang ik ken mijn verplichtingen en zo een film supporten is niet mijn plicht.
    Ik heb nog altijd het vrije recht om kritiek te geven zonder dat ik me ook maar enigszins verplicht voel tot iets.

  7. #37
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Misschien typeert dat nu net het onderscheid tussen de acteur en het personage.
    Kijkers maken - misschien - de fout het ene met het andere te vereenzelvigen.

    Hoedanook de film heb ik niet gezien. Ben ik ook niet van plan. Het thema en de setting zijn zo niet m'n ding.
    Maar alle lof voor de makers die blijkbaar wel weten te scoren voor een specifiek publiek.
    De acteur kiest uiteindelijk voor de rol, dmv het lezen van script/dialoog etc.
    Geen fout hier bij mij.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Menace 2 society is veel beter dan deze kinderfilm. Die film is een Hollywood productie. Die film heeft honderden miljoenen dollars opgeleverd.

    Niet te vergelijken met deze onzinfilm die de Marokkanen in een slecht daglicht zet. Waargebeurd ook nog .


    IK schaam mij iedere keer kapot voor die Ali-kamikaze.
    Maar het is dezelfde concept broer een zelfdestructief beeld geven over een volk om te laten zien dat ze barbaars zijn je ziet geen 1 film over tarik ibn zyad omar mukthar enz de noord afrikkanen die ons trots maken .En de ergste van al nederlanders finiancieren deze onzin en marokkanen willen maar al te graag zichzelf voorschut zetten voor de camera .

  9. #39
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    De acteur kiest uiteindelijk voor de rol, dmv het lezen van script/dialoog etc.
    Geen fout hier bij mij.
    Begrijp ik.
    Maar het verband is niet noodzakelijk de oorzaak. Anyways ...
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  10. #40
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Menace 2 society is veel beter dan deze kinderfilm. Die film is een Hollywood productie. Die film heeft honderden miljoenen dollars opgeleverd.

    Niet te vergelijken met deze onzinfilm die de Marokkanen in een slecht daglicht zet. Waargebeurd ook nog .


    IK schaam mij iedere keer kapot voor die Ali-kamikaze.
    Ik ben niet bekend met die film.
    Maar zou een film in elk geval niet beoordelen louter adhv de box office of productiehuis.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  11. #41
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Maar het is dezelfde concept broer een zelfdestructief beeld geven over een volk om te laten zien dat ze barbaars zijn je ziet geen 1 film over tarik ibn zyad omar mukthar enz de noord afrikkanen die ons trots maken .En de ergste van al nederlanders finiancieren deze onzin en marokkanen willen maar al te graag zichzelf voorschut zetten voor de camera .
    Gaat het niet veeleer over een specifieke subcultuur in een West Europese context dan over Noord Afrikanen of Marokkanen?

    Misschien zijn de makers bekender met die subcultuur dan met de rijke Noord Afrikaanse verteltradities.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  12. #42
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Begrijp ik.
    Maar het verband is niet noodzakelijk de oorzaak. Anyways ...
    Na hij met Raymzter brak (rapper van kut Marokkanen) koos hij er voor om een positief beeld te brengen naar de jeugd, daarom kwam hij met die kleuter muziek zoals Leipe Mocro Flavour.
    Dus als meneer nu getrouwd is, vader is en zelf een dierbare heeft verloren, is het des te merkwaardiger dat hij dan kiest voor zo een rol die niks toevoegt maar wel zijn hele leven op film blijft.
    Ieder is vrij in zijn/haar keuzes, maar voor mij plaats vervangende schaamte het moment dat ze dat clipje bij DWDD aan het publiek lieten zien.
    Maar tot nu toe de enige Nederlandse film die ik wel ok vond was Rabat, verder is het een hele slechte vieze film wereld in Nederland, altijd plat slecht acteer werk en altijd naakt en seks erin.

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    deze film zal verder bijdragen aan de vernietiging van de Marokkanen in nederland

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Al geef je mij een miljoen ik zal nooit zulke zionistische films kijken . Ratten als Ali b die een slecht beeld geven van de Marokkanen en jongeren aan sporen om verwesterd te worden.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  15. #45