1. #16
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Omverblazen zat er echt niet bij, een aanslag naar normen en waarden. Groot deel na-aperij. Ongeïnspireerd kopieerwerk, bombastisch doen-alsof...
    Geef mij dan toch maar Martin Scorsese of Brian De Palma voor het betere werk.
    De popcorn had zelfs een wrang bijsmaakje.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  2. #17
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Thnks jij ook
    Niet waar!
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  3. #18
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Omverblazen zat er echt niet bij, een aanslag naar normen en waarden. Groot deel na-aperij. Ongeïnspireerd kopieerwerk, bombastisch doen-alsof...
    Geef mij dan toch maar Martin Scorsese of Brian De Palma voor het betere werk.
    De popcorn had zelfs een wrang bijsmaakje.
    Kan ik mij wel iets bij voorstellen.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Niet waar!
    Haha wat niet?

  5. #20
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Omverblazen zat er echt niet bij, een aanslag naar normen en waarden. Groot deel na-aperij. Ongeïnspireerd kopieerwerk, bombastisch doen-alsof...
    Geef mij dan toch maar Martin Scorsese of Brian De Palma voor het betere werk.
    De popcorn had zelfs een wrang bijsmaakje.

    Tering,dat jij de moeite hebt genomen om deze kinderfilm te bekijken.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  6. #21
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Haha wat niet?
    Ik ben niet schattig,jij bent schattiger.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  7. #22
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Recente wapenfeiten die mij konden overtuigen

    Manchester by the sea

    Three billboards outside Ebbing Missouri
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  8. #23
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Recente wapenfeiten die mij konden overtuigen

    Manchester by the sea

    Three billboards outside Ebbing Missouri
    Verklaar je nader beste Hobbit.


    Die films zeggen mij niks.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  9. #24
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Recente wapenfeiten die mij konden overtuigen

    Manchester by the sea

    Three billboards outside Ebbing Missouri
    Inderdaad, ben gegaan omdat ik de inhoudloze grandioosheid ervan wilde vergelijken. Hhh
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  10. #25
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Verklaar je nader beste Hobbit.


    Die films zeggen mij niks.
    Manchester by the sea : een gescheiden getormenteerde vader gaat de begrafenis van zijn oudere broer regelen en tijdelijk diens achtergebleven tienerzoon opvangen in het dorp waar hij enkele jaren daarvoor z'n jonge kinderen verloren heeft in een woningbrand, door nalatigheid, en wat z'n vrouw 'm nooit heeft kunnen vergeven ... Zware kost met toch enkele sprankeltjes van lichtvoetigheid.

    3 billboards. .. : alleenstaande moeder met een tienerzoon protesteert tegen de lokale politie en hoofdcommisaris die weinig ondernemend blijken te zijn in het vinden van de moordenaar en verkrachter van haar dochter. Weerom zwaar thema maar doorspekt met gitzwarte humor. En Frances McDormand!!
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  11. #26
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Manchester by the sea : een gescheiden getormenteerde vader gaat de begrafenis van zijn oudere broer regelen en tijdelijk diens achtergebleven tienerzoon opvangen in het dorp waar hij enkele jaren daarvoor z'n jonge kinderen verloren heeft in een woningbrand, door nalatigheid, en wat z'n vrouw 'm nooit heeft kunnen vergeven ... Zware kost met toch enkele sprankeltjes van lichtvoetigheid.

    3 billboards. .. : alleenstaande moeder met een tienerzoon protesteert tegen de lokale politie en hoofdcommisaris die weinig ondernemend blijken te zijn in het vinden van de moordenaar en verkrachter van haar dochter. Weerom zwaar thema maar doorspekt met gitzwarte humor. En Francis McDormand!!

    Hmmmmmm.....ik heb ze genoteerd. Interessante films. Dank u.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Haha typisch een marokkaantje die niks heeft bereikt in zijn leven en droomt van het leven van ali. Meskien elke dag jezelf afvragen: wat is er mis gegaan in mijn leven
    Inderdaad.
    Enorm veel jaloezie jegens vooral succesvolle moslims bij sommige lieden.
    Opmerkelijk toch.

    Deze film lijkt me best een lekkere film op de colaatje pindaatje schaal.
    Moet je niet gaan vergelijken met Scorcese of De Palma.

    Als je de donald duck leest zeg je ook niet, nee dit is niks, geef mij maar Kafka en Tolstoi.

    Three Billboards is overigens inderdaad een topfilm.
    Met een top cast ook.

  13. #28
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Inderdaad.
    Enorm veel jaloezie jegens vooral succesvolle moslims bij sommige lieden.
    Opmerkelijk toch.

    Deze film lijkt me best een lekkere film op de colaatje pindaatje schaal.
    Moet je niet gaan vergelijken met Scorcese of De Palma.

    Als je de donald duck leest zeg je ook niet, nee dit is niks, geef mij maar Kafka en Tolstoi.

    Three Billboards is overigens inderdaad een topfilm.
    Met een top cast ook.
    De film is ook niet echt een voorbeeld of heeft een boodschap, Ali gebruikt nogal smerige taal, en hangt de haram jongen uit.
    Vind het zelf een beetje tegenstrijdig dat hij dit doet terwijl hij veel kinder progammas en al doet en zelf ook heel op zijn privacy is en zorg voor zijn kids, maar met deze dingen in de bios te verschijnen.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    De film is ook niet echt een voorbeeld of heeft een boodschap, Ali gebruikt nogal smerige taal, en hangt de haram jongen uit.
    Vind het zelf een beetje tegenstrijdig dat hij dit doet terwijl hij veel kinder progammas en al doet en zelf ook heel op zijn privacy is en zorg voor zijn kids, maar met deze dingen in de bios te verschijnen.
    Heb je hoeft er toch niet heen. Dat jij het niet vindt kunnen, wilt toch niet zeggen dat andere mensen daar ook zo over denken?
    Ieder z'n ding toch, niemand verplicht jou iets te doen wat je niet wilt.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Haha typisch een marokkaantje die niks heeft bereikt in zijn leven en droomt van het leven van ali. Meskien elke dag jezelf afvragen: wat is er mis gegaan in mijn leven
    Patser