1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.296
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Half miljoen bezoekers voor film Patser

    De Vlaams-Nederlandse film Patser met Ali B en Matteo Simoni in de hoofdrollen is de grens van 500.000 bioscoopbezoekers gepasseerd.



    Ruim 350.000 Vlamingen bezochten de film van het regisseurs Adil el Arbi en Bilall Fallah. In Nederland trok de film 100.000 bezoekers en in Frankrijk staat de teller op 50.000.

    De misdaadfilm vertelt het verhaal van vier jongeren uit Antwerpen die een cokedeal saboteren en de drugs zelf verpatsen. Daardoor ontstaat er een bendeoorlog die in Amsterdam, Antwerpen en Marokko wordt uitgevochten. Ali B maakte zijn acteerdebuut in de rol van maffiabaas Hassan Kamikaze. De film staat elf weken na de release nog steeds in de top 10 van best bezochte films in Vlaanderen.

    Tijdens de Ultimate Official Patser Party dit weekend gaven Adil en Bilal het startschot voor een vervolg op de film: Patsers. Die wordt in 2020 in de bioscopen verwacht. Eerst verwachten de regisseurs in Hollywood de regie te mogen doen van Bad Boys For Life, de derde film in de Bad Boys-franchise met Will Smith en Martin Lawrence. Ook Beverly Hills Cop 4 zou nog voor hen in het verschiet liggen.

    Aanpassingen

    "Bilal en ik reizen voortdurend op en af naar Amerika, want we hebben daar nog altijd geen ‘go’ gekregen voor onze projecten", vertelt Adil aan Het Laatste Nieuws. "Onzekerheid hoort nu eenmaal bij onze job. Toen we gevraagd werden voor Beverly Hills Cop, dachten we aanvankelijk ook dat we meteen van start konden gaan. Ondertussen hebben we Hollywood al wat beter leren kennen en weten we dat dat pas kan, als er handtekeningen zijn gezet.”

    "We vermoeden dat we nog sneller op de set van die ‘Bad Boys’-film zullen staan. Ook al moet dat scenario nog altijd goedgekeurd worden. Maar zo gauw Will Smith het oké vindt, gaan we van start. Als er opmerkingen en aanpassingen blijven komen, wordt alles natuurlijk weer wat uitgesteld. Voor hoelang? Dat kan niemand voorspellen. Ondertussen willen Bilal en ik niet braaf afwachten en stilzitten, maar werken we in stilte door aan een tiental andere projecten. Zoals Patsers."

  2. #2
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    450.000 teveel.

    Domme film.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  3. #3
    BenKamal

    Reacties
    370
    29-11-2017

    Heb die nog niet gezien

    Geen films meer,amper tv

    Ma supertrots!!

    New genre Legaue!!

    Mocro way

    Alles heeft tijd nodig

  4. #4
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Cyborg Bekijk reactie
    Heb die nog niet gezien

    Geen films meer,amper tv

    Ma supertrots!!

    New genre Legaue!!

    Mocro way

    Alles heeft tijd nodig
    Ik heb die debielen-film ook niet gezien.

    Al geef je me duizend euro,dan nog kijk ik liever Nickelodeon
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  5. #5
    BenKamal

    Reacties
    370
    29-11-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Ik heb die debielen-film ook niet gezien.

    Al geef je me duizend euro,dan nog kijk ik liever Nickelodeon
    Nickelodeon fr me kids

    Patser staat op men programma

    Tuurlijk!!

  6. #6
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Cyborg Bekijk reactie
    Nickelodeon fr me kids

    Patser staat op men programma

    Tuurlijk!!
    Serieus?
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    half miljoen mongolen

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Enigste waar die tuig goed voor is is de jeugd afdwalen van het goede pad en wanabee gangsters spelen .

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    De Belgen kunnen een leuke en vlotte film beter waarderen dan Nederlanders..dat is nu wel duidelijk.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Wallahila... ali b is met die sliss amper serieus te nemen. Ik snap zowieso niet wat zo speciaal aan hem is. Het is echt een mon-gool die het voor homofielen opneemt met boef

    ALI GAY is de grootste bafmeister van NL

  11. #11
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    tattoo

    We zijn het laatst vaak eens

    7ayaak Allah ta3ala
    Ameen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  12. #12
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    De Belgen kunnen een leuke en vlotte film beter waarderen dan Nederlanders..dat is nu wel duidelijk.
    Belgen hebben over 't algemeen wel een betere smaak dan Hollanders.

    Maar ik zou me niet durven uitspreken over deze film.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    ALI GAY is de grootste bafmeister van NL
    Haha typisch een marokkaantje die niks heeft bereikt in zijn leven en droomt van het leven van ali. Meskien elke dag jezelf afvragen: wat is er mis gegaan in mijn leven

  14. #14
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Haha typisch een marokkaantje die niks heeft bereikt in zijn leven en droomt van het leven van ali. Meskien elke dag jezelf afvragen: wat is er mis gegaan in mijn leven

    Hey jij!!!



    Jij bent schattiig.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Hey jij!!!



    Jij bent schattiig.
    Thnks jij ook