1. #1
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    De leden op islam& ik

    Naar aanleiding van de vele ruzies / discusies hier wil ik jullie een kijkje laten nemen in de werkelijke wereld van 'islam & ik'
    Wie is nou wie en wat is hier nu allemaal gaande...

    Nou dat zal ik jullie vertellen en zal de leden & catastrofale conflicten zo goed mogelijk proberen te omschrijven zodat jullie enigszins een beeld kunnen krijgen.

    De volgende leden spelen een belangrijke rol in deze hartverwarmende maar ook ontroerende avontuur:

    Taktubu
    Umm suhaila
    Zonn
    Yasrc
    Umm hunayn
    Esperite
    MisterMaster
    Durani
    Mouwaysie
    Shaykh Albani
    Abdars
    Hobbit
    Ali-moslim
    Bilal_El-Khattabi
    Iqbal (met een nieuw jasje maar ga niet zeggen welke )
    Gewone-broeder

    Volg......
    Umm Hurairah.

  2. #2
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Ik heb honger....

  3. #3
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Taktubu.

    Dit is één van de meest raarste persoon op dit hoekje.

    Ik zal jullie vertellen waarom...
    Qua religieuze overtuiging is zij "super salafi". Dit zijn een groep mensen waarvan de hersenen niet goed functioneren en alles aannemen zonder "begrip". Haar denkermogen reikt niet zover meskiena. Het vergt daarom ook erg veel tijd en inspanning om haar zaken uit te leggen. Ze is helemaal verlieft op shaykh Fawzaan en alles wat hij zegt daar krijgt zij hartjes ogen van.

    Nou, opzich is dit niet zo heel raar natuurlijk en als mensen daar gelukkig van worden dan moeten ze dat natuurlijk gewoon doen...

    Maar bij haar gaat het zover dat als iemand iets zegt wat tegen haar denkvermogen en crush indruist dan blokkeert zij helemaal meskiena. Ze krijgt kortsluiting en gaat dan brabbelen als een peuter en mensen van trappen willen duwen.

    Laten we even stil staan bij zuster Taktubu en haar meenemen in onze gebeden alsjeblieft. Baraka Allaahu fiekoum.

    Taktubu als iemand haar iets uitlegt wat ze niet begrijpt en de mening van shaykh Fawzaan niet deelt.

    Umm Hurairah.

  4. #4
    Offline

    Reacties
    869
    17-03-2008

    Je hebt een paar vaste leden gemist die hier ook actief zijn geweest.
    Yazzin-
    Noeha
    Milkyway
    Majhula

    En nog een paar...
    Offline

  5. #5
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Umm Suhaila.

    Umm Suhaila zit in een cult-sect.. Specialiteit- Takfier.

    De basis fundamenten in deze sekte draait om de man te aanbidden en Takfier uit te delen. Haar mede-zusters bestaan uit een wat oudere doelgroep die weduwen zijn geworden mesakken. En de broeders in deze sekte zijn voornamelijk getrouwde mannen die hun lusten achterna gaan.. Daar ligt bij Umm Suhaila dan ook de focus, gezien zij nog niemands tweede vrouw is.

    Ze noemen zichzelf de "muwahiedeen". Daarmee suggereren ze dat zij als enige het rechtgeleid geloof volgen in het aanbidden van de man.

    De mans-wil is wet. In deze sect mag je als vrouw zijnde geen mening hebben en niet nadenken. De man moet je letterlijk in alles volgen.

    Behalve als hij zegt: "verlaat islam en wordt on-gelovig", dan mag je hem ongehoorzaam zijn. De vrouw wordt als een dom schepsel gepromoot dat slechts op de wereld is gezet om de man te plezieren in zijn lusten. Daarom mag de vrouw op geen enkele voorwaarde haar man tegen spreken en een mening hebben. Elke vrouw die zich hier niet aanhoudt en over uit spreekt zal volgens hen naar de hel gaan.

    Ze is sterk overtuigd hierin en een ieder die deze zuster(s) probeert te helpen zetten zij weg als leugenaars sufi's & mushrieks... Ze is dag in dag uit bezig met topic over de man en de gehoorzaamheid van de vrouw binnen het huwelijk. Het plakken bij getrouwde mannen om als aanwinst in hun sect te verkrijgen is ook een van haar favoriete bezigheden.

    Suhaila met haar cult-sect vriendinnen aan het brainstormen over hoe de tenen van de man nu het beste te masseren en hoe een getrouwde man aan de haak te slaan:

    (Ps niet doordenken aub een hele normale foto met normale 'kuise' zusters.)

    Umm Hurairah.

  6. #6
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Zonn

    Zonn, is het oude account van Umm Suhaila die nu haar "neefje" gebruikt. Zonn is een lieve jongen van binnen, alleen lijdt hij aan het down syndroom en heeft erg veel last van shahwa gevoelens. Dat verklaard zijn spastische woord diarree en het volgen van zijn "tante" in alles...

    Maar het gaat nu al iets beter met het lid zonn. Hij is inmidels getrouwd en een heeft iets minder last van zijn hormonen.

    Moge Allaah zijn huwelijk zegenen.

    Umm Hurairah.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    En Hobbit..





    De eerste van links of course
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Ga een man zoeken ah kleine bolle boskabouter in plaats van 24/7 roddelen en de bitch uithangen op Marokko.nl en dergelijke

  9. #9
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    En Hobbit..





    De eerste van links of course
    Hahahaha. Precies hoe ik deze gast voorstelde

  10. #10
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Taktubu.

    Dit is één van de meest raarste persoon op dit hoekje.

    Ik zal jullie vertellen waarom...
    Qua religieuze overtuiging is zij "super salafi". Dit zijn een groep mensen waarvan de hersenen niet goed functioneren en alles aannemen zonder "begrip". Haar denkermogen reikt niet zover meskiena. Het vergt daarom ook erg veel tijd en inspanning om haar zaken uit te leggen. Ze is helemaal verlieft op shaykh Fawzaan en alles wat hij zegt daar krijgt zij hartjes ogen van.

    Nou, opzich is dit niet zo heel raar natuurlijk en als mensen daar gelukkig van worden dan moeten ze dat natuurlijk gewoon doen...

    Maar bij haar gaat het zover dat als iemand iets zegt wat tegen haar denkvermogen en crush indruist dan blokkeert zij helemaal meskiena. Ze krijgt kortsluiting en gaat dan brabbelen als een peuter en mensen van trappen willen duwen.

    Laten we even stil staan bij zuster Taktubu en haar meenemen in onze gebeden alsjeblieft. Baraka Allaahu fiekoum.

    Taktubu als iemand haar iets uitlegt wat ze niet begrijpt en de mening van shaykh Fawzaan niet deelt.

    Ik ben helemaal niet verliefd op Shayk Fawzaan. Wel op iemand waarvan zijn naam ook met een ... begint

  11. #11
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Zonn

    Zonn, is het oude account van Umm Suhaila die nu haar "neefje" gebruikt. Zonn is een lieve jongen van binnen, alleen lijdt hij aan het down syndroom en heeft erg veel last van shahwa gevoelens. Dat verklaard zijn spastische woord diarree en het volgen van zijn "tante" in alles...

    Maar het gaat nu al iets beter met het lid zonn. Hij is inmidels getrouwd en een heeft iets minder last van zijn hormonen.

    Moge Allaah zijn huwelijk zegenen.

    Zonn, is volgens mij een knappe gast hoor. Jij bent gewoon jaloers zoals Yassin zegt...

  12. #12
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Umm Suhaila.

    Umm Suhaila zit in een cult-sect.. Specialiteit- Takfier.

    De basis fundamenten in deze sekte draait om de man te aanbidden en Takfier uit te delen. Haar mede-zusters bestaan uit een wat oudere doelgroep die weduwen zijn geworden mesakken. En de broeders in deze sekte zijn voornamelijk getrouwde mannen die hun lusten achterna gaan.. Daar ligt bij Umm Suhaila dan ook de focus, gezien zij nog niemands tweede vrouw is.

    Ze noemen zichzelf de "muwahiedeen". Daarmee suggereren ze dat zij als enige het rechtgeleid geloof volgen in het aanbidden van de man.

    De mans-wil is wet. In deze sect mag je als vrouw zijnde geen mening hebben en niet nadenken. De man moet je letterlijk in alles volgen.

    Behalve als hij zegt: "verlaat islam en wordt on-gelovig", dan mag je hem ongehoorzaam zijn. De vrouw wordt als een dom schepsel gepromoot dat slechts op de wereld is gezet om de man te plezieren in zijn lusten. Daarom mag de vrouw op geen enkele voorwaarde haar man tegen spreken en een mening hebben. Elke vrouw die zich hier niet aanhoudt en over uit spreekt zal volgens hen naar de hel gaan.

    Ze is sterk overtuigd hierin en een ieder die deze zuster(s) probeert te helpen zetten zij weg als leugenaars sufi's & mushrieks... Ze is dag in dag uit bezig met topic over de man en de gehoorzaamheid van de vrouw binnen het huwelijk. Het plakken bij getrouwde mannen om als aanwinst in hun sect te verkrijgen is ook een van haar favoriete bezigheden.

    Suhaila met haar cult-sect vriendinnen aan het brainstormen over hoe de tenen van de man nu het beste te masseren en hoe een getrouwde man aan de haak te slaan:

    (Ps niet doordenken aub een hele normale foto met normale 'kuise' zusters.)

    Specialiteit takfier verrichten hahaha. De rest hoeven wij niet te weten..,

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    490
    05-10-2016

    Als mensen negatieve verhalen vertellen, zegt dat iets over de roddelaars. Vaak zijn ze diep vanbinnen jaloers op de persoon over wie ze roddelen. Ze verspreiden geruchten om een beter gevoel over zichzelf te krijgen en zichzelf ervan te overtuigen dat ze beter zijn dan die persoon.”

  14. #14
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Hymne-Cherifien

    Dit is een bijzondere lid en zeker een aanwinst voor onze ummah.

    Dit lid heeft wijsheid, gevoel voor humor en komt intelligent over. Haar specialiteit is Hobbit een draai om de oren geven, maar ook een hoop "moslims" die in feite gelegenheids moslims zijn en soms met domme claims komen. Ze komt hier niet vaak en is meer actief in andere hoekjes...

    Het doet me denken aan een oudlid op islamhoekje dat hier sporadisch even kwam buurten maar kan niet op de naam komen...

    Alleen is er iets raars aan de hand... Sommige heb ik hier namelijk zien roepen dat zij een hij is?

    Ik weet het niet en vind haar wel vrouwelijk overkomen... Maar zal het denk ik nooit weten... Wat denken jullie ?

    Is het een hij of een zij.... ?


    Umm Hurairah.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    490
    05-10-2016

    Azdeen wie is dat?

    Via Rode punt

    08-04-2018 13:27
    Azdeen
    Onderwerp: De leden op islam& ik
    Vieze insecttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttt Tttttttttttttttttttttttttttttttttttttt