1. #136
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Nou ja....dat is ook weer niet de bedoeling
    Hahahaha ik zag deze opmerking al aankomen. Echt precies hetgeen waar hymne weer een punt van gaat maken hahaha
    Umm Hurairah.

  2. #137
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Hahahaha ik zag deze opmerking al aankomen. Echt precies hetgeen waar hymne weer een punt van gaat maken hahaha
    oh nee hoor...ik vind alleen dat vrouwen die de rol van de man weer op gaan eisen on-islamitisch
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  3. #138
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    oh nee hoor...ik vind alleen dat vrouwen die de rol van de man weer op gaan eisen on-islamitisch
    Ben ik het mee eens hoor, alleen denk ik niet dat dergelijke vrouwen het opeisen maar eerder er toe worden gedwongen... Bedoel het is overduidelijk dat deze Sissy's hier niet kunnen denken en dus niet kunnen functioneren.
    Umm Hurairah.

  4. #139
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Sinds wanneer is onderbouwing een vereiste hier in dit hoekje?
    Iedereen hier gelooft in vliegende paardachtigen.
    Waarom zou ik moeite moeten doen?
    Hoe kon ik nu de ondertiteling vergeten.... Excuses...

    OEEHH-OEHH-OOEEEEEEHHH!?
    Umm Hurairah.

  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Ben ik het mee eens hoor, alleen denk ik niet dat dergelijke vrouwen het opeisen maar eerder er toe worden gedwongen... Bedoel het is overduidelijk dat deze Sissy's hier niet kunnen denken en dus niet kunnen functioneren.
    Sissy's met een hoofdletter
    Zijn er mannen die echt zo heten?
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  6. #141
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Sinds wanneer is onderbouwing een vereiste hier in dit hoekje?
    Iedereen hier gelooft in vliegende paardachtigen.
    Waarom zou ik moeite moeten doen?
    Geloof jij in dinosaurussen??

    Heb je er ooit een gezien ?
    Ja fossielen zeg je vast......wie zegt dat ze er ook zo uitzagen ?
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    @ sis Hymne; ja, als vrouw moet je altijd doorvragen of iig de tijd ervoor nemen om iemand daadwerkelijk te leren kennen voordat je voor verassingen kom te staan.... hehe
    ja zeker....er is een geval van een bimbo die na 14 jaar huwelijk en 4 kinderen erachter kwam dat haar Egyptische man koptische christen is ...ja zulke bimbos bestaan echt !
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  8. #143
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Sissy's met een hoofdletter
    Zijn er mannen die echt zo heten?
    Er zijn hier wel genoeg die de definitie van een sissy dragen... Ik kijk er dus ook niet van op als ze thuis zo genoemd worden.

    Gaat ongeveerozo denk ik:

    'Sissy hier komen nu, tfoeee waarom kan je niet denken en drink je weer uit de plee ipv van uit een glas met je sissy stink @#&@#&kop, kan je dan ook helemaal niets goeds doen! Krijg toch de sissy!"
    Umm Hurairah.

  9. #144
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Durani.

    Durani is onze moslim hippie dat staat voor world peace...
    Zijn topics gaan voornamelijk over dingen zoals:

    "Ibn hazm zei 'awrah is alleen het geslachtsdeel' Laten we met zijn allen half naakt rond lopen.... Yeaaaahhhhh...Dudee awsome! !!!

    "Doe niet gek, vroeger gebruikten ze geen pillen e.d., laten we lekker zonder voorbehoedsmiddelen duizende kinderen op de wereld zetten... Cool stufff men yeaahh!"..

    "Piercings & tatoeages zijn niet haram, laten we ons zelf vol tatoeëren en Piercings nemen"

    "Er staat nergens dat weed verboden is, die en die geleerde stonden het toe" Laten we lekker wietjes samen kweken, roken en high worden. Yeahhhh i'm a genius, soooo cool. Lets do that!

    Dude!! music is the thing, lets make some music, smoke some weed and take our colthes off, and dance... Yeahhh...This is life!

    Iemand mischien musk bij de hand??

    Nooooooo maaaan


  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Er zijn hier wel genoeg die de definitie van een sissy dragen... Ik kijk er dus ook niet van op als ze thuis zo genoemd worden.

    Gaat ongeveerozo denk ik:

    'Sissy hier komen nu, tfoeee waarom kan je niet denken en drink je weer uit de plee ipv van uit een glas met je sissy stink @#&@#&kop, kan je dan ook helemaal niets goeds doen! Krijg toch de sissy!"
    jeetje wat een huwelijk zou dat zijn zeg
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    @hymne: neeeee kennelijk staat geloof bij beiden op een laag pitje...kan mij niet voorstellen dat het praktiseren v je geloof volledig ontgaat wordt door de partner....
    als je het mij vraagt was er helemaal geen geloof

    nou ja tegenwoordig hoeft een man alleen een baard te laten staan of salamoualikom te zeggen of welk arabische woord dan ook, verlaten sommige hun ouders, families en gezinnen
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  12. #147
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Haha amahoela. Nul komma nul onderbouwing next...
    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Nou mag ik mijn verhaal doen...

    Mannelijke profieltjes hier, die ik geeneens ken ja, komen mij opleggen welke mening ik wel en niet moet aannemen als religie... Ze komen aan mijn religie zelfs... MIJN RELIGIE JA. En als ik van mening ben dat een mening slechts een mening is en GEEENNNN RELIGIE... DAN BEN IK DE VERDWAALDE MOSLIM EN EEN ONGEHOORZAME VROUW!

    IK BEN DER HELEMAAL KLAAR MEE!!! ECHT!!!!
    Ik hoef jou dus geen onderbouwing te geven ...



    Je wil gewoon van iemand anders horen over jezelf wat je zelf eigenlijk al weet. Beetje de hele opzet van deze topic.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  13. #148
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    ik dacht misschien had jij andere spectaculaire theorieën als verklaring; misschien was hij nooit thuis, enkel voor het slapen, misschien hield hij dit geheim uit angst om haar kwijt te raken.... of God knows hoe dit 14 jaar stand heeft gehouden zonder kennisname.

    ...het is inderdaad ZEER aannemelijk dat zij beiden vrij niets doen aan het geloof

    Ja, er heerst een ongeschreven regel dat een Arabier inherent is aan islam ofzo terwijl dit echt onzin is. Onbewust krijgen wij dat mee. Christelijke arabieren gebruiken veel dingen van moslims zoals de salaam, etiquette diner etc
    Dus misschien ook daarom dat je vriendin er geen erg in had.

    Ik dacht overigens bvb dat Dyab Abou Jahjah altijd moslim was... stom van mij.... je weet wel die bekende activist en sinds kort politicus die altijd voor Palestina op komt... blijkt dat hij gewoon humanist is.
    Interessant. Als het 14 jaar geen praktische , emotionele of relationele belemmering was dan kan de persoonlijke geloofsovertuiging van die partners amper een rol hebben gespeeld.
    Vreemd dat het dan na 14 jaar ineens wel een punt wordt.

    Maar het zegt toch iets, ook jouw Abou Jahjah voorbeeld, over hoe weinig een persoonlijke levensovertuiging ertoe doet in de dagelijkse interactie met mensen. Blijkbaar zelfs met diegene die heel dichtbij staan.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  14. #149
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    @ hobbit: je bent heel destructief in discussies en probeert vooral je ''superioriteitsgevoel'' veelvuldig mentaal op te leggen. De tijdperk van kolonialistisch gedachtegoed en extreem rechts is voorbij. Wij zijn trots op onze identiteit als moslims en heel de wereld mag dit weten. Klaarblijkelijk worstel je met zelfhaat, anders zat je hier niet continue je onvrede te ventileren.
    Vreemde observatie.
    En nogal eenzijdig beoordeeld. Want ... de replieken zijn opbouwend?
    Ik breng basis natuurwetenschappelijke kennis in een discussie en jij hebt het over mentaal superioriteitsgevoel?

    Wat ik observeer is dat hoe vanzelfsprekender de absurditeit van hetgeen in vraag wordt gesteld is hoe buitenproportioneler de verontwaardiging wordt.
    Vergelijkbaar met de reactie van ouders wiens 6 jarige van een ander onbedoeld te horen krijgt dat de Sint niet bestaat.
    En da's misschien wel destructief voor de goede verstandhouding. Maar bezwaarlijk redelijk te noemen.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  15. #150
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Een moslim vrouw die anders predikt over geloof dan hetgeen de haat tokkies verwachten wordt door de "vredelievende" atheïsten altijd onderuit geschoffeld. Dit geeft alleen maar aan waar het racisme jegens de vrouw vandaan komt en hoe deze "Apen-geloof"(want dat is het) werkelijk in elkaar steekt.

    Het is serieus triest dat elke vrouw dat pleit voor haar rechten neergezet wordt als zijnde "feminist". Nee beste meneer de Aap. De islam heeft jullie feministische gedachtengoed niet nodig. Heel dat zooi slaat kant noch wal en is slechts gestoeld op haat & frustraties jegens de man. Ik koester geen haat jegens de man, want ik heb vanuit huis uit de beste mannen om mij heen die mij ten alle tijden respecteren, mij helpen om mijn dromen te verwezenlijken en go on en on, en dit slechts vanwege het feit dat zij academisch onderlegd zijn in zowel islamitische kwesties en wereldse zaken en de waarde van de vrouw kennen. Dus sorry meneer de aap, ik heb voor jullie geen "sappige jankverhaal" die jullie kunnen gebruiken om mij als het ware met jullie in een hokje te kunnen duwen.

    Nee, de mensen hebben alléén islam nodig dat is wat ik weet en waar ik voor pleit. En dan hebben we het niet over de islam die vandaag de dag wordt ingezet voor politieke doeleinden maar de islam zoals hij is, puur, schoon en dat vrij is van menselijke interpretaties die hun ideologie en visie vanuit christelijke & joodse tradities hebben overgenomen.

    Ja beste mensen... Het christendom domineert. Zelfs in de islamitische landen domineert deze vrouw-onvriendelijke geloof onder een "islamitische jasje". En deze on-vriendelijke geloof, -want dat is het als hun bestofte boeken erbij pakt- is de aanleiding waarom deze apen zijn gaan afzien van geloof. Dus neem meneer de aap niet kwalijk dat hij in de war is en slechts vanuit haat, frustraties en een hoop onderbuikgevoelens over religie spreekt en dit als doel van zijn bestaan heeft gemaakt.. Heb medelijden met hem en geef hem een hand. Het is niet meer dan een emotineel vastzittend ouwe wrak dat slechts opzoek is naar een warme deken en erkenning voor hem als mens zijnde....
    Umm Hurairah.