1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Dawahsunnah Bekijk reactie
    Azdeen wie is dat?

    Via Rode punt

    08-04-2018 13:27
    Azdeen
    Onderwerp: De leden op islam& ik
    Vieze insecttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttt Tttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
    Hahahaha

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    490
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    Hahahaha
    Ben je azdeen? Lool

  3. #18
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Mensen, wees eens rechtvaardig in rode puntjes geven. We zijn geen kufaar hahaha

  4. #19
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Dawahsunnah Bekijk reactie
    Azdeen wie is dat?

    Via Rode punt

    08-04-2018 13:27
    Azdeen
    Onderwerp: De leden op islam& ik
    Vieze insecttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttt Tttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
    Zou deze broeder een mooie baard hebben?

  5. #20
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Zou deze broeder een mooie baard hebben?
    Haha trut. Ik wist het. Je ging elke keer overheen praten en zeggen "Nee joh waar heb jij het over" jij bent echt erg haha.
    Umm Hurairah.

  6. #21
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Haha trut. Ik wist het. Je ging elke keer overheen praten en zeggen "Nee joh waar heb jij het over" jij bent echt erg haha.
    Waar heb jij het over?

  7. #22
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Yazzin- Bekijk reactie
    Je hebt een paar vaste leden gemist die hier ook actief zijn geweest.
    Yazzin-
    Noeha
    Milkyway
    Majhula

    En nog een paar...
    Zuster Majhula was echt een aanwinst hierzo. Ze zal nu wel 20 kinds hebben

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Dawahsunnah Bekijk reactie
    Ben je azdeen? Lool
    Nope. Is gewoon grappig omdat jij en Umm-Suhayla precies hetzelfde doen. Echt kleutergedrag.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Zou deze broeder een mooie baard hebben?

    lol

  10. #25
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Espirite.

    Dit lid is helemaal verdwaald in zijn eigen saus. Hij haat salafis met hart en ziel. Hij is van die gekke sufi's die alleen zwart zien als het aankomt op salafis. Hij is ook in de war, hij haat ibn Taymiyah maar alsnog gaat hij hem citeren in discussies.... Echt een domme koekenpan. Dit lid kent ook geen Alif-Baa-Taa en moet je eigelijk met een korreltje zout nemen, hij liegt ook vaak over de leden hier...

    Zijn specialiteit is salafis uitschelden en verketteren.

    Verder heeft hij ook een gekke syndroom. Daarom zul je hem ook altijd uit een dode hoek zien komen schelden...

    Umm Hurairah.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Hymne-Cherifien

    Dit is een bijzondere lid en zeker een aanwinst voor onze ummah.

    Dit lid heeft wijsheid, gevoel voor humor en komt intelligent over. Haar specialiteit is Hobbit een draai om de oren geven, maar ook een hoop "moslims" die in feite gelegenheids moslims zijn en soms met domme claims komen. Ze komt hier niet vaak en is meer actief in andere hoekjes...

    Het doet me denken aan een oudlid op islamhoekje dat hier sporadisch even kwam buurten maar kan niet op de naam komen...

    Alleen is er iets raars aan de hand... Sommige heb ik hier namelijk zien roepen dat zij een hij is?

    Ik weet het niet en vind haar wel vrouwelijk overkomen... Maar zal het denk ik nooit weten... Wat denken jullie ?

    Is het een hij of een zij.... ?



    Awwwwww! thanks for your kind words , barakka Allah oufikie schat

    Iedereen die zich ook maar een beetje ''militant'' gedraagt en opkomt voor zn eigen rechten of voor anderen wordt al snel bestempeld als ''een hij''
    Maar goed t zal wel liggen aan die hersenen ter grootte van 1 megapixel

    Oh en afbeelding lijkt mij wel een typisch koraniet...geen hij en geen zij eerder een HET
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  12. #27
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    deze topic is gruwelijk goed
    Haha mooi zo. Duimpje omhoog. Maar hoe is het met jou gekkerd. Kei lang niet gezien hier.
    Umm Hurairah.

  13. #28
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Awwwwww! thanks for your kind words , barakka Allah oufikie schat

    Iedereen die zich ook maar een beetje ''militant'' gedraagt en opkomt voor zn eigen rechten of voor anderen wordt al snel bestempeld als ''een hij''
    Maar goed t zal wel liggen aan die hersenen ter grootte van 1 megapixel

    Oh en afbeelding lijkt mij wel een typisch koraniet...geen hij en geen zij eerder een HET
    HAHAHAHA. Die koranietje was ik helemaal vergeten. Thanks for the reminder.

    Your welcome, iemand in het zonnetje zetten met een prachtige rode bloem in het haar mag ook weleens. Besides, i know you like me 2

    Haha nee maar scherp van je. Opvallend verschijnsel idd.. Ook een bekend symptoom onder dergelijke mietjes is dat hun dombo-oren meteen beginnen te klapperen tijdens een dialoog over vrouwen-rechten binnen de islam. Dan komen ze met non-argumenten zoals: " Je bent een feminist, gehersenspoeld door kuffaar blablabla" om vervolgens het debat te ontlopen omdat ze er zelf niet meer uitkomen. Mannen....
    Umm Hurairah.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    HAHAHAHA. Die koranietje was ik helemaal vergeten. Thanks for the reminder.

    Your welcome, iemand in het zonnetje zetten met een prachtige rode bloem in het haar mag ook weleens. Besides, i know you like me 2

    Haha nee maar scherp van je. Opvallend verschijnsel idd.. Ook een bekend symptoom onder dergelijke mietjes is dat hun dombo-oren meteen beginnen te klapperen tijdens een dialoog over vrouwen-rechten binnen de islam. Dan komen ze met non-argumenten zoals: " Je bent een feminist, gehersenspoeld door kuffaar blablabla" om vervolgens het debat te ontlopen omdat ze er zelf niet meer uitkomen. Mannen....
    Miss-koraniet award


    Als ik die discussie volg en de zogenaamde argumenten lees, denk ik soms wonderbaarlijk dat ze nog net niet vergeten zijn hoe ze adem moeten halen
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  15. #30
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    En Hobbit..





    De eerste van links of course
    Toch al een flink eind hoger op de evolutionaire ladder dan die tig amoebebreinen die zich in de krochten van dit forum ophouden.
    Overigens geen rationeel denkende homo sapiens te bespeuren hier.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein