1. #151
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    ik dacht misschien had jij andere spectaculaire theorieën als verklaring; misschien was hij nooit thuis, enkel voor het slapen, misschien hield hij dit geheim uit angst om haar kwijt te raken.... of God knows hoe dit 14 jaar stand heeft gehouden zonder kennisname.

    ...het is inderdaad ZEER aannemelijk dat zij beiden vrij niets doen aan het geloof

    Ja, er heerst een ongeschreven regel dat een Arabier inherent is aan islam ofzo terwijl dit echt onzin is. Onbewust krijgen wij dat mee. Christelijke arabieren gebruiken veel dingen van moslims zoals de salaam, etiquette diner etc
    Dus misschien ook daarom dat je vriendin er geen erg in had.

    Ik dacht overigens bvb dat Dyab Abou Jahjah altijd moslim was... stom van mij.... je weet wel die bekende activist en sinds kort politicus die altijd voor Palestina op komt... blijkt dat hij gewoon humanist is.
    Komt wel vaker voor hoor. Vooral in marokko waar joodse gezinnen leven en volledig zijn ingeburgerd en meedoen met allerlei islamitische feestdagen e.d. Ken een meid die vanuit daar was getrouwd en jaren later achterkwam dat haar ex-man een jood was. Zijn moeder en zussen droegen gewoon de hijaab e.d. En deden zelfs mee met de ramadan.. Ik weet niet meer precies wat de aanleiding was dat het belletje bij haar ging rinkelen dat het joden waren. Ik ga dat eens vragen
    Umm Hurairah.

  2. #152
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    jeetje wat een huwelijk zou dat zijn zeg
    Ewa jah, mensen met een verstandelijke beperking hebben ook recht op een huwelijk.
    Umm Hurairah.

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Ewa jah, mensen met een verstandelijke beperking hebben ook recht op een huwelijk.
    verstandelijke beperking vóór , na of tijdens het huwelijk?
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Vreemde observatie.
    En nogal eenzijdig beoordeeld. Want ... de replieken zijn opbouwend?
    Ik breng basis natuurwetenschappelijke kennis in een discussie en jij hebt het over mentaal superioriteitsgevoel?

    Wat ik observeer is dat hoe vanzelfsprekender de absurditeit van hetgeen in vraag wordt gesteld is hoe buitenproportioneler de verontwaardiging wordt.
    Vergelijkbaar met de reactie van ouders wiens 6 jarige van een ander onbedoeld te horen krijgt dat de Sint niet bestaat.
    En da's misschien wel destructief voor de goede verstandhouding. Maar bezwaarlijk redelijk te noemen.
    Een vreemde observatie voor jou omdat je blijkbaar een gebrek hebt aan zelfreflectie. Maar wij zien wel wat je steeds weer probeert teweeg te brengen hier en eerlijk gezegd ik vind het zielig want het werkt voor geen meter wat je probeert te doen.

    Zoals Adela al zei wij zijn trots op onze identiteit als Moslim en de hele wereld mag en zal dat weten. Wij geloven in Allah, zijn boodschappers, engelen, jinns, dag des oordeels, paradijs en hel allemaal dingen waar jij moeite mee hebt. Maar weetje who cares zoals Allah zegt dat we mensen als jou moeten vertellen in de Quran.



    In de Naam van Allah, de Meest Barmhartige, de meest Genadevolle

    Zeg: “O ongelovigen.

    Ik aanbid niet wat jullie aanbidden.

    En jullie zullen nooit aanbidden wat ik aanbid.

    En ik zal nooit aanbidden wat jullie aanbidden.

    En jullie zullen nooit aanbidden wat ik aanbid.

    Daarom, voor jullie jullie geloof en voor mij mijn geloof.”
    Heavy

  5. #155
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    verstandelijke beperking vóór , na of tijdens het huwelijk?
    Hahaha

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Hahaha
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  7. #157
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Klaarwakker ben jij.

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Klaarwakker ben jij.
    Altijd!
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  9. #159
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Altijd!
    Ik ben nog steeds half wakker

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Ik ben nog steeds half wakker
    Awwwwww
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  11. #161
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Awwwwww
    Hahahaha moeskilatoen.

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Hahahaha moeskilatoen.
    van sommige reacties hier krijg ik niet eens slaap ..dus t is afwachten
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  13. #163
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    van sommige reacties hier krijg ik niet eens slaap ..dus t is afwachten
    Sommige teksten lees ik niet eens totdat iemand mij daar op attent maakt ik lees vaak half

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Sommige teksten lees ik niet eens totdat iemand mij daar op attent maakt ik lees vaak half
    ja soms kun je maar beter afhaken bij het lezen van de titel of de eerste alinea..je weet dan al vaak met welke bimbo je te maken hebt
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  15. #165
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    ja soms kun je maar beter afhaken bij het lezen van de titel of de eerste alinea..je weet dan al vaak met welke bimbo je te maken hebt
    Bingo het leven zit vol verrassing

    We wachten om romijsje of ze verder gaat