1. #31
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Miss-koraniet award


    Als ik die discussie volg en de zogenaamde argumenten lees, denk ik soms wonderbaarlijk dat ze nog net niet vergeten zijn hoe ze adem moeten halen
    Miss- hermafrodiet

    Lol, dat soort taferelen krijg je nu eenmaal als je heel je leven lang in een bubbel hebt geleeft en vervolgens in aanraking komt met de echte wereld. Just let it goooo let it gooo...
    Umm Hurairah.

  2. #32
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    Je bent zo schattig maa shaa Allah

    Ja, klopt. Drukjes hier, maar verder goed Alhamdullilah. Hoop met jou ook haha
    Haha stop!. Noem mij niet schattig, je lijkt Taktubu wel... Krijg dan zo'n awkward gevoel en denk dan Seriously gril....

    Hamdoulilah goed om te horen dat je het goedmaakt. Hier ook hamdoulilah, heb inmiddels een tweeling.... dochters..., had je dat meegekregen?
    Umm Hurairah.

  3. #33
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Toch al een flink eind hoger op de evolutionaire ladder dan die tig amoebebreinen die zich in de krochten van dit forum ophouden.
    Overigens geen rationeel denkende homo sapiens te bespeuren hier.
    "Rationeel" denken is subjectief. Elke mens heeft een ander kijk op het leven.. Maar dat is iets wat bekrompen apen als jou nooit gaan snappen.

    Het feit dat jullie aankomen zetten met dat één plus één nul is zegt genoeg lijkt mij... En als we vervolgens vragen om het te beargumenteren komt men met een hoop onderbuikgevoelens aanzetten verpakt in een broodje aap verhaal.

    Emotioneel vastzittend aap oe saff
    Umm Hurairah.

  4. #34
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Nu mij?

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  5. #35
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    "Rationeel" denken is subjectief. Elke mens heeft een ander kijk op het leven.. Maar dat is iets wat bekrompen apen als jou nooit gaan snappen.

    Het feit dat jullie aankomen zetten met dat één plus één nul is zegt genoeg lijkt mij... En als we vervolgens vragen om het te beargumenteren komt men met een hoop onderbuikgevoelens aanzetten verpakt in een broodje aap verhaal.

    Emotioneel vastzittend aap oe saff
    Chromosoom 2.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  6. #36
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Gewone_Broeder Bekijk reactie
    Nu mij?
    Weet je zeker?
    Umm Hurairah.

  7. #37
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Weet je zeker?
    Haha guess so...

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  8. #38
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Gewone-broeder

    Ik heb nog nooit een discussie gehad met deze broeder en nauwelijks mee gecommuniceerd eigenlijk.... Maar goed, zoals ik hem ken is Gewone broeder eigenlijk een overbezorgde broeder.. Hij cijfert zichzelf en zijn leven helemaal weg en is voornamelijk bezig met de zorg en staat van anderen....

    Hij houdt zich voornamelijk bezig met foute regeringsleiders en mensen die onrecht zijn aangedaan.

    Hij gelooft dat de wereld niet op de hoogte is van al het kwaad en dat hij de super hero moet en kan zijn om deze kwaad te bestrijden...

    Kijk hem nou denk ik dan... Kijk wat ze met hem hebben gedaan.... Gelooft nog in vrijheid en zeggenschap.... onwetend of naïviteit?
    We varen allemaal op dezelfde boot Gewone-broeder. Maar je moet leren om los te laten en de focus op jezelf te leggen en je directe omgeving.... Het kwaad zal ten alle tijden aanwezig zijn... Als je ervoor zorgt om dit kwaad in je directe omgeving te signaleren en te bestrijden dan kan je weliswaar wat betekenen voor de ummah... Maar op deze wijze.... I don't know....


    Umm Hurairah.

  9. #39
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door .Kickboxer06 Bekijk reactie
    Ik vind dit maar een eng hoekje....Lol..
    Das gewoon een vertekend beeld dat je hebt. Draai hier al een tijdje mee en in dit hoekje is toch het enige hoekje waar zielen nog enigszins godsvrees hebben en een doel voor ogen hebben... Ze zijn niet perfect en sommige bevinden zich op dwaling maar er schuilt nog hoop in hen en hebben een geweten... Dat is iets wat je nauwelijks in andere hoekjes bij leden zult zien... Dat is poppenkast/ scarymovie taal op hoog niveau lol. Eenmaal je kritische vragen stelt en in dialoog gaat zie je franksteins tot leven komen. Brrr....
    Umm Hurairah.

  10. #40
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door .Kickboxer06 Bekijk reactie
    Ik heb het niet over jou...Jouw tracyies zijn ok...maar sommige reacties die ik hier lees...denk ik damnn...Hier hebben ze echt weinig kennis van islam...ik lees soms echt de domst dingen hier..meestal alleen knip en plakwerk...ik reageer zelden in dit rubriek..
    Nee man je hebt het echt mis... Zitten hier echt wel leden bij die echt wel kennis hebben en diep gaan... Sommige gaan zo diep dat ik de nuchtere wijze romais het geeneens kan bijhouden en dagenlang in boeken moet gaan zitten en googlen om te begrijpen waar de discussies over gaan om het enigzins te kunnen volgen...

    Zitten hier idd ook mensen met een knip en plak diploma en eenmaal je in dialoog met ze gaat merkt dat ze het niveau van een kleuter hebben maar daar heb ik het niet over... en neem ik persoonlijk met een korreltje zout...
    Umm Hurairah.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    maw een hoopje rommel dat eerder destructief is dan opbouwend, raap jezelf bij mekaar umms en ukhtis en weet ik veel wat, onderwijs jezelf en hou je verre van deze onzin labels
    deen begint bij jouw hart, niet bij die van een ander

  12. #42
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Hobbit.

    Zoals jullie weten is hobbit de naam van een kabouterachtige wezen met platvoeten en veel overbeharing. Jullie kennen 'em vast wel uit de film Lord off the rings... Je zou denken dat Hobbit humor heeft en deze naam van de film heeft afgeleid maar niets is minder waar...

    Onze Hobbit stamt namelijk af van de bonoboaap. Dit is een half aap half dwergmens.. Daarom wordt deze aap ook wel de kabouteraap genoemd. Just like hobbit de kabouter dus...

    Deze kabouter aap staat bekend als de enige echte aap wiens dna onze hobbit deelt en waar hobbit uit voort is geëvolueerd. Dit verklaard ook meteen zijn topics over homoseksualiteit en vrouwen die meer macht moeten krijgen.. Want onder deze dwerg apen heb je namelijk veel homo's... Dit komt omdat de vrouwtjes deze homos vaak verlaten waardoor ze het met elkaar moeten doen... De vrouwelijke dwergaap is ook vaak de leider van de groep en dwingt gehoorzaamheid af.

    Dus mocht je je afvragen wat de achterliggende gedachte van zijn topics nu zijn en waarom deze kabouter altijd komt huilen als we zeggen dat apen dieren zijn en homoseksualiteit voor ons te dierelijk is, dan weet je nu waar het vandaan komt.

    Het enige wat deze dwergaap wil is een plekje tussen ons mensen en deel uitmaken van onze maatschappij ipv in het woud te moeten blijven sufferen als een homo onder leiding van een dwerg pot aap.

    Laten we een minuut stilte houden en even stil staan bij Hobbit's grootvader de Bonobo........

    Umm Hurairah.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Miss- hermafrodiet

    Lol, dat soort taferelen krijg je nu eenmaal als je heel je leven lang in een bubbel hebt geleeft en vervolgens in aanraking komt met de echte wereld. Just let it goooo let it gooo...
    Ze zeggen ook wel eens ''brains aren t everything''.....maar in hun geval zijn ze echt niets
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Toch al een flink eind hoger op de evolutionaire ladder dan die tig amoebebreinen die zich in de krochten van dit forum ophouden.
    Overigens geen rationeel denkende homo sapiens te bespeuren hier.

    Als outsider...hoe denk jij over het menselijke ras?
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  15. #45
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Als outsider...hoe denk jij over het menselijke ras?
    Je kaart nu een wel heel gevoelig onderwerp aan... Ik denk niet dat dit de juiste platform is om zijn dierenleed te bespreken....
    Umm Hurairah.