1. #31
    Twee niffos

    Reacties
    67
    31-03-2018

    is wel mooi stuk.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    I know moet het niet in mijn hoofd halen er in de buurt te komen. Lust het zowiezo niet dus ze heeft niets te vrezen
    jaa ik wel fudge shocola haha 1 van mijn zwaktes haha ik heb de "gezondere" variant ijs geprobeerd maar helaas haha
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  3. #33
    niet18♥

    Reacties
    2.924
    09-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ELmotchou Bekijk reactie
    ik heb het als straf gebruikt.
    Omdat hij die actie al vaak bij anderen heeft geflikt.
    Hij is door mij begeleid op het werk, en heb veel energie en tijd in hem gestoken, maar al heel gauw bleek dat hij over lijken liep.
    Hij speelde een soort verrader bij het management om steeds hoger op te komen.
    Ik heb hem gestraft en tegelijkertijd laten zien dat ik niks accepteer wat anderen accepteren.
    Verder hoef ik dan ook niet gezellig aan tafel met hem te gaan doen. Afgeschreven, klaar is Kees.
    Hard, maar nodig.
    Sommige mensen hebben aan woorden genoeg om te realiseren dat hun gedrag niet acceptabel is. Er zijn een aantal die alleen de woorden van straf begrijpen.

    Sometimes you’re got to do what you have to do.

    One day your life will flash before your eyes.
    Make sure it's worth watching...


  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door ELmotchou Bekijk reactie
    Negeren, dat is een sterke wapen, zeer effectief en kan heerlijk zijn.

    Een paar weken terug had een collega iets bij mij uitgespookt. Hij was op dat moment niet bij mij in de buurt, het gebeurde aan de telefoon.

    Ik was zo boos als nooit eerder op werk. Ik liep meteen richting hem, en deed mijn zegje... Hij raakte in shock... Hij kent mij als een rustige zachtmoedige jongen... Na mijn zegje probeerde hij nog het een en andere uit te leggen, maar hij had meteen door dat het geen zin heeft.

    de volgende dag komt ie naar mij, heel beleefd en bijna buigend en fluistert "kunnen we praten?"

    Ik zeg tegen hem "ik heb nu geen tijd. Straks misschien"

    Een paar uur later, komt ie weer in de buurt, hij kijkt een beetje om zich heen, aarzelend komt ie weer naar mij zegt ie "sorry Elmotchou, heb je nu tijd?"

    Ik zeg "ik heb nu tijd maar geen zin. Morgen misschien"

    De volgende dag weer hetzelfde verhaal en zei steeds tegen hem dat ik geen tijd heb.

    De week daarna pas had ik tijd voor hem gemaakt. Ik zat achter de pc, komt ie aan, ik begin hem langzamerhand zielig te vinden, maar ik genoot er van, het is 10 uur, hij vraagt of we kunnen praten, ik sta meteen op alsof ik wil vechten en zeg tegen hem "ja zeker, kom mee".. ik neem hem mee naar een "stilteruimte"... Hij wilde met zijn verhaal beginnen en onderbreek ik hem meteen, ik zeg tegen hem "ik ga praten en jij gaat luisteren"..!!

    Toen ik klaar was zei ik tegen hem "wat mij betreft steek jij zometeen je middelvinger op naar mij, als ik het maar niet zie. En je mag in je zelf denk OPROTTEN KUT MAROKKAAN als ik het maar niet hoor.

    Hij zegt dat hij gaat bewijzen dat hij nooit meer zou een gedrag zal tonen. Ik zeg tegen hem dat hij mij niks hoeft te bewijzen, en dat hij het voor zichzelf doet.

    Mohim, ok had hem flink genegeerd. En nu is het alleen groeten en aanspreken als het om werk gaat.

    Billah hij groet me ieder keer bijna buigend.

    Een tijd terug vroeg een Marokkaanse collega van mij "wat heb je gedaan met Raymond? Hij is bang geworden voor jou"

    Negeren is fucking heerlijk.

    Negeren niet , regeren wel. Telt dat ook?

  5. #35
    i love 7marti

    Reacties
    8.957
    08-09-2006

    Citaat Geplaatst door Sabirnador Bekijk reactie
    Negeren niet , regeren wel. Telt dat ook?
    Je mag negeren als onderdeel van negeren

    ik denk aan je, 7marti


  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    28
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door ELmotchou Bekijk reactie
    Negeren, dat is een sterke wapen, zeer effectief en kan heerlijk zijn.

    Een paar weken terug had een collega iets bij mij uitgespookt. Hij was op dat moment niet bij mij in de buurt, het gebeurde aan de telefoon.

    Ik was zo boos als nooit eerder op werk. Ik liep meteen richting hem, en deed mijn zegje... Hij raakte in shock... Hij kent mij als een rustige zachtmoedige jongen... Na mijn zegje probeerde hij nog het een en andere uit te leggen, maar hij had meteen door dat het geen zin heeft.

    de volgende dag komt ie naar mij, heel beleefd en bijna buigend en fluistert "kunnen we praten?"

    Ik zeg tegen hem "ik heb nu geen tijd. Straks misschien"

    Een paar uur later, komt ie weer in de buurt, hij kijkt een beetje om zich heen, aarzelend komt ie weer naar mij zegt ie "sorry Elmotchou, heb je nu tijd?"

    Ik zeg "ik heb nu tijd maar geen zin. Morgen misschien"

    De volgende dag weer hetzelfde verhaal en zei steeds tegen hem dat ik geen tijd heb.

    De week daarna pas had ik tijd voor hem gemaakt. Ik zat achter de pc, komt ie aan, ik begin hem langzamerhand zielig te vinden, maar ik genoot er van, het is 10 uur, hij vraagt of we kunnen praten, ik sta meteen op alsof ik wil vechten en zeg tegen hem "ja zeker, kom mee".. ik neem hem mee naar een "stilteruimte"... Hij wilde met zijn verhaal beginnen en onderbreek ik hem meteen, ik zeg tegen hem "ik ga praten en jij gaat luisteren"..!!

    Toen ik klaar was zei ik tegen hem "wat mij betreft steek jij zometeen je middelvinger op naar mij, als ik het maar niet zie. En je mag in je zelf denk OPROTTEN KUT MAROKKAAN als ik het maar niet hoor.

    Hij zegt dat hij gaat bewijzen dat hij nooit meer zou een gedrag zal tonen. Ik zeg tegen hem dat hij mij niks hoeft te bewijzen, en dat hij het voor zichzelf doet.

    Mohim, ok had hem flink genegeerd. En nu is het alleen groeten en aanspreken als het om werk gaat.

    Billah hij groet me ieder keer bijna buigend.

    Een tijd terug vroeg een Marokkaanse collega van mij "wat heb je gedaan met Raymond? Hij is bang geworden voor jou"

    Negeren is fucking heerlijk.
    Hahaha duivelss, ik ben ook zo als mensen iets hebben gedaan wat mij niet bevalt negeer ik ze ook maar als ze met mij willen praten wijs ik ze niet zo vaak af als jij doet. Haha zo zielig voor die reymond en hij bleef het nog proberen ook
    “Geduld is geboden, wie niet vrijwillig geduld heeft, zal door de omstandigheden gedwongen worden om geduld te hebben”

  7. #37
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Nee.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Negereren met Negers daar zijn marokkaanse vrouwen goed in.