1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    101
    02-02-2013

    Zoek iemand uit Culemborg die ik wil bedanken.

    Ik zoek een heel bijzonder meisje uit Culemborg, ik wil haar naam niet noemen omdat ze misschien nu wel getrouwd is of iets, heb haar 8 jaar niet gesproken, maar door levensarvingen met mensen, zie je uit eindelijk pas later wie veel voor je (heeft) betekend en die je na al die jaren nog is bijgebleven. Zei was iemand die ik heb leren kennen toen het financieel ontzettend slecht ging dat ik niet eens een treinkaart kon betalen van Amsterdam naar Culemborg, zo onzeker was ik. Nou gaat het inmiddels te goed. Ik had haar een keer stiekem beloofd dat ik een MINI voor haar zou kopen als ze der rijbewijs zou halen ik wil me nog steeds aan die belofte houden. (Ondanks dat zei het niet wou)

    Dus een Marokkaans meisje toen ik met er ging was ze 17 en ze is zoo leuk, ze heeft 2 broers en ze had een hartsvriendin waarwaarmee ik altijd ruzie had en ik was nog met haar toen ze van havo naar hbo ging.


    Ik wist niet eens dat dit nog bestond, ik dacht dus even hier proberen niet geslagen is altijd mis.

    Dus wie kan helpen, graaggggg

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    304
    12-05-2017

    Een auto kopen voor een getrouwde dame? Doe dua voor haar en ga door met je leven.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    959
    15-04-2016

    Dit verdient gewoon een up. Een man van zijn woord, love it.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Citaat Geplaatst door LostOne Bekijk reactie
    Een auto kopen voor een getrouwde dame? Doe dua voor haar en ga door met je leven.
    ik ga stuk

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    304
    12-05-2017

    Citaat Geplaatst door l0velyMe Bekijk reactie
    ik ga stuk
    Hahah waarom

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Citaat Geplaatst door LostOne Bekijk reactie
    Hahah waarom
    Ja is toch grappig

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    304
    12-05-2017

    Citaat Geplaatst door classsssse Bekijk reactie
    Hij zegt dat ze misschien getrouwd is ondertussen. Zijn intentie is al heel mooi.
    Hahaha ja. Maar dua is mooier.
    Citaat Geplaatst door l0velyMe Bekijk reactie
    Ja is toch grappig
    Ik meen het ahhaha door jou lijkt het nu een uitlach reactie.

  8. #8
    niet18♥

    Reacties
    2.924
    09-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Een mini als cadeau voor een getrouwde vrouw kan hoogstwaarschijnlijk worden misplaatst .
    Als je geluk hebt is ze nog single.

    Je intentie is mooi

    One day your life will flash before your eyes.
    Make sure it's worth watching...


Tags voor deze discussie