1. #16
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Hij heeft schijt aan je ma en dan nog plakken? Dat is pas eerloos.

    Scheiden en je ma helpen met papierzaken.
    Jij bent eerloos. Ze hebben kinderen samen en haasten naar talaq is niet heel wijs tenzij hij de salaat niet verricht en niet wil stoppen met dat vreemdgaan naar waarschuwingen en advies.

    Verder die claim dat ze niet scheiden omdat ze Arabieren zijn is raar en vreemd in mijn oren.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    16
    01-03-2015

    Lijkt me vreselijk om toe te zien hoe je moeder lijdt. Excuus dat zij qua papier werk niks van afweet is onzin. Zat instanties die je daarbij kunnen helpen. Maatschappelijk werkster eventueel. Wat betreft je pa, moge Allah swt hem leiden en ieder die de waarde van een vrouw en moeder niet kent noch weet. Zodra een man erin verwikkeld is in het vreemd gaan en contacten zal hij dat moeilijk los laten. Sommige krijgen een bepaalde kick ervan. Ik kan dit weten omdat mijn ex man idem dito zo was. Al heeft een man de beste ideale vrouw in huis zodra hij die kick van buiten af krijgt en aandacht zal hij er moeilijk vanaf komen. Ik wens je sterkte en wees voor je moeder.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    16
    01-03-2015

    Ze kan beroepen op partneralimentatie.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    3
    17-07-2018

    Slm
    Arabier of niet...heeft er niets mee te maken. Scheiding met een goede reden is geen taboe meer.
    Weet niet hoe het nu zit met de situatie, maar ik heb een vriendin met hlml hetzelfde probleem. Haar vader ging ook vreemd ondanks hij "een goeie" moslim was. Er was altijd ruzie etc...had ook paar keer gesproken met hr moeder en die was ook bang om ziektes te krijge(via je weet wel). Nu ze gescheiden zijn gaat het veel beter met de fam. Nrml gzn krijgt je moeder ook een loon aangzn ze al die jaren voor die kinderen thuis heeft gezeten/niet kon werken en een groot bedrag om de kinderen te onderhouden als er geen sprake is van co-ouderschap. Hoop dat het probleem inmiddels al opgelost is!

Tags voor deze discussie