1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Vloggers

    https://youtu.be/lL23OYoq1cs

    Zoals deze? Wtf is jullie doel. Ze heeft het steeds over haar vriend en LV-tasjes en die leggings die ze draagt en nu een nieuwe neus?!

    Jonge meiden zien jullie als rolmodellen. Doodzonde dat jullie je dan zo profileren.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door classsssse Bekijk reactie
    Welke vlogger is dat?
    “De Neus”.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door classsssse Bekijk reactie
    Haha, weet nog steeds niet om wie het gaat. Heb het filpmje niet kunnen zien.
    Klikken is gratis.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door classsssse Bekijk reactie
    Oh selma. Ach ja, iedereen moet doen waar/hij zij zin in heeft. Ben het wel eens met je, het is een slecht voorbeeld voor kinderen. Maar kinderen horen ook niet naar vlogs te kijken.
    Oh de wereld stort in, mwah ze doen wat ze willen. Ik wil doen waar k zin in heb dus als iemand ergere dingen doet waar diegene zin in heeft houd ik mn mond want ik wil ook doen waar ik zin in heb. Mijn zin verruil ik alleen voor iets met veel aanwinst. Misschien een leuke man hihihi. Oh ze willen me niet? Lekker boeiend.... gewoon doen wat k wil.
    If you 'don't know', Allah knows.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Ze doet me sterk denken aan Donald Duck. Mijn favo stripfiguur.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Ze heeft ons al aangesproken in haar vlog als je doorspoelt naar het einde. Maar ze moet er wel een disclaimer voor jonge meiden indoen. Dat ze niet even zegt dat ze gek is en onzeker en dat andere mensen (kijkers en jonge meiden) gewoon tevreden moeten zijn met ghalq Allah. Zonde dit.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Wat zit je zulke meiden te volgen. Zoek een leven
    Ik wil niet wereldvreemd zijn. Mag ik?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door classsssse Bekijk reactie
    Waarom volg je haar? Laat haar joh. Ze heeft niemand wat aangedaan. Just let iitttt go.
    Ik vind haar zus leuker en slimmer. Ze mag de vlog overnemen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Ze heeft wel een prachtig lichaam Allahouma bareek laha

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Ze heeft wel een prachtig lichaam Allahouma bareek laha
    Even ter aanvulling hierop. Wie benieuwd is naar haar 'prachtig lichaam' en geen zin heeft om te zoeken:

    https://youtu.be/2q4HTeee7FM?t=9m37s

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Ik hoorde kikker dit kikker dat maar ik heb haar vlogs nooit gezien maar nu ik dit zie wallah zij lijk gewoon op een kikker zonder grap

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door classsssse Bekijk reactie
    Wat ik trouwens erg jammer vind aan selma is dat ze kim k na doet. Kim k is een goedkope vrouw. Dat moet geen voorbeeld zijn.
    Er is weinig verschil tusse een bimbo in uiterlijk en karakter tegen een bimbo alleen in karakter. Ze zou een hoofdoek en alles kunne drage met alles wat ze doet is ze nog steeds achterlijk. ik zie dit vaker onder bimbos ze zijn allemaal dom maar niemand kan domheid van ander uitstaan dus dan hale ze elkaar neer terwijl ze eigelijk allemaal hetzelfde zijn

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Jullie dwalen af mensen. Het gaat om de neus, DE neus.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Jullie dwalen af mensen. Het gaat om de neus, DE neus.
    ze blijft lijken op een kikker dus veel heb ze er nie aan gehad enige probleem nu zijn dat mense die kijke het normaal gaan vinde wallah ik houd me hart vast voor de volgende generatie la hawla wala qawata ilabilah

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    ze blijft lijken op een kikker dus veel heb ze er nie aan gehad enige probleem nu zijn dat mense die kijke het normaal gaan vinde wallah ik houd me hart vast voor de volgende generatie la hawla wala qawata ilabilah
    Ja. Maar weet je een betere wereld begint bij jezelf. Ik zorg wel dat mijn kinderen oogappeltjes worden inshallah. En dan ga ik wel ergens wonen in Wassenaar, ver van alle Zoubida's en Appelflappen verwijderd.