1. #1
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Vertrouw nooit op de smaak van je moeder.

    Ze zegt ik ken zo'n meisje ze is heel mooi en ze is dokter.

    Ik dacht WOW, maar eindstand nadat ik haar had gezien:

    Ze is gewoon heel dik en apotheekassistente die pillen moet inpakken/sorteren/telefoontjes aannemen.

    Kifesh heeeel mooi. Kifesh dokter???

    Ze is nog steeds te hoog gegrepen voor mij, maar de beschrijving klopt gewoon TOTAAAAL niet!!


    Komt jouw smaak wel overeen met die van je moeder?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    19
    25-03-2018

    uuh?

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Ze zegt ik ken zo'n meisje ze is heel mooi en ze is dokter.

    Ik dacht WOW, maar eindstand nadat ik haar had gezien:

    Ze is gewoon heel dik en apotheekassistente die pillen moet inpakken/sorteren/telefoontjes aannemen.

    Kifesh heeeel mooi. Kifesh dokter???

    Ze is nog steeds te hoog gegrepen voor mij, maar de beschrijving klopt gewoon TOTAAAAL niet!!


    Komt jouw smaak wel overeen met die van je moeder?
    je moeder wilt alleen het beste voor jou hoor. Rustig aan..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Binnenkort gelukkig weer ramadan.

    Dan mag je niet liegen, geen alcohol etc etc
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    19
    25-03-2018

    hmm

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Binnenkort gelukkig weer ramadan.

    Dan mag je niet liegen, geen alcohol etc etc
    hmmm dus het hele jaar lang schijt hebben en af en toe alcohol drinken wat haram is (weet je wel) en alleen in de maand van Ramadan heilig doen haha.

  5. #5
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Nee hahahaha ik heb een hekel aan mannen die oudddd zijn en mijn moeder zegt ach da maakt niet uit, vrouwen worden eerder volwassen! Ja dat werkt voor mij echtniet, dat is 1. en ten tweede ja zij let gewoon op hele andere dingen wuhahaha ik heb gewoon liever een man met een fijne neus en niet al te opvallende wenkbrauwen enzo, mijn moeder en ik nee qua mannen zou ik haar echt niet eentje voor mij uit laten zoeken !
    Dan heb ik het enkel over uiterlijk, snap niet waarom ze ook zegt dat man die stuk ouder niet erg is, zij scheelt zelf amper een jaar met mijn vader in leeftijd . Ik zeg altijd mama als ik trouw, met de nadruk op ALS, dan is het de bedoeling dat mochten we kinderen krijgen hij nog met ze kan voetballen en beetje fit is. Niet dat de kids naar school worden gebracht op een scootmobiel, is mijn voorkeur. Iemand die iets mankeert en in een scootmobiel zit is ander verhaal btw ik heb het puur over opaatjes.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Nee hahahaha ik heb een hekel aan mannen die oudddd zijn en mijn moeder zegt ach da maakt niet uit, vrouwen worden eerder volwassen! Ja dat werkt voor mij echtniet, dat is 1. en ten tweede ja zij let gewoon op hele andere dingen wuhahaha ik heb gewoon liever een man met een fijne neus en niet al te opvallende wenkbrauwen enzo, mijn moeder en ik nee qua mannen zou ik haar echt niet eentje voor mij uit laten zoeken !
    Dan heb ik het enkel over uiterlijk, snap niet waarom ze ook zegt dat man die stuk ouder niet erg is, zij scheelt zelf amper een jaar met mijn vader in leeftijd . Ik zeg altijd mama als ik trouw, met de nadruk op ALS, dan is het de bedoeling dat mochten we kinderen krijgen hij nog met ze kan voetballen en beetje fit is. Niet dat de kids naar school worden gebracht op een scootmobiel, is mijn voorkeur. Iemand die iets mankeert en in een scootmobiel zit is ander verhaal btw ik heb het puur over opaatjes.
    Precies. Ze hebben een andere denkwijze en zien ook alles heel anders. Smaken komen gewoon totaal niet overeen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Mijn ouders zijn te kieskeurig, ze verwachten veel van mijn toekomstige. (De arme man)
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Mn moeder zoekt/kiest niks uit voor me maar als mijn keus haar bevalt dan weet ik wel dat het goed zit.
    If you 'don't know', Allah knows.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Oh my. So sweet!!! Ik wil ook een moeder die voor mij gaat zoeken.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Mijn ouders zijn te kieskeurig, ze verwachten veel van mijn toekomstige. (De arme man)
    Wat verwachten ze dan allemaal?

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Mn moeder zoekt/kiest niks uit voor me maar als mijn keus haar bevalt dan weet ik wel dat het goed zit.
    En als het haar niet bevalt en jou wel?

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Oh my. So sweet!!! Ik wil ook een moeder die voor mij gaat zoeken.
    Hoezo hebben ze jou nog niet gevonden dan?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Hoezo hebben ze jou nog niet gevonden dan?
    Ik woon op een andere planeet. Hier komen geen Marokkanen.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Ik woon op een andere planeet. Hier komen geen Marokkanen.
    Ah, de Bijlmer.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Ah, de Bijlmer.
    https://forums.marokko.nl/showthread...112&highlight=

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Klinkt Russisch.