1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Hoe kom je er bij dat ik niet wil begrijpen dat weigert? Ga je in dit topic ook mijn mening zelf bedenken zoals in een ander topic?

    Maar jij kent dus ook geen leger dat accepteert dat hun soldaten geschopt of geslagen worden door burgers. Waarom zou het Israëlische leger dat dan wel accepteren?
    Een volk dat voor tirannen zwicht verliest meer dan lijf en goed, dan dooft het licht.

    Israël en het levert van deze staat zijn in alle opzichte de tiran

    Dus ja vechten bijten en gelijke wapens...Alles zou toegestaan moeten zijn. Israël verdient het om keihard aangepakt te worden.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Zij is ook minderjarig...

    Ze is 31 januari 2001 geboren en dus 17 jaar.

    Dat woordje "wel" mag je dus weer weghalen.
    Ze was volgens verschillende media..ook de stichting e die haar een prijs hebben toegekend in dec 2012 13 jaar.

    Dus laten we een compromis sluiten we weten het geen van beide hoe oud ze werkelijk is..dus ik laat wel staan.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Ze was volgens verschillende media..ook de stichting e die haar een prijs hebben toegekend in dec 2012 13 jaar.

    Dus laten we een compromis sluiten we weten het geen van beide hoe oud ze werkelijk is..dus ik laat wel staan.
    Nee ik sluit geen compromis met jou.

    Wikipedia en eajg warchild etc zijn betrouwbare bronnen en dat ben jij met je Turkse krant niet.

  4. #34
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Hoe kom je er bij dat ik niet wil begrijpen dat weigert? Ga je in dit topic ook mijn mening zelf bedenken zoals in een ander topic?

    Maar jij kent dus ook geen leger dat accepteert dat hun soldaten geschopt of geslagen worden door burgers. Waarom zou het Israëlische leger dat dan wel accepteren?
    Ik denk dat je mijn standpunt wel kent op dit punt. De bezetting rechtvaardigt geweld tegen de bezetter. Maar de bezetter heeft weer plichten tegenover de bewoners die zij bezet houdt. ja,zie daar maar eens aan te komen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Nee ik sluit geen compromis met jou.

    Wikipedia en eajg warchild etc zijn betrouwbare bronnen en dat ben jij met je Turkse krant niet.
    Wikipedia betrouwbaar..dat kan iedereen aanpassen.

    Meerdere kranten meerdere bronnen..
    Pech voor je ik laat het staan..

    Ciao

  6. #36
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Lees openingspost eens..


    Dont blame the messenger
    Vertel het al die turkse kranten die schrijven eind dec 2012 13 jaar.

    Ik heb echter getekend voor al die kinderen die wel minderjarig in Israëlische detentie zitten.

    Oh en wil je nu stoppen mij te citeren en weer in je hoek gaan zitten
    Fuck jou met je Turkse krant. Alle media schreven een paar maanden terug; Israelisceh leger arresteert 16 jarige Palestijnse activiste.


    ´Palestijnse activiste (16) in Israël aangeklaagd voor het slaan van militairen´ NOS.

    https://nos.nl/artikel/2210135-pales...ilitairen.html

    Israël arresteert 16-jarig symbool van Palestijns verzet

    https://rightsforum.org/nieuws/israe...stijns-verzet/


    STOP MET LIEGEN!! IK heb je vaak betrapt op leugens en nu doe je het weer.

    En jouw leugen is hierbij volledig ontkracht.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  7. #37
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Wikipedia betrouwbaar..dat kan iedereen aanpassen.

    Meerdere kranten meerdere bronnen..
    Pech voor je ik laat het staan..

    Ciao
    16-jarige Palestijnse die Israëlische militair in gezicht slaat, groeit uit tot verzetsheld

    https://www.trouw.nl/home/16-jarige-...eld-~a1085b3d/
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  8. #38
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Nee ik sluit geen compromis met jou.

    Wikipedia en eajg warchild etc zijn betrouwbare bronnen en dat ben jij met je Turkse krant niet.
    Alle nieuwsmedia waar ook ter wereld bevestigen haar leeftijd.

    Alleen zij leest graag de Turkse kranten.



    Fijne avond bro. Ik houd het voor gezien hier.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  9. #39
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Midden in de nacht op dinsdag 19 december 2017 drong het Israëlische leger het huis van het zestienjarige Palestijnse meisje Ahed al-Tamimi binnen, om haar te arresteren omdat zij een*video*op Facebook had gezet. Op het filmpje is te zien hoe zij op het erf van haar ouderlijk huis ongewapend, met haar blote handen, een zwaar bewapende soldaat dreigt aan te vallen.

    Aheds familie en dorpsgenoten in al-Nabi Salih staan al jarenlang symbool voor een geweldloos verzet tegen de Israëlische bezetting. Sinds 19 december betaalt Ahed hier een grote persoonlijke prijs voor. Zij wordt in voorarrest gehouden tot het einde van haar ongetwijfeld lang uitgesponnen rechtszaak, een rechtszaak die tegen haar wens achter gesloten deuren wordt gehouden.

    Wat Ahed meemaakt is een voorbeeld van de al lang bestaande Israëlische praktijk van de nachtelijke invallen door zwaarbewapende militairen om Palestijnse kinderen van hun bed te lichten. Dit gebeurt al jarenlang, honderden keren per jaar. Na hun arrestatie worden deze kinderen naar een verhoorcentrum gebracht waar zij worden ondervraagd zonder hun familie en zonder een advocaat. De kinderen worden geïntimideerd, in voorarrest gehouden en berecht door een militaire rechtbank die geen rekening houdt met hun welzijn. Onder deze zware omstandigheden is schuld bekennen de enige uitweg en de meeste kinderen doen dit dus ook. Hierom hebben de militaire rechtbanken zo’n hoog percentage veroordelingen: 99,74 procent en hierom verblijven er honderden Palestijnse kinderen in Israëlische gevangenissen.

    De Palestijnse kinderen in Israëlische detentie zijn tussen de 12 en 17 jaar oud. Israël is het enige land in de wereld dat systematisch kinderen vervolgt in militaire rechtbanken, waarbij het voorbijgaat aan het recht op een eerlijk proces volgens het*VN Kinderrechtenverdrag. Volgens de Vierde Geneefse Conventie mag de onder bezetting levende lokale bevolking van een gebied niet door de bezettende mogendheid de grens worden overgebracht. Ahed al-Tamimi wordt gevangen gehouden in de HaSharon (Tel Mond) gevangenis nabij Netanya, aan de andere kant van de Groene Lijn.

    Ahed is uitgegroeid tot een icoon van het verzet van Palestijnse kinderen.

    Zij is echter niet de enige… maar slechts een van de velen.

    Daarom vragen wij de Nederlandse regering er bij Israël op aan te dringen:

    •Geen kinderen te berechten binnen een militair rechtssysteem dat een eerlijk proces in de weg staat

    •Te waarborgen dat de rechtsgang van Palestijnse minderjarigen voldoet aan de normen van het VN-Kinderrechtenverdrag

    •Geen kinderen te arresteren in het midden van de nacht

    •Geen vrijheidsbeneming van Palestijnse minderjarigen zonder rechtelijke uitspraak en alleen als uiterste middel

    •Een einde te maken aan de praktijk van ondervraging van kinderen zonder bijstand van een advocaat, zonder audio- en video-opname en zonder begeleidende ou

    https://rightsforum.org/palestijnse-kinderen/
    Als jij weet wat jij weet

    Wrm doe je er niks aan?

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    336
    24-02-2018

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Het is niet bepaald handig te noemen om militairen te slaan of schoppen, ook in nederland zul je daar voor worden opgepakt.

    Gezien de niet bepaald rustig te noemen reacties op Israëlische militairen in dat dorp is het wel te verklaren dat ze haar in de nacht op gehaald hebben. Ze zullen de arrestatie zo rustig mogelijk hebben willen laten verlopen.

    Je kunt je wel afvragen of een militaire rechtbank nou de juiste plaats is voor haar en zou een advocaat altijd bij de verhoren moeten kunnen zijn.
    Allereerst een verhaal heeft altijd twee kanten en jij hebt alleen de kant gehoord van de Israëlische media. Een dier die 24u per dag opgesloten wordt in een hok zonder bewegingsvrijheid wordt vanzelf vals en gemeen. Waarom plaats je niet in de schoenen van de Palestijnen die nergens heen kunnen. In hun land wordt telkens illegale nederzettingen gebouwd en ze hebben geen poot om op te staan omdat ze onteigend worden van hun eigen grond die zij meerdere generaties lang in bezit hadden. En tweede welke ''beschaafde'' land gebruikt de militaire rechtbank voor burgers. Waarom gebruiken ze geen normale civiele rechtbank. Gebruiken ze misschien de militaire rechtbank omdat er speciale wetten zijn voor Palestijnen in de bezette gebieden? Met andere woorden Israël doet aan apartheidsysteem. Wanneer we het hebben over Israëls apartheidssysteem hebben we het over de bezette gebieden, waar de segregatie evident is: wegen en bouwwijken alleen voor joden, en verboden voor Palestijnen, twee verschillende rechtbanken, de gewone civiele voor de kolonisten, en de militaire rechtbank voor de Palestijnen.

  11. #41
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium


    hoe oud zou deze kleuter zijn..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #42
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door IStaat Bekijk reactie
    Joden verstaan alleen de taal van de doden.
    Hoe vang je een jood?

  13. #43
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door IStaat Bekijk reactie
    Met een stuiver.
    Bijna

    Dus de taal van de doden is niet de enigste taal

    Draait om Macht groentje

    Goud,geld,oiie noemt maar ,die hebben voorsprong

    Zolang je geen controle hebt stellen doden niet veel voor

    Onbewust weet je het wel,stuiver

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Fuck jou met je Turkse krant. Alle media schreven een paar maanden terug; Israelisceh leger arresteert 16 jarige Palestijnse activiste.


    ´Palestijnse activiste (16) in Israël aangeklaagd voor het slaan van militairen´ NOS.

    https://nos.nl/artikel/2210135-pales...ilitairen.html

    Israël arresteert 16-jarig symbool van Palestijns verzet

    https://rightsforum.org/nieuws/israe...stijns-verzet/


    STOP MET LIEGEN!! IK heb je vaak betrapt op leugens en nu doe je het weer.

    En jouw leugen is hierbij volledig ontkracht.
    Bijna alles wat zij schrijft is verdraaid of een volle leugen....

    Al toon jij haar leugens echter nog zo duidelijk aan...toegeven zal ze nooit.

  15. #45
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Bijna alles wat zij schrijft is verdraaid of een volle leugen....

    Al toon jij haar leugens echter nog zo duidelijk aan...toegeven zal ze nooit.
    Dat is toch nergens voor nodig? Bewust liegen en de boel verdraaien? Trollen tot in het zieke? En dan schaamteloos vol blijven houden dat ze willen discussieren en dat wij intolerant zijn.

    En dan elke keer diezelfde topics als een ex-moslima even aandacht zoekt via de media.

    Je zou bijna tot de conclusie komen dat dat soort leden dit platform misbruiken voor smeerlapperij. Want dat is het,pure smeerlapperij.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela