1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    08-03-2018

    Gezond aankomen

    Zijn der mensen die gezond aankom tips hebben, naast meer eten en hilba?

  2. #2
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Ben niet extreem mager maar zou toch wat gewicht erbij willen, maandag 1 kgr erbij en vrijdags vind ik hem niet meer op de weegschaal.
    Ik hoopte op 5 kgr, heb opgegeven.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8
    30-10-2018

    Meer eten, het is zo simpel. Mensen die anders beweren liegen.

    Om het misschien makkelijker te maken, is het mogelijk om je calorrien te drinken, denk aan smoothies etc. Dit gaat wat makkelijker door de keel dan voedsel.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    65
    19-05-2018

    gain weight eiwitshakes ..er zijn speciale om van bij te komen op een gezond manier dus dat als extraatje ..wel je normale gezonde eetpatroon behouden en die shakes gewoon erbij doen succes

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    50
    05-02-2019

    Citaat Geplaatst door missmocrootje Bekijk reactie
    Ik zweer heb t geprobeerd hahahahaha
    Met personal trainer en voedingsschema
    Moest leven van gras en 1x per dag rijstwafel met pindakaas.

    Heb t opgegeven.
    haahahhha

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    50
    05-02-2019

    Wil je aankomen, zul je iedere uur moeten eten. tot slapen gaan en dan 8 uur sochtends weer.
    Eten zul je tot je aankomt. Wat ook helpt is veel stress in je leven dan kom je snel aan.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6
    07-04-2019

    JE moet rode macapillen en zn aankomenpoeder van tuinen kopen
    sinds k die dingen neem mensen herkennen me nie meer je kont, benen borsten jamm3r genoeg ook je buik past nergens meer in

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Sport_popje Bekijk reactie
    Zijn der mensen die gezond aankom tips hebben, naast meer eten en hilba?
    Trainen icm een proteine rijk dieet.. kom je spiermassa aan.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Oo dit zijn vrouwen..

    Anyway, 2 x per week je benen en billen trainen tijdens fitness, zo zwaar mogelijk na een tijdje. In het begin moet je lichaam aansterken even als je pezen.

    Je becips en triceps allebei 1 per week, even als je rug als borst/schouders..

    Omdat je een proteine rijk dieet moet gaan volgen moet je ook 3 a 4 x per week een half uur cardio doen om geen vet te kweken bij je buik (is lelijk).

    Na een jaar heb je mooie volle kuiten en bovenbenen en een ronde strakke kont, smalle taille..

    Je borsten moeten een lift krijgen na een jaar doordat je borstspieren traint. Verder krijg je lange slanke maar strakke armen. Geen oma armen met die vetlagen.

    En wees niet bang, je krijgt geen mannenfiguur, vrouwen hebben daar geen aanleg voor. Het wordt wel uitgesproken vrouwelijker met meer rondingen op de juiste plaatsen.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Ben niet extreem mager maar zou toch wat gewicht erbij willen, maandag 1 kgr erbij en vrijdags vind ik hem niet meer op de weegschaal.
    Ik hoopte op 5 kgr, heb opgegeven.
    Iedereen kan aankomen of aanvallen.. it is a way of living..

    Ik neem 250 gram aan eiwitten zelf per dag. Sommige vinden dat ook teveel omdat er veel voorbereiding in zit (ik kan niet koken)