1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Qatalakomullah Bekijk reactie
    Dat je niet doorhebt dat ik daar nooit ben geweest getuigt van domheid ofzo ik weet niet wat het is.
    Ik wist niet dat je loog omdat liegen een karakter is van een munafiq dus ik vertrouwde je eerlijkheid.
    Heavy

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Qatalakomullah Bekijk reactie
    Ik loog niet, dat was sarcasme.
    Zoon van Adam as begin met Tawheed en InshaAllah zul je uitkomen bij IS. Succes.
    Teveel bezig met spelletjes jij hoe dan ook je hebt een streek in Pakistan waar ze wapens produceren en verkopen voor een koopje echt apart.
    Heavy

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Qatalakomullah Bekijk reactie
    Waarom vermeld jij dit?

    Denk je met sleutelwoorden aandacht naar mij te richten?????

    Mohiem weet dat wij allang doorhebben wie jij bent vieze spion
    Haha je hebt hier zelfs documentaires over je doet wel heel geschrokken. Btw als je vreest voor partijen die je in de gaten dan ben je behoorlijk naïef. Je zult namelijk allang een doelwit zijn met je gedrag heb je mij niet voor nodig.
    Heavy

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Qatalakomullah Bekijk reactie
    Ik heb het gezien, een blinde man die 9 milis en automatische geweren met zijn blote handen maakt.
    Klopt ze maken die wapens met hun handen haha.
    Heavy

  5. #20
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Klopt ze maken die wapens met hun handen haha.
    Hoe oud ben je? Serieuze vraag. Waarom denk je zo destructief en waarom creer je zoveel vaacuum dat islamofoben aaanzuigt?


    Ben jij zo dom of zijn mij bepaalde extreme uitspraken ontgaan?
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Qatalakomullah, ga naar een psychiater. Er zitten niet enkel wat draadjes los, je bent volledig verknipt daar in de bovenkamer.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Hoe oud ben je? Serieuze vraag. Waarom denk je zo destructief en waarom creer je zoveel vaacuum dat islamofoben aaanzuigt?


    Ben jij zo dom of zijn mij bepaalde extreme uitspraken ontgaan?
    Hou toch je mond dicht munafiq ik praat met hem over kennis als jij daar moeite mee hebt gooi jezelf voor de trein.

    Ga met noord enso praten hun wijsmaken dat Islam privé hoort te zijn en wij iets uit Islam niet als argument gebruiken.
    Heavy

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Qatalakomullah, ga naar een psychiater. Er zitten niet enkel wat draadjes los, je bent volledig verknipt daar in de bovenkamer.
    Jij hebt ook wel een dosis Roqiya nodig.
    Heavy