1. #31
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Klopt bommen die mensen in stukken laat spatten en kogels door koppen van mensen is humaan want hey VN en zijn krabbel. Val toch dood smerige terreur symphatisant.
    Vrouwen doodschieten bij checkpoints. Dat was ik vergeten te melden. Heel beschaafd allemaal.

    Die OBB gaat het heel moeilijk krijgen hier. Jullie zijn veel te lief voor haar geweest.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Vrouwen doodschieten bij checkpoints. Dat was ik vergeten te melden. Heel beschaafd allemaal.

    Die OBB gaat het heel moeilijk krijgen hier. Jullie zijn veel te lief voor haar geweest.
    die man heeft al zijn kruit al verspild.
    Heavy

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wat zeggie nou de koerden dat zijn de nieuwe Palestijnen blijkbaar. Want IS mag blijkbaar een eigen staat opzetten en zichzelf beschermen tegen buitenlandse invloeden zoals de koerden. Zo werkt dat toch in het westen beetje wat toilet spray overheen, rode lintje en krabbel van de VN.

    Hhhhhh jullie zijn grappig.

    Maar hebben die Koerden nou recht op een eigen staat of niet?
    Want je geeft weer eens geen antwoord, TDM.

    Enne, wat IS deed: zomaar ergens op een plekje in de wereld een oorlog beginnen, mensen vermoorden, verdrijven, onderdrukken omdat de één of andere malloot vond dat er een kalifaat gesticht moest worden....

    Wat denk je, als hij dat in het KSA had gedaan, of in Marokko, of Zweden, of Argentinië.... Zouden die knakkers er dan ook uit geschopt zijn?
    Ik dacht het wel. Hoewel ik van Zweden niet 100% zeker ben.

    Heeft de Westelijke Sahara ook recht op onafhankelijkheid?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Maar hebben die Koerden nou recht op een eigen staat of niet?
    Want je geeft weer eens geen antwoord, TDM.

    Enne, wat IS deed: zomaar ergens op een plekje in de wereld een oorlog beginnen, mensen vermoorden, verdrijven, onderdrukken omdat de één of andere malloot vond dat er een kalifaat gesticht moest worden....

    Wat denk je, als hij dat in het KSA had gedaan, of in Marokko, of Zweden, of Argentinië.... Zouden die knakkers er dan ook uit geschopt zijn?
    Ik dacht het wel. Hoewel ik van Zweden niet 100% zeker ben.

    Heeft de Westelijke Sahara ook recht op onafhankelijkheid?
    Grappig hoe je denkt dat ik letterlijk alles ga lezen mister bullshitter. Gewoon doodvallen jij das beste voor je.
    Heavy

  5. #35
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    die man heeft al zijn kruit al verspild.
    Gewoon negeren en als het even kan over de knie leggen TDM.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  6. #36
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Grappig hoe je denkt dat ik letterlijk alles ga lezen mister bullshitter. Gewoon doodvallen jij das beste voor je.
    Das flauw man. Hij mag wel vallen maar niet dood. Vallen doet ie hier elke dag al.

    Veel plezier. Ik ga even wat tv kijken.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Das flauw man. Hij mag wel vallen maar niet dood. Vallen doet ie hier elke dag al.

    Veel plezier. Ik ga even wat tv kijken.
    Hij mag voor mij part echt ter plekke neervallen. Geen enkel respect voor die gozer hij zat hier onlangs grappen te maken over Palestijnse kinderen die waren gestorven.

    Veel plezier.
    Heavy

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Ze zijn het niet eens hoe met israel om te gaan. Hamas heeft in het verleden vaker Palestijnse verraders geliquideerd.

    Het is daar oorlog. De bezetting van israel spreekt van een oorlogsdaad.

    Maar een zionist als jij zal dit toch nooit begrijpen.

    Nou, een vredelievend en gematigd mannetje als ik begrijp dat ook niet, hoor.
    Waarom zou je, als Hamas zijnde, andersdenkenden moeten vermoorden? Dat is toch het ultieme signaal van onmacht?


    Ik zal dat nooit begrijpen.
    Ben ik nu ook een zionist?

    Ik schijn al een islamhater en islamofoob te zijn. Dus het kan er nog wel bij....
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Deed het verzet dan ook aan praten met de Nazi? Kerel stop toch gewoon eens met terroristen verdedigen serieus.
    Het verzet tegen de nazi's vocht tegen de nazi's, niet tegen elkaar. Dat is best een goed idee hoor.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Moet ej niet Wilders kont gaan likken? Hamas heeft haar manifest al veranderd vorig jaar en de zionisten in Tel-Aviv waren daar niet zo blij mij. Omdat ze geen kinderen meer kunnen vermoorden in Gaza middels bombardementen.



    Geloof mij nou maar. Als het IOF zich terugtrekt,( dus geen joden verdrijven zoals jij dat als nazi graag wilt zien) dan gaan de Palestijnen samen lekker feest vieren.

    Maar goed baxi,volgens mij ben jij alle fronten overklast vandaag. Je moet een nieuwe masker opzetten.

    Trouwens,waarom ga je niet naar een joods forum en daar hun religie belachelijk maken? Echt welkom ben je hier nier als ik de reactie van veel leden lees.

    Nou man, dit slaat dus echt nergens op.
    Discussie gedijt alleen met verschillende meningen. En wat je hier doet is verschil van mening uitsluiten. Ga maar naar een ander forum.

    Slap, noem ik dat.
    Je hebt er gewoon niks van begrepen.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Ik vind dat Palestijnen de helft van het land moeten krijgen en een muur moeten bouwen. ik geef ze 10 jaar voordat er een 2e Syrië uitbreekt. Ze maken elkaar af. Nu kan de Palestijnse regering Israël en Amerika de schuld geven straks moeten ze het uitvechten met Hamas en het volk.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Oh ze zijn nu al bezig met Palestina laten verdwijnen. De nieuwe argument die ik onlangs vaak hoor is dat Palestina geen kans van bestaan heeft en de Palestijnen gelukkig zijn als inwoners van Zion. Tenminste de mensen die hun ziel hebben verkocht in ieder geval de rest blijft zich verzetten tegen terreur tot de dood(letterlijk).
    Bron?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  13. #43
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Nou, een vredelievend en gematigd mannetje als ik begrijp dat ook niet, hoor.
    Waarom zou je, als Hamas zijnde, andersdenkenden moeten vermoorden? Dat is toch het ultieme signaal van onmacht?
    Ik heb mn tv uitgedaan hiervoor. Jij verdelievend? En gematigd?

    Andersdenkenden is het niet. Het zijn verraders. Landverraders die heulen met de vijand.

    Ik zal dat nooit begrijpen.
    Ben ik nu ook een zionist?
    Nee,in dit geval volstaat het woord ´onwetend´.

    Ik schijn al een islamhater en islamofoob te zijn. Dus het kan er nog wel bij.
    Je komt wel aardig in die richting.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Moet ej niet Wilders kont gaan likken? Hamas heeft haar manifest al veranderd vorig jaar en de zionisten in Tel-Aviv waren daar niet zo blij mij. Omdat ze geen kinderen meer kunnen vermoorden in Gaza middels bombardementen.
    Beweer je nou dat het de schuld van Hamas was dat er kinderen werden gebombardeerd?


    Geloof mij nou maar. Als het IOF zich terugtrekt,( dus geen joden verdrijven zoals jij dat als nazi graag wilt zien) dan gaan de Palestijnen samen lekker feest vieren.
    O zeker. Totdat de macht moet worden verdeeld.

    Maar goed baxi,volgens mij ben jij alle fronten overklast vandaag. Je moet een nieuwe masker opzetten.

    Trouwens,waarom ga je niet naar een joods forum en daar hun religie belachelijk maken? Echt welkom ben je hier nier als ik de reactie van veel leden lees.
    Mn hoekje zegt wat anders. Dat mensen hier niet durven te posten omdat het minst kritische geluid lijdt tot verkettering is sneu maar typisch.

  15. #45
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Het verzet tegen de nazi's vocht tegen de nazi's, niet tegen elkaar. Dat is best een goed idee hoor.
    Volgens mij werden verraders doodgeschoten. Je zit weer glashard te liegen. Ken je eigen geschiedenis.

    Poesje,

    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela