1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Nee hoor nooit gebeurd Zionisten en zijn sympahtisanten doen niet horen niet zien niet praten.
    Heavy

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nee hoor nooit gebeurd Zionisten en zijn sympahtisanten doen niet horen niet zien niet praten.
    Niet praten is iets waar Hamas ook erg goed in is. Die blazen liever hun eigen landgenoten op.

    Dat belooft niet veel goeds voor de toekomst, wanneer de joden zijn verdreven.

  3. #18
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nee hoor nooit gebeurd Zionisten en zijn sympahtisanten doen niet horen niet zien niet praten.
    Ik ben benieuwd naar de vijfde fase. Alle Palestijnen naar een kamp ? Je weet het maar nooit met die zionistische landrovers.

    En maar een grote bek over democratie en rechten van de mens. Pure westerse hypocrisie als ej het mij vraagt. .
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Ahc gossie toch. Waarom knor je zoveel?

    Het is allemaal heel simpel. Als Israel zich terugtrekt kunnen de Palestijnen met elkaar verzoenen.

    Zolang israel tegen alle regels en sancties in land bezet houd zijn er haviken en duiven die er anders over denken.

    Hamas wil een harde lijn jegens Israel ,Abbas niet. Dit is zeker de schuld van israel die het allemaal vrolijk in stand houd.

    Ik zal vanavond dieper en uitgebreider in gaan op deze reactie van jou.
    Tsja, hoe simpel kan het zijn....

    De geschiedenis heeft dat land iets anders geleerd en ik kan ze niet kwalijk nemen dat ze menen te moeten leren van de geschiedenis.

    Uiteraard vind ik natuurlijk wél dat leren van de geschiedenis alleen maar discriminerend en racistisch kan zijn!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Niet praten is iets waar Hamas ook erg goed in is. Die blazen liever hun eigen landgenoten op.

    Dat belooft niet veel goeds voor de toekomst, wanneer de joden zijn verdreven.
    Deed het verzet dan ook aan praten met de Nazi? Kerel stop toch gewoon eens met terroristen verdedigen serieus.
    Heavy

  6. #21
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Niet praten is iets waar Hamas ook erg goed in is. Die blazen liever hun eigen landgenoten op.
    Moet ej niet Wilders kont gaan likken? Hamas heeft haar manifest al veranderd vorig jaar en de zionisten in Tel-Aviv waren daar niet zo blij mij. Omdat ze geen kinderen meer kunnen vermoorden in Gaza middels bombardementen.

    Dat belooft niet veel goeds voor de toekomst, wanneer de joden zijn verdreven.
    Geloof mij nou maar. Als het IOF zich terugtrekt,( dus geen joden verdrijven zoals jij dat als nazi graag wilt zien) dan gaan de Palestijnen samen lekker feest vieren.

    Maar goed baxi,volgens mij ben jij alle fronten overklast vandaag. Je moet een nieuwe masker opzetten.

    Trouwens,waarom ga je niet naar een joods forum en daar hun religie belachelijk maken? Echt welkom ben je hier nier als ik de reactie van veel leden lees.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Ik ben benieuwd naar de vijfde fase. Alle Palestijnen naar een kamp ? Je weet het maar nooit met die zionistische landrovers.

    En maar een grote bek over democratie en rechten van de mens. Pure westerse hypocrisie als ej het mij vraagt. .
    Oh ze zijn nu al bezig met Palestina laten verdwijnen. De nieuwe argument die ik onlangs vaak hoor is dat Palestina geen kans van bestaan heeft en de Palestijnen gelukkig zijn als inwoners van Zion. Tenminste de mensen die hun ziel hebben verkocht in ieder geval de rest blijft zich verzetten tegen terreur tot de dood(letterlijk).
    Heavy

  8. #23
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Deed het verzet dan ook aan praten met de Nazi? Kerel stop toch gewoon eens met terroristen verdedigen serieus.


    Dat zijn ze.

    Geen religieuze argumenten gebruiken maar keihard de zweep hanteren.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  9. #24
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Verzoening is nou eenmaal niet iets wat Hamas wil, zelfs niet onderling. Oorlog en ellende om daarna de zionisten de schuld te geven is hun modus operandi.
    inderdaad de zionisten als een bezetter zijn de schuldigen voor de situatie waarin de Palestijnen zich nu in bevinden..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Hamas zit niet achter de aanslag dit is de werk van de mossad zodat de palestijnen elkaar in de haren vliegen zodat de bloedorstige moordadige zionisten nog meer palestijnse grond kunnen stellen
    Natuurlijk! Maar dat wisten we al wel hoor!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  11. #26
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Tsja, hoe simpel kan het zijn....
    Beertje,

    Gewoon,terugtrekken! Rechtsomkeert maken. Terug naar israel. Simpel toch?

    Ik vraag me af wat die zionisten daar nog doen? Niet om veiligheidsbelangen die de zionisten vaak als argument gebruiken.

    Volgens mij ben je een beetje op.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    verzoenen? Hahahaha oke weetje wat ik kan daarmee leven op 1 voorwaarden. IS mag grond bezitten een legitiem eigen staat creëeren en dan mogen zij zich ook verzoenen met de nabestaanden.

    De ene terrorist mag niet meer dan de ander.

    Mag Israël dan ook gevangen terroristen publiekelijk onthoofden, in de fik steken, verzuipen, vrouwelijke terroristen als seksslavin verkopen, kinderen gebruiken om gevangenen af te maken, minderheden af te maken, nou ja, nog wat meer van die ongein?

    Gelukkig zal Israël dat niet willen. Daar zijn ze een beetje te beschaafd voor vrees ik.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Zoals oud Israëlische president zei: ''Wij de Joden controleren Amerika en de Amerikanen weten dit''.
    Lees de protocollen van zion een hele interessante boek dat precies verteld wat er 100 jaar geleden gebeurde en wat er vandaag de dag gebeurt, gewoon eng hoe alles klopt.

    Oh ja, die Protocollen van Zion.... Ai!

    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  14. #29
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Mag Israël dan ook gevangen terroristen publiekelijk onthoofden, in de fik steken, verzuipen, vrouwelijke terroristen als slaaf verkopen, kinderen gebruiken om gevangenen af te maken, minderheden af te maken, nou ja, nog wat meer van die ongein?
    Beertje,

    Dat doen ze ook. de laatste keer vielen er 2000 onschuldige slachtoffers.

    Gelukkig zal Israël dat niet willen. Daar zijn ze een beetje te beschaafd voor vrees ik.
    Nu ben je aan het trollen ouwe bejaarde loser,.

    want israel schiet palestijnen buitenrechtelijk dood. Het vermoord Palestijnse kinderen.

    En palestijnse kinderen in hebron moeten plaats maken voor kolonisten die daar ook willen zwemmen en onder begeleiding van het IOF moeten alle palestijnse het zwembad verlaten.

    Noem jij dit beschaafd? Ook jij hebt totaal niks in te brengen kleine oude beertje.

    Nu ga je nog zitten liegen en trollen ook. Wat sneu voor je Beertje,. Je kan nog altijd uitloggen.


    Citaat Geplaatst door OBB
    Oh ja, die Protocollen van Zion.... Ai!


    Beertje is op. Het gaat nu maar trollen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Mag Israël dan ook gevangen terroristen publiekelijk onthoofden, in de fik steken, verzuipen, vrouwelijke terroristen als slaaf verkopen, kinderen gebruiken om gevangenen af te maken, minderheden af te maken, nou ja, nog wat meer van die ongein?

    Gelukkig zal Israël dat niet willen. Daar zijn ze een beetje te beschaafd voor vrees ik.
    Klopt bommen die mensen in stukken laat spatten en kogels door koppen van mensen is humaan want hey VN en zijn krabbel. Val toch dood smerige terreur symphatisant.
    Heavy