1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Renard maakt selectie bekend

    Keepers:
    Munir Mohand Mohamedi El Kajoui (CD Numancia/LaLiga 123)
    Yassin Bounou (FC Girona/LaLiga Santander)
    Ahmed Reda Tagnaouti (IRT Tanger/Botola Pro)

    Verdedigers:
    Nabil Dirar (Fenerbahce/Süper Lig)
    Achraf Hakimi (Real Madrid/LaLiga Santander)
    Oualid El Hajjam (Amiens SC/Ligue 1)
    Medhi Benatia (Juventus/Serie A)
    Romain Saiss (Wolverhampton Wanderers/Championship)
    Badr Banoun (Raja Casablanca/Botola Pro)
    Marouane Da Costa (Istanbul BB/Super Lig)
    Hamza Mendyl (Lille OSC/Ligue 1)

    Middenvelders:
    Karim El Ahmadi (Feyenoord/Eredivisie)
    Mbark Boussoufa (Al Jazeera/Emiraten)
    Younes Belhanda (Galatasaray/Super Lig)
    Sofyan Amrabat (Feyenoord/Eredivisie)
    Youssef Ait Bennasser (SM Caen/Ligue 1)
    Yassin Ayoub (FC Utrecht/Eredivisie)
    Amine Harit (Schalke 04/Bundesliga)
    Zakaria Labyad (FC Utrecht/Eredivisie)
    Hakim Ziyech (Ajax/Eredivisie)

    Aanvallers:
    Nordin Amrabat (CD Leganès/LaLiga Santander)
    Sofiane Boufal (Southampton/Premier League)
    Faycal Fajr (Getafe/Primera Division)
    Khalid Boutaib (Evkur Yeni Malatyaspor/Süper Lig)
    Ayoub El Kaabi (RS Berkane/Botola Pro)
    Walid Azaro (Al Ahly/Egypt Premier League)
    Aziz Bouhaddouz (FC St Pauli/2.Bundesliga)
    Yacine Bammou (FC Nantes/Ligue 1)
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  2. #2
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Weinig verassingen in vergelijking met de laatste wedstrijd tegen Ivoorkust. De ruggengraat van het Marokkaanse elftal is gewoon aanwezig.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  3. #3
    morrocco is the best

    Reacties
    4.622
    21-08-2006

    Jammer dat je El arabi niet probeert scoort veel gemiste kans
    DIMMA RAJA Casablanca VOOR ALTIJD !!!!!!!!!!!!!!!

  4. #4
    morrocco is the best

    Reacties
    4.622
    21-08-2006

    Amrabat bakt er niks van soms valt hij in je moet spelers oproepen doe vaste basis plaats hebben daar gaan we weer spelers oproepen die niet spelen daar bereik je niks mee
    DIMMA RAJA Casablanca VOOR ALTIJD !!!!!!!!!!!!!!!

  5. #5
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Achraf Bencharki is afgestraft die golddigger!

    Net goed voor hem. Ik vrees het ergste voor zijn (interland) carriere. Hij gaat niet verder komen dan die woestijn daar.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  6. #6
    morrocco is the best

    Reacties
    4.622
    21-08-2006

    Net goed heeerlijk zo jong en dan voor het geld kiezen geen woorden voor wat haat ik zo mensen geld wolven bah bah laat hem daar lekker rotten in de woestijn zand
    DIMMA RAJA Casablanca VOOR ALTIJD !!!!!!!!!!!!!!!

  7. #7
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door sefrou Bekijk reactie
    Net goed heeerlijk zo jong en dan voor het geld kiezen geen woorden voor wat haat ik zo mensen geld wolven bah bah laat hem daar lekker rotten in de woestijn zand
    Is toch dom? Hij kan beter jouw ava overnemen broeder. Jij moet een leeuw nemen als ava.

    Die woestijn is zijn eindstation. Hij is door de media opgeblazen en dacht dat ie Messi was.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Mahi is er ook niet erbij ..ik had het verwacht want hij was uit selectie gezet bij FC Groningen

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Achraf Bencharki is echt een domme gast ..kiest voor geld en ook nog eens vlak voor wk ..ewa ga maar lekker branden

  10. #10
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Achraf Bencharki is echt een domme gast ..kiest voor geld en ook nog eens vlak voor wk ..ewa ga maar lekker branden
    Dat was te verwachten ja. Die gast presteert geen ene drol. Assaidi is er gelukkig ook niet bij.

    El-Kaabi,Ayoub,Labyad en Azaro zijn de ´nieuwelingen´.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  11. #11
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Achraf Bencharki is echt een domme gast ..kiest voor geld en ook nog eens vlak voor wk ..ewa ga maar lekker branden

    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  12. #12
    morrocco is the best

    Reacties
    4.622
    21-08-2006

    Heb me vergist in El kaabi hij kan niet eens goal maken in de botola 6 wedstrijden geen ene goal lachwekkend echt had liever in zijn plaats al arabi veel beter en scoort aan de lopende band grote fout van de trainer echt hij is beter dan die El kaabi en amrabat
    DIMMA RAJA Casablanca VOOR ALTIJD !!!!!!!!!!!!!!!

  13. #13
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door sefrou Bekijk reactie
    Heb me vergist in El kaabi hij kan niet eens goal maken in de botola 6 wedstrijden geen ene goal lachwekkend echt had liever in zijn plaats al arabi veel beter en scoort aan de lopende band grote fout van de trainer echt hij is beter dan die El kaabi en amrabat
    Ik verwacht dat hij speelminuten gaat krijgen tegen Servie en Oezbekistan. Het is voor El-Kaabi pompen of verzuipen.

    Ik ben ook bang dat hij tijdens de CHAN gewoon in een goede vorm verkeerde, in een lekker flow zat en boven zichzelf uitsteeg. .
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    961
    06-12-2011

    sufyan amrabat? Ik denk dat hem een wk is beloofd bij een keuze voor marokko. Hij hoort er op dit moment er gewoon niet bij

  15. #15
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door amsterdam27 Bekijk reactie
    sufyan amrabat? Ik denk dat hem een wk is beloofd bij een keuze voor marokko. Hij hoort er op dit moment er gewoon niet bij
    De uitverkiezing van S. Amrabat is geen zuivere koffie nee. Maar ik denk dat Marokko niet dezelfde fout wil maken als met Munir el-Haddadi.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela