1. #16
    morrocco is the best

    Reacties
    4.622
    21-08-2006

    Nordin amrabat hoort er niet bij hij is bankzitter dus aub ga speler halen die vaste plek heeft ik vind schandalig dat al hadad van wydad niet is opgeroepen wat een geweldige speler zoveel dreiging zo snel en hij pikt zijn goaltjes ook nog wat wil je nog meer begrijp er echt niks van dat hij er niet bij is Hey LG Ha informeren met jou FAX hoe dit kan dit kan echt niet!!!!!
    DIMMA RAJA Casablanca VOOR ALTIJD !!!!!!!!!!!!!!!

  2. #17
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    weet je wat ik denk over Renard zijn lijstje ?

    hij had hem al een tijdje klaar al paar maanden geleden toen speelde Sofian Amrabat zijn wedstrijdjes nog bij Feyenoord en ook Mahi is buiten de boot gevallen komt omdat hij ruzie had met FC Groningen en daarna naar tweede teruggezet werd ..hij heeft alleen El Kaabi..Ayoub..Hajami en Labyad erbij gehaald ..de rest kent hij van Marokkaanse selecties en hij kent hun krachten ook

  3. #18
    morrocco is the best

    Reacties
    4.622
    21-08-2006

    Kom op LG Ij hebt verstand toch Ij ziet toch ook wel dat al haddad kans moet krijgen hij kan zo makkelijk zijn mannetje uitschakelen door zijn snelheid techniek hij verdient een oproep kom op
    DIMMA RAJA Casablanca VOOR ALTIJD !!!!!!!!!!!!!!!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    Spelers die er niet zijn carcela alloui yamiq chafik .

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sefrou Bekijk reactie
    Kom op LG Ij hebt verstand toch Ij ziet toch ook wel dat al haddad kans moet krijgen hij kan zo makkelijk zijn mannetje uitschakelen door zijn snelheid techniek hij verdient een oproep kom op
    Haddad was gruwelijk bezig...hij kan er altijd erbij..er komen nog paar oefenwedstrijden erbij voordat hij zijn lijstje bij FIFA gaat geven

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    46
    10-05-2014

    Citaat Geplaatst door Me25 Bekijk reactie
    Spelers die er niet zijn carcela alloui yamiq chafik .
    Carcela vind ik jammer, doet het erg goed bij Standard!

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik denk dat Haddad later toegevoerd zal worden na deze 2 interlands..hij wil eerst Kaabi en Azarou uitproberen

  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Carcela
    Assaidi


    Carcela was geblesseerd
    Assaidi was gebleseerd of is nog geblesseerd

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Oproepen van Da Costa is zeer onterecht en zeer onlogisch. Hij speelt niks bij zijn club en was er de laatste tijd sowieso al niet bij. Nu straf je El Yamiq voor zijn transfer naar Europa, terwijl het bij hem logischer is dat hij niet speelt, vanwege aanpassing periode. Erg onlogisch. Ook de afwezigheid van Alioui in plaats van Bouhaddouz is niet logisch.

  10. #25
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Oproepen van Da Costa is zeer onterecht en zeer onlogisch. Hij speelt niks bij zijn club en was er de laatste tijd sowieso al niet bij. Nu straf je El Yamiq voor zijn transfer naar Europa, terwijl het bij hem logischer is dat hij niet speelt, vanwege aanpassing periode. Erg onlogisch. Ook de afwezigheid van Alioui in plaats van Bouhaddouz is niet logisch.
    wij lopen te snel ..ik denk dat hij heel wat spelers nog gaat oproepen ..en wat ik denk ..hij wil een fysieke spelers hebben op het wk en Da Costa is er 1 van maar zolang dit niet de definitieve selectoe vind ik alles prima ..gewoon uitproberen

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Hoop dat Feddal het alsnog gaat halen , mocht Benatia/Saiss wegvallen met een blessure heb je centraal achterin een probleem

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    9.175
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door sefrou Bekijk reactie
    Kom op LG Ij hebt verstand toch Ij ziet toch ook wel dat al haddad kans moet krijgen hij kan zo makkelijk zijn mannetje uitschakelen door zijn snelheid techniek hij verdient een oproep kom op
    selecte kan altijd nog veranderen en er komt ook een B elftal er zullen nog meer wedstrijden gespeeld worden en ook een trainingskamp dus er kan nog van alles gebeuren. Dit is trouwens niet de selectie voor het wk maar gewoon twee oefenwedstrijden

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    Bij Marokko nooit toegevoegd waarde komt alleen voor gezelligheid

  14. #29
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Hoop dat Feddal het alsnog gaat halen , mocht Benatia/Saiss wegvallen met een blessure heb je centraal achterin een probleem
    Deze is klaar ..zijn seizoen is al kapot door zijn zware blessure ..hij heeft 1 jaar nodig om te herstellen

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Deze is klaar ..zijn seizoen is al kapot door zijn zware blessure ..hij heeft 1 jaar nodig om te herstellen
    Fuckt up