1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    31
    03-04-2017

    Exclamation hoofddoek !!!!!!!!!

    soms vraag ik me af wat is dat voor een nieuwe stijl hoofddoeken moet lachen ze zetten em in het midden van hun hoofd dan doen ze hun haar der uit aan de voorkant hahahhaha of die andere lijkt net een badmuts whahahah zieke tijd weet je wel wat een hijab is of niet

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    113
    13-04-2014

    Citaat Geplaatst door Whats Bekijk reactie
    soms vraag ik me af wat is dat voor een nieuwe stijl hoofddoeken moet lachen ze zetten em in het midden van hun hoofd dan doen ze hun haar der uit aan de voorkant hahahhaha of die andere lijkt net een badmuts whahahah zieke tijd weet je wel wat een hijab is of niet
    Punjabi styleeeee.
    Haha ja joh gaat helemaal nergenssss over.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    73
    09-12-2017

    Citaat Geplaatst door Whats Bekijk reactie
    soms vraag ik me af wat is dat voor een nieuwe stijl hoofddoeken moet lachen ze zetten em in het midden van hun hoofd dan doen ze hun haar der uit aan de voorkant hahahhaha of die andere lijkt net een badmuts whahahah zieke tijd weet je wel wat een hijab is of niet
    Ken je deze. Sunnah kleding , baard mix opgeschoren kapsel. Niemand is perfect begin bij je zelf!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    113
    13-04-2014

    Citaat Geplaatst door Nieuwegirl Bekijk reactie
    Ken je deze. Sunnah kleding , baard mix opgeschoren kapsel. Niemand is perfect begin bij je zelf!
    Hmm deze ken ik niet hoor haha. Maar wat hij zegt is wel trueeeee deze tijd. Moge Allah subhana wa ta3ala ons allen leiden op het rechte pad (al-siraat al-mustaqeem) allahoema ameeeeen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Is jammer genoeg de waarheid. Bij vele is de hoofddoek zoals het woord zelf een hoofd doek en niet de hijab. Het is een soort van mode-ding geworden.
    Ergste is die turban. Of turban zangeressen.
    Of mee doen aan the voice met hoofddoek.
    Mohiem gelukkig worden we door Allah beoordeelt en worden de zusters die correcte hijab dragen ervoor beloont.

    Maar zo als een lid hierboven noemde mannen moeten niet onder doen hoor.
    Opgeschoren haar met getrimde baard en abaya, dit is ook niet volgens de islam.


    En dan hebben we het nog niet eens over instagram enz hhh

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    31
    03-04-2017

    haahaha k ga helemaal stuk die zijn ook goed hahaha

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    73
    09-12-2017

    Beter iets dan helemaal niets toch. Je kan niet zeggen doe die tulband af want dan ben verder van huis. Misschien is die tulband een begin en later de volledige bedeking dat zie je ook vaak. Gair insch Allah