1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Mourinho haalt keihard naar Franl De Boer uit : Hij is de slechte trainer ooit van PL

    Mourhino was niet blij met de uitspraak van Frank De Boer over Rashford ..hij zei dat hij het jammer van vind dat Rashford Mourinho als trainer heeft

  2. #2
    prrrt.

    Reacties
    1.145
    05-12-2014

    hij heeft gelijk.... ahahahah frank de boer dacht pl is eredevisie ofzomeskien

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Hahha heerlijke uitspraak van Mourinho!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Mourinho baas haha!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    961
    06-12-2011

    Ze hebben allebei gelijk. de Boer is een waardeloze trainer en mourinho kan niet met talenten omgaan.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Aan wie ik ook een hekel heb, maar de laatste tijd geen grote mond meer heeft is Neville.
    Totaal mislukt bij Valencia en weleens kritisch geweest tegen Mourinho.
    Mourinho heeft hem ook hard aangepakt.
    Mourinho zei laatst dat Neville zijn eigen problemen bij Valencia niet kon oplossen en nu zijn mening geeft over ManU.

    Verder wel grappig dat iedereen hier een hekel heeft aan De Boer. Mourinho heeft hem ook lekker aangepakt
    Kans is groot dat Mourinho iedere coach verslaat op het veld maar buiten het veld win je het sowieso niet van Mourinho
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  7. #7
    Worldfamous

    Reacties
    25.416
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door amsterdam27 Bekijk reactie
    Ze hebben allebei gelijk. de Boer is een waardeloze trainer en mourinho kan niet met talenten omgaan.
    Precies, Rashford moet weg bij morinho, hij stelt hem zelden op.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    136
    17-11-2017

    ahahahaha wat een baas

  9. #9
    Bentayeb + Nador

    Reacties
    20.959
    06-03-2010

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Precies, Rashford moet weg bij morinho, hij stelt hem zelden op.
    Niet zonder verstand gaan lopen bazelen. Wie stelde Rashford vorig seizoen regelmatig op toen hij geen bal raakte? Juist ja, Mourinho. Wie geeft spelers zoals McTominay een kans boven Pogba zelfs soms? Juist ja, Mourinho. Wie laat Lingard van een vergeten wisselspeler een beslissende speler maken? Juist ja, Mourinho. En dat bij een club waar het budget nagenoeg ongelimiteerd is.

    Mensen zoals de Boer, zogenaamde analisten hebben een agenda tegen Mourinho. Omdat hij ze altijd de mond snoert. Kudde domme schapen zoals jij gaan er in mee en trappen met beide benen in de val.

    Mourinho heeft hier gewoon 100% gelijk, De Boer mag zijn veters niet een strikken op het gebied van trainersschap.
    --

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door commissaris Bekijk reactie
    Niet zonder verstand gaan lopen bazelen. Wie stelde Rashford vorig seizoen regelmatig op toen hij geen bal raakte? Juist ja, Mourinho. Wie geeft spelers zoals McTominay een kans boven Pogba zelfs soms? Juist ja, Mourinho. Wie laat Lingard van een vergeten wisselspeler een beslissende speler maken? Juist ja, Mourinho. En dat bij een club waar het budget nagenoeg ongelimiteerd is.

    Mensen zoals de Boer, zogenaamde analisten hebben een agenda tegen Mourinho. Omdat hij ze altijd de mond snoert. Kudde domme schapen zoals jij gaan er in mee en trappen met beide benen in de val.

    Mourinho heeft hier gewoon 100% gelijk, De Boer mag zijn veters niet een strikken op het gebied van trainersschap.
    100% mee eens. Ik wilde eerst reageren op hem maar toen dacht ik, laat ook maar.

    Media is duidelijk met een hetze bezig tegen Mourinho.
    Als je wat kritiek over zijn speelstijl hebt, ben ik het soms mee eens. Mourinho is tactisch een meester. Hij speelt zelfs tactisch tegen kleine clubjes en dan denk ik soms dat hij gewoon van eigen kracht moet uitgaan en vol op de aanval. helaas speelt hij ook tegen deze clubjes gecontroleerd.
    Mooi voorbeeld waarbji Mourinho vol op de aanva ging was laatst tegen cristal palace toen ze met 2-0 achter kwamen en alsnog met 2-3 hadden gewonnen doordat ze vol op de aanval gingen.

    Maar de media schiet soms wel erg door. Als je alleen al bij ziggosport studio kijkt of alle andere voetbal programma's halen ze Mourinho vaak onterecht door het slijk.

    Ik dacht zelfs te herinneren dat iemand voorspelde dat Liverpool met 0-4 zou winnen van ManU
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  11. #11
    Worldfamous

    Reacties
    25.416
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door commissaris Bekijk reactie
    Niet zonder verstand gaan lopen bazelen. Wie stelde Rashford vorig seizoen regelmatig op toen hij geen bal raakte? Juist ja, Mourinho. Wie geeft spelers zoals McTominay een kans boven Pogba zelfs soms? Juist ja, Mourinho. Wie laat Lingard van een vergeten wisselspeler een beslissende speler maken? Juist ja, Mourinho. En dat bij een club waar het budget nagenoeg ongelimiteerd is.Mensen zoals de Boer, zogenaamde analisten hebben een agenda tegen Mourinho. Omdat hij ze altijd de mond snoert. Kudde domme schapen zoals jij gaan er in mee en trappen met beide benen in de val.Mourinho heeft hier gewoon 100% gelijk, De Boer mag zijn veters niet een strikken op het gebied van trainersschap.
    Ik kakel niemand na na, ik zei al tijdens wedstrijd dat Mourinho slecht voor de carrière is van Rashford. Dat weet jij maar al te goed, want je was gewoon online toen. Blader maar terug. Het is ook geen toeval dat De Boer dat dus zegt, dat ziet iedereen. Mourinho kon geen argumenten inbrengen, dus begon ie zoals gewoonlijk ad hominem op de man. Teken van zwakte en kennelijk een open wond. Waarschijnlijk is Rashford al bezig met een vertrek, dus schiet Mourinha uit zijn panty. Net als jou

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    8
    17-12-2017

    heeft anne frankie toch nog gelijk.