1. #1
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Marokkaanse meiden kunnen niet verliefd worden

    Al zeggen ze van wel. Ze weten niet wat liefde is.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Oké en nu? Is daar genezing voor?

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Oké en nu? Is daar genezing voor?
    Ja. Ik ben een sjamaan.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Oh oké. Wil je mij genezen. Ik wil mijn liefde voor koffie terug vinden. Maar ik twijfel of ik wel echt ooit van koffie heb gehouden.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    108
    15-09-2017

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Ja. Ik ben een sjamaan.
    ayahuasca nigh

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Oh oké. Wil je mij genezen. Ik wil mijn liefde voor koffie terug vinden. Maar ik twijfel of ik wel echt ooit van koffie heb gehouden.
    Dit bedoel ik. Marokkaanse meiden kunnen alleen liefde geven aan materialistische dingen.

    Citaat Geplaatst door uriteller Bekijk reactie
    ayahuasca nigh
    Draag ketting met neusbotjes van dooie mensen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Dit bedoel ik. Marokkaanse meiden kunnen alleen liefde geven aan materialistische dingen.



    Draag ketting met neusbotjes van dooie mensen.
    De liefde van de man gaat door de maag. Dus ik dacht koffie is de man dus mijn liefde?

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    De liefde van de man gaat door de maag. Dus ik dacht koffie is de man dus mijn liefde?
    Ik ga nieuws kijken.

  9. #9
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Verliefdheid buiten het huwelijk is een illusie en voorbijgaand. Je kan het vergelijken met een fata morgana. Echte liefde is wat men binnen het huwelijk ervaart, dan pas zal je de zoetheid of bitterheid van liefde ervaren.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Ik ga nieuws kijken.
    ik zal stoppen met jou lastig te vallen.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Verliefdheid buiten het huwelijk is een illusie en voorbijgaand. Je kan het vergelijken met een fata morgana. Echte liefde is wat men binnen het huwelijk ervaart, dan pas zal je de zoetheid of bitterheid van liefde ervaren.
    Is geen illusie. Liefde is gewoon liefde. Een handtekening op een papiertje maakt de liefde niet plotseling ECHT.

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    ik zal stoppen met jou lastig te vallen.
    Ik voel me niet lastig gevallen.

  12. #12
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Is geen illusie. Liefde is gewoon liefde. Een handtekening op een papiertje maakt de liefde niet plotseling ECHT.



    Ik voel me niet lastig gevallen.
    Je snapt me niet. Verliefdheid is geen liefde. Verliefdheid is tijdelijk, voorbijgaand. Liefde is vast, langdurig, moeilijk te vergeten en te verwerken.
    Het gaat niet om de handtekening, het gaat erom dat je belofte aan elkaar hebt gemaakt om ten alle tijden voor elkaar te zijn, daar ook naar handelt en opofferingen voor elkaar doet. Liefde is diep en gaat diep. Dat noem ik echte liefde. Niet oooh waaauw wat heeft hij mooie ogen en wat heeft zij een prachtige lach.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    24
    23-05-2015

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    ik zal stoppen met jou lastig te vallen.
    ik vind jou wel leuk wollah haha. Die kloyo kon niks meer zeggen. Hij dacht gelijk aan nieuws

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Je snapt me niet. Verliefdheid is geen liefde. Verliefdheid is tijdelijk, voorbijgaand. Liefde is vast, langdurig, moeilijk te vergeten en te verwerken.
    Het gaat niet om de handtekening, het gaat erom dat je belofte aan elkaar hebt gemaakt om ten alle tijden voor elkaar te zijn, daar ook naar handelt en opofferingen voor elkaar doet. Liefde is diep en gaat diep. Dat noem ik echte liefde. Niet oooh waaauw wat heeft hij mooie ogen en wat heeft zij een prachtige lach.
    Belofte kan ook gemaakt worden zonder te trouwen.

    Citaat Geplaatst door Cuteboy010 Bekijk reactie
    ik vind jou wel leuk wollah haha. Die kloyo kon niks meer zeggen. Hij dacht gelijk aan nieuws
    Let op je woorden.

  15. #15
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Belofte kan ook gemaakt worden zonder te trouwen.



    Let op je woorden.
    Hahaha als je in die loze beloftes gelooft, dan wens ik je veel succes stekkerdoos.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه