1. #1
    -married-

    Reacties
    31.520
    16-02-2007

    Post Onze Deen!

    Salaam alaikoem broeders en zusters,

    Het is echt tijd dat we meer aandacht gaan besteden aan onze geloof.
    Maar nee we maken ons druk om de nieuwste mode Oooh hij heeft gucci schoenen die wil ik ook!!!
    Wauw zag je dat? ze heeft een chanel tas en de nieuwste botticelli's schoenen.
    De nieuwste liedjes kennen wij uit onze hoofd..maar als iemand ons een soerat vraagt kennen we die niet.

    Die spullen AAAAL die merken denk je we nemen die mee in onze graf?
    Denk je je wordt gewikkeld in een laken van LV of gucci?

    Nee we worden gewikkeld in een witte laken!
    Beste broeder en zuster insha Allah gaan wij meer tijd besteden aan onze geloof! en echte goede moslims worden!
    Inplaats van elkaar zwart te maken en te vervloeken dat we dua's voor elkaar gaan doen! en elkaar helpen!


    Als iemand geen geld heeft spoor diegene niet tot het slechte! maar als jij het goed hebt schenk iets van je eigen!
    Geld is niets tegenover Hassanaats die je verdiend vergeet dat nooit!


  2. #2
    -married-

    Reacties
    31.520
    16-02-2007






  3. #3
    ahloel-athar

    Reacties
    834
    08-01-2010

    barak allah fiki voor de topic. hebben we hard nodig

  4. #4
    -married-

    Reacties
    31.520
    16-02-2007

    Citaat Geplaatst door Al-Maghribi Bekijk reactie
    barak allah fiki voor de topic. hebben we hard nodig
    Graag gedaan we hebben het zeker hard nodig!

    Sommige niet moslims gedragen zich nog beter dan moslims we moeten niet afzwakken van onze deen!

  5. #5
    -married-

    Reacties
    31.520
    16-02-2007

    Moge Allah subhana wa taa3la jullie alleen al belonen voor hier aanwezig te zijn en die tekst te lezen.

    Insha Allah kunnen we onzelf verbeteren

  6. #6
    -married-

    Reacties
    31.520
    16-02-2007

    Citaat Geplaatst door Amaantubillahi Bekijk reactie
    Diepongelukkig, ken jij geen schaamte ofzo?!

    Je komt naar islamhoekje met zo een avatar! Om je dood te schamen zeg, a 3oedoebillah, wat wil je daarmee zeggen, dat je hot ben ofzo? Je toont geen respect voor je broeders en zusters

    Moge Allah je leiden!!
    Salaam alaikoem,

    Je had het beter op een normale vriendelijke manier kunnen zeggen zuster.
    Zo val je haar aan, ze heeft het tenminste gelezen dat is al een begin.

    Jou avater vind ik eerlijk gezegd ook niet erg vredig

    en moge allah ONS leiden wij hebben dat ook nodig

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.943
    28-05-2005

    Citaat Geplaatst door Amaantubillahi Bekijk reactie
    Diepongelukkig, ken jij geen schaamte ofzo?!

    Je komt naar islamhoekje met zo een avatar! Om je dood te schamen zeg, a 3oedoebillah, wat wil je daarmee zeggen, dat je hot ben ofzo? Je toont geen respect voor je broeders en zusters

    Moge Allah je leiden!!
    Schreeuw niet zo, je bent een vrouw. weet je nog. Act like one.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.943
    28-05-2005

    Citaat Geplaatst door Amaantubillahi Bekijk reactie
    Schreeuw? Haha
    Ik ben een vrouw alhamdoelilah meer dan dat die wijf op je avatar ooit zal zijn. Ik bedek mijn lichaam tenminste omdat ik zelfrespect en zelfwaarde heb en niet zogenaamd sexy loop te doen om mannen de lusten aan te wakkeren!

    Moge Allah je leiden!
    Vrouwen zijn lief en zachtaardig en vriendelijk. Jij bent gewoon een lelijke manwijf , deal with it .

  9. #9
    -married-

    Reacties
    31.520
    16-02-2007

    Subnah Allah zuster!

  10. #10
    -married-

    Reacties
    31.520
    16-02-2007

    Citaat Geplaatst door Amaantubillahi Bekijk reactie
    Aleykoem salaam oukhti,

    Neem het niet voor haar op. Wat heeft mijn avatar ermee te maken?! A 3oedoebillah, zie je een naakte vrouw? Zie je een lichaam zogenaamd sexy poseren?! Omdat ik wat zeg over die walgelijke avatar moet je het bij mij neerleggen?!

    Ik zeg het zoals het hoort, ze zou zich dood moeten schamen, wie komt hier zogenaamd deze tekst lezen met zo een avatar, als iemand oprecht is in het kennis vergaren dan toont ze respect door haar auqrah te bedekken omdat ze weet dat het tentoon stellen daarvan haram is.

    Moge Allah haar leiden.
    Ik las de tekst naar haar en deed me schrikken

    Als je iemand een naseeha wilt geven kan je dit beter op een vriendelijke manier doen daar kom je verder mee.

    Ze had beter een andere avatar kunnen nemen dat klopt maar we kunnen elkaar liever vriendelijker aanspreken

  11. #11
    -married-

    Reacties
    31.520
    16-02-2007

    Citaat Geplaatst door Amaantubillahi Bekijk reactie
    Zuster, je hebt het gelijk wat betreft vriendelijk spreken. Maar is toch niet normaal?!

    Al mohim moge Allah haar leiden en ons standvastig houden op Zijn pad. Zulke "vrouwen" zijn maar lustobject en speeltjes van mannen, zij zijn niet de parels en diamanten in de islaam, ze beschadigen onze eer!

    Wa salaamoe aleykoem
    Nee het is zeker niet normaal nee ik keur het ook niet goed hoor.
    Maar als je mensen wilt veranderen of wilt na laten denken kan je ze beter op een vriendelijke en rustige manier aanspreken.

    Ik snap je zuster

    Ameen

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Citaat Geplaatst door Amaantubillahi Bekijk reactie
    Liever een manwijf dan een goedkope h**r.
    Wat ben je toch vroom.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Citaat Geplaatst door Amaantubillahi Bekijk reactie
    Zuster, je hebt het gelijk wat betreft vriendelijk spreken. Maar is toch niet normaal?!

    Al mohim moge Allah haar leiden en ons standvastig houden op Zijn pad. Zulke "vrouwen" zijn maar lustobject en speeltjes van mannen, zij zijn niet de parels en diamanten in de islaam, ze beschadigen onze eer!

    Wa salaamoe aleykoem


    Ik vind je maar een arrogant wijf, je gebruikt termen zoals 'goedkope ****' en vind jezelf nog een diamant.
    als jij enige ahlaaq en schaamte in je had zou je die uitspraak nooit hebben gemaakt.

  14. #14
    ahloel-athar

    Reacties
    834
    08-01-2010

    Citaat Geplaatst door Nadiine_ Bekijk reactie
    Graag gedaan we hebben het zeker hard nodig!

    Sommige niet moslims gedragen zich nog beter dan moslims we moeten niet afzwakken van onze deen!
    dit isniet waar. en dit doen ze met belangen. sheig ibn uthaymeen heeft hier keer over gesproken.

    ook mogen we een ongelovige niet prijzen ook al schieten moslims tekort in enkele opzichten. de moslim dient altijd verkozen te worden boven de niet-moslim.

    let op: ik heb het niet over de omgang met hen. deze moet gewoon correct zijn en ze laten zien hoe barmhartig ons geloof is.

  15. #15
    -married-

    Reacties
    31.520
    16-02-2007

    Citaat Geplaatst door Al-Maghribi Bekijk reactie
    dit isniet waar. en dit doen ze met belangen. sheig ibn uthaymeen heeft hier keer over gesproken.

    ook mogen we een ongelovige niet prijzen ook al schieten moslims tekort in enkele opzichten. de moslim dient altijd verkozen te worden boven de niet-moslim.

    let op: ik heb het niet over de omgang met hen. deze moet gewoon correct zijn en ze laten zien hoe barmhartig ons geloof is.
    Ik prijs ze ook niet hoor maar als je om je heen kijkt begin je wel verschillen te zien helaas


    Precies