1. #46
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Beter goed gejat, dan eerlijk gekocht. Of zoiets.
    HAGENEESJE

  2. #47
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Goldenlocks Bekijk reactie
    als je genoegen neemt met een side chick te zijn moet diegene ervoor gaan. een contact dat begonnen is dm bedrog zal nooit slagen. verder geloof ik dat uiteindelijk jou hetzelfde zal overkomen, jouw man zal jou het zelfde aandoen.
    Zijn vrouw wil van hem af. Ze zei; wil jij hem overnemen, ik zei; oke.
    HAGENEESJE

  3. #48
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door classsssse Bekijk reactie
    HAGENEESJE

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door classsssse Bekijk reactie
    sommige vrouwen kicken erop om een man te ‘stelen’
    Zeker weten en vice versa zie ik dat ook bij jongens. Als je met iemand bent die ze aantrekkelijk vinden er stijgt een holbewoner gevoel van onzekerheid dus zal het mannetje altijd proberen te imponeren in de hoop dat het vrouwtje onder de indruk zal zijn.

    Op eerste plaats kunnen ze stoten ontvangen maar er zijn jongens die het lukken en het vreemdgaan beschouwen als overwinning. Ze lopen daarmee te pronken als een trotse pauw.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Beter goed gejat, dan eerlijk gekocht. Of zoiets.
    gejat, gekocht mens we zijn geen stuk vlees. Soms hebben jullie echt wat disney liefde in jullie nodig.
    Heavy

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door classsssse Bekijk reactie
    Ach ja.
    Maar weetje welke mensen daar denk ik zwak voor zijn. Mensen die het gewend zijn om met jan en alleman contact te hebben het opstap word een stuk makkelijker zelfs in een huwelijk.

    Drm zeg ik altijd nooit trouwen met iemand die gewoon op zoek is naar trouwen. Zo iemand ziet je als een vervangbaar project en zal bij de minst geringste levensprobleem verdwijnen in de horizon.

    Zoeken naar echte liefde iemand die met je wilt zijn omdat die echt gelukkig met jou als persoon word. Dat is geen garantie maar de basis van je huwelijk is dan veel stabieler ingesteld.
    Heavy

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door classsssse Bekijk reactie
    Mooie reactie. Erg wijs. Klopt, mensen die trouwen om te trouwen waarderen de ander of elkaar niet. Ze hebben 1 doel: trouwen. De rest is bijzaak. Met liefde komt ook sabr en je hebt veel meer voor elkaar over. Liefde is ook geven, als je trouwt om getrouwd te zijn dan is er geen sprake van geven. Het is alleen maar eigenbelang.
    Haha ik zou dat echt niet kunnen voel me dan net zo een vies mannetje die een vrouw geld geeft om seks te hebben. Het is zo nep en kunstmatig die ander persoon heeft slechts contact met je om zijn eigen doel te bereiken zoals jij zegt. Het zou dus niet veel uitmaken of jij er bent of niet je zou zo vervangen kunnen worden.
    Heavy

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Daarom fuck trouwen en die achterlijke onzin

  9. #54
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door classsssse Bekijk reactie
    GB, best een goeie eigenlijk. Als je van je man af wilt zonder drama te schoppen moet een andere vrouwen voorstellen.
    Snap je.
    HAGENEESJE

  10. #55
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    gejat, gekocht mens we zijn geen stuk vlees. Soms hebben jullie echt wat disney liefde in jullie nodig.
    Ja een knuf van Mickey Mouse
    HAGENEESJE

  11. #56
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Daarom fuck trouwen en die achterlijke onzin
    Love you.
    HAGENEESJE

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Daarom fuck trouwen en die achterlijke onzin
    Nee joh trouwen is goed je moet alleen trouwen wanneer je er klaar voor bent en als je iemand met een gezond kop vol verstand hebt gevonden. Los van al die slechte tijden die je ongetwijfeld zult meemaken hangen er ook goede tijden aan vast.

    Het huwelijk, samenwonen, kinderen krijgen en opvoeden en ga zo maar door. Band met alleen goed zijn samen dan heb je echt een geweldige tijd van je leven. Maar als die band niet goed is of 1 van de 2 begint zich te misdragen als een kip zonder kop dan weetje al hoelaat het is.
    Heavy

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Ja een knuf van Mickey Mouse
    Hahaha hij is wel schattig.
    Heavy

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    als ze tegen je zei wil je hem overnemen ja oke als je van kliekjes houdt why not
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Love you.
    Love you