1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    FC Barcelona - Chelsea || woensdag 14-3-2018 20:45 - Champions League

    Aankomende week de beslissende wedstrijden in de Champions league voor kwalificatie waaronder Barca vs Chelsea.

    Barcelona is de favoriet en dat zijn ze tegen elk team op de wereld. De klus moet nog wel geklaard worden.

    Wat zijn jullie verwachtingen?
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Mijn favoriete Chelsea team aller tijden was rond 2009 met Lampard, Essien en Ballack op middenveld.
    Chelsea vandaag de dag is niks meer.

    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Chelsea team in 2009 werd genaaid door scheids toen. Drogba moest zelfs voor de rechter verschijnen.
    De scheids was meteen gestopt met fluiten na de wedstrijd omdat hij werd bedreigd door Chelsea fans.

    https://www.youtube.com/watch?v=cQiUY12uDEg
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Om serieus op je topic in te gaan zal ik hier mijn voorspelling doen

    Het zal 10-0 worden voor Barcelona


    Je mag nu lachen op deze Zondagmiddag

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Realfans die al 5 jaar de scheidsrechters zwaar mee hebben durven iets over Barca en scheidsrechters te zeggen. Wollah grote schande gewoon!

    Van Bayern tot heel veel andere teams die klagen over Real en de scheidsrechters! Van doorgestoken lotingen met de makkelijkste teams.

    Ziek dit! En jammer dat deze nietsnut de topic moet openen. Altijd provoceren om zo die aandacht te krijgen die hij thuis niet krijgt!

    Inschallah zal Barca doorgaan en zullen ze Real loten!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Real heeft alle hulp gekregen in de gekochte CL.
    Van Juve tot Bayern, van Bayern tot Atletico Madrid, van Atletico Madrid tot psg.

    Maar een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, en dat doet domme Babyradio wel!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Scheids 13 man met geluks doelpunten a steen!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Realfans die al 5 jaar de scheidsrechters zwaar mee hebben durven iets over Barca en scheidsrechters te zeggen. Wollah grote schande gewoon!

    Van Bayern tot heel veel andere teams die klagen over Real en de scheidsrechters! Van doorgestoken lotingen met de makkelijkste teams.

    Ziek dit! En jammer dat deze nietsnut de topic moet openen. Altijd provoceren om zo die aandacht te krijgen die hij thuis niet krijgt!

    Inschallah zal Barca doorgaan en zullen ze Real loten!
    Een hoop bla bla behalve je laatste zin.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Real heeft alle hulp gekregen in de gekochte CL.
    Van Juve tot Bayern, van Bayern tot Atletico Madrid, van Atletico Madrid tot psg.

    Maar een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, en dat doet domme Babyradio wel!
    pff erg dit man. Jij hebt wortels in je ogen.

    Ik zal dossier adil-10 vandaag bespreken met directie en kijken naar passende maatregelen. 1 week geen tv op je kamer zal je goed doen.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Om serieus op je topic in te gaan zal ik hier mijn voorspelling doen

    Het zal 10-0 worden voor Barcelona


    Je mag nu lachen op deze Zondagmiddag
    ik denk meer een 3-0. Het is en blijft een
    Barca moet wel aan de bak.

    Wat speelde dembele trouwens goed man. Een frisse speler die Messi even deed vergeten.
    Ik hoop dat Dembele ook mag starten. Iemand die net als Messi ook graag de bal aan de voeten heeft.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    de scheids in europa bevoordelen spaans en italiaans club , das altijd zo geweest ,

    denk omdat ze naar die landen op vakantie gaan

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    de scheids in europa bevoordelen spaans en italiaans club , das altijd zo geweest ,

    denk omdat ze naar die landen op vakantie gaan
    laatst had ik op de sporthoekje een mooie citaat gelezen. Die is me bijgebleven
    Denken moet je aan paarden over laten. Die hebben een veel groter hoofd.

    Maar wat is jouw favoriete club?
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    laatst had ik op de sporthoekje een mooie citaat gelezen. Die is me bijgebleven
    Denken moet je aan paarden over laten. Die hebben een veel groter hoofd.

    Maar wat is jouw favoriete club?
    ajax , altijd geweest vroeger ging naar elke thuis wedstrijd , in marokko voor raja beetje tanger en al hociema.

    in engeland liverpool,everton en man city , duitsland stuttgart, belgie brugge, rest kan de pot op, ben voor geen team in italie spanje of frankrijk.

    ben ook een anti feyenoord, heb wel sympathie voor psv als europa spelen

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    ajax , altijd geweest vroeger ging naar elke thuis wedstrijd , in marokko voor raja beetje tanger en al hociema.

    in engeland liverpool,everton en man city , duitsland stuttgart, belgie brugge, rest kan de pot op, ben voor geen team in italie spanje of frankrijk.

    ben ook een anti feyenoord, heb wel sympathie voor psv als europa spelen
    Nederland is bij mij ver weggezakt. Ik ben anti Ajax en dat is niet door de club maar meer door het beleid.
    Ajax kan makkelijk mee in Europa gezien de financiƫn maar ze hebben een zogenaamd beleid.
    denk aan salarisplafond en opleid en verkoop beleid. Ze geven helemaal niks om sportieve aspect maar meer om zakelijk aspect.

    Ajax had makkelijk kunnen investeren in top spelers en deze spelers hun loon kunnen betalen. sponsor geld gaat omhoog, merk eredivisie omhoog, TV geld omhoog, merchandise omhoog, wedstrijdjes op dinsdag/woensdag avond.
    Nee nu denken ze aan Mathijs de ligt opleiden en verkopen.

    Datzelfde geld overigens voor PSV maar PSV wel in mindere mate. Ik heb en bloedhekel gekregen aan de eredivisie.

    Ik genoot wel van PSV in de 8e finale tegen Atletico.

    Doe mij maar liever een club die sportief gezien de Europese competitie serieus neemt.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!