1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    Premier League keert liefst 2,8 miljard euro aan tv-gelden uit

    De Premier League heeft het afgelopen seizoen maar liefst 2,8 miljard euro aan tv-gelden uitgekeerd aan de twintig clubs die op het hoogste niveau in Engeland actief waren.

    Vorig jaar mochten alle Premier League-clubs in totaal 'slechts' 1,8 miljard euro aan tv-gelden verdelen.

    Kampioen Chelsea spant de kroon op het lijstje van clubs met de meeste inkomsten in het seizoen 2016/2017 met 172 miljoen euro. Dat is vijftig procent meer dan de best verdienende club van vorig jaar (Arsenal, met 115,7 euro).

    Tottenham Hotspur eindigde weliswaar als tweede in de competitie, maar ontving met 167 miljoen euro minder geld dan nummer drie Manchester City (168,6 miljoen euro) en nummer vier Liverpool (167,7 miljoen euro).

    Arsenal en Manchester United, de nummer vijf en zes van de Premier League, verdienden respectievelijk 160,3 miljoen euro en 162 miljoen euro.

    Ook het naar het Championship gedegradeerde Sunderland boerde goed. De 'Black Cats' mochten 107 miljoen euro bijschrijven.

    Eredivisie

    In Nederland zijn de verschillen tussen de nummer één en de nummer laatst veel groter. Ajax hield 9,3 miljoen euro aan tv-gelden over, bijna 7,5 miljoen euro meer dan Sparta Rotterdam (1,7 miljoen euro).

    De achttien clubs die het voorbije seizoen in de Eredivisie actief waren mochten onderling 'slechts' 70,7 miljoen euro verdelen.

    https://www.nu.nl/voetbal/4740117/pr...tv-gelden.html
    Premier league heeft dat ontwikkelt sukkeltje.

    Dat is sinds 2 seizoenen het geval. Eredivisie kan ook meer ontwikkelen. Wat meer investeren in sportiviteit en sponsorgeld, tv geld gaat omhoog.

    ik ga jou niks meer uitleggen wat dit betreft. Het lijkt er op alsof ik een koe leer vliegen.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Premier league heeft dat ontwikkelt sukkeltje.

    Dat is sinds 2 seizoenen het geval. Eredivisie kan ook meer ontwikkelen. Wat meer investeren in sportiviteit en sponsorgeld, tv geld gaat omhoog.

    ik ga jou niks meer uitleggen wat dit betreft. Het lijkt er op alsof ik een koe leer vliegen.
    je blijft agjoerish reageren.

    ik weet je bent mghendef als je iets zegt ook klopt het niet blijf je verdedigen, das zit diep diep in jullie opvoeding, altijd blijven liegen

    nu oprotten a le7mar

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    ik hoop op 4-0 voor Barca zodat die clown van een Conte wordt ontslagen. Weg ermee!!!

    Hala Barcelona y nada mas
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.688
    18-10-2005

    Vandaag zal Chelsea Barcelona laten huilen keihard ook.. ze zullen Zi compact gaan spelen dat ze geen millimeter weg gaan geven ... Barcelona zal er niet doorheen komen.. al helemaal als iniesta niet speelt .. al speelt hij komen ze nog niet door die verdediging heen ... met wie willen ze spelen André gomes Paulinho ? Wat voor aanvallers zijn er dan ... ze gaan kwaliteiten missen om veel te scoren .. vandaag zal het verval van Barca dit seizoen ingezet worden .. door de klap zullen ze ook la Liga nog kunnen verpesten

    1-2 Chelsea !

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.688
    18-10-2005

    Die trainer is ook te laf om dembele in te zetten.. lafaard gewoon ... Hazard en Morata gaan ze pijn doen.. de goal van Morata zal de beslissende zijn mark my words

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Ben benieuwd naar de opstelling vanavond. Kan Iniesta wel of niet meedoen?

    Of wordt het een middenveld met Busquets, Rakitic, Paulinho en Gomes? Of start Valverde toch met Dembele inplaats van Gomes? Ik denk het niet....

    Een 4-4-2 opstelling met Gomes en Paulinho op het middenveld zal veel minder effectief zijn. Er zal dan behoudend gespeeld gaan worden. Dan liever extra aanvallend met Dembele erbij. Denk niet dat Valverde dit gaat doen. Als Chelsea scoort gooien ze alles op slot en zal Barcelona geen kans meer krijgen om te scoren...

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Vermoedelijk: Ter Stegen; Sergi R, Piqué, Umtiti, Alba; Busquets, Rakitic; Dembélé, Iniesta; Messi i Suárez

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Vermoedelijk: Ter Stegen; Sergi R, Piqué, Umtiti, Alba; Busquets, Rakitic; Dembélé, Iniesta; Messi i Suárez
    Met Busquets en Rakitic als ruit? Denk het niet man...

  9. #39
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Met Busquets en Rakitic als ruit? Denk het niet man...
    Barca speelt al het hele seizoen met dezelfde formatie, 442 met Rakitic en Busquets naast elkaar

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Benieuwd of Suarez vanavond zijn 1e goal in de CL weet te maken.
    Toch opvallend dat ie nog op 0 treffers staat..

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Barca speelt al het hele seizoen met dezelfde formatie, 442 met Rakitic en Busquets naast elkaar
    Niet altijd, maar vaak wel ja. Alleen is dat wel hoe Barca vandaag zal spelen en moet spelen tegen Chelsea doelde ik meer op?

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Ondertussen staat Bayern op 0-2 in Istanbul

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Vermoedelijk: Ter Stegen; Sergi R, Piqué, Umtiti, Alba; Busquets, Rakitic; Dembélé, Iniesta; Messi i Suárez
    Je hebt gewoon gelijk. Dit is de opstelling! Valverde durft haha!

  14. #44
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Lijn 11 staat vandaag geparkeerd in Barcelona voor degene die zijn bus nog wel pakken

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    0-3

    3x Giroud