1. #166
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Bedankt!

    Het is ook een soort tactiek van Barcelona. Het lijkt of ze slecht spelen en ze laten de tegenstander komen, maar dan slaan ze toe. Zo wonnen ze ook in Bernabeu van Real.

    Valverde kiest voor meer zekerheid met een 4-4-2 systeem. Hij vertrouwt veel meer op zijn verdediging ook. Teams krijgen veel meer kansen tegen Barca. Dat was ooit anders. Alleen slaat Barca daarna alsnog toe.

    Ik zie alleen City er ver bovenuit steken. Voor de rest zie ik niet echt een duidelijke favoriet voor de eindzege...
    Dat heet counteren. Iets wat jij hekelt wanneer andere teams het doen.

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Klopt. Ik had eerst angst voor City, maar na PSG begin ik me ook wat meer te beseffen dat al die gehypte teams nooit echt getest zijn. Bovendien heeft City al laten zien kwetsbaar te kunnen zijn. Die zijn echt wel te pakken.
    Is altijd zo ,..PSG trof Bayern gewoon op het juiste moment met de perikelen rond Ancelotti die een vertrek forceerden ,ontevreden spelers etc
    Ze winnen ervan en worden gelijk tot 1 van de topfavorieten gebombardeerd.

    Wie zie jij als topfavoriet?
    Voor mij toch weer Real met daarachter Barca/Bayern/Juve als sterke outsiders

  3. #168
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Barca heeft geluk. Chelsea had 4 keer en penalty moeten krijgen.

    Die scheids was omgekocht.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  4. #169
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Is altijd zo ,..PSG trof Bayern gewoon op het juiste moment met de perikelen rond Ancelotti die een vertrek forceerden ,ontevreden spelers etc
    Ze winnen ervan en worden gelijk tot 1 van de topfavorieten gebombardeerd.

    Wie zie jij als topfavoriet?
    Voor mij toch weer Real met daarachter Barca/Bayern/Juve als sterke outsiders
    Klopt en volgens mij had Bayern in die wedstrijd in Parijs zelfs de nodige blessures tegen.

    Ik zie Real ook als top favoriet. Ze zijn dit seizoen niet goed bezig, maar juist het feit dat dit de enige prijs is die ze kunnen winnen + al die ervaring van het team + de winst tegen PSG die ze zelfvertrouwen gegeven heeft maakt dat ik ze grootste kans geef voor de eindstrijd.

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Natuurlijk zien sommige Realfans Real als favoriet nr 1

  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Dat heet counteren. Iets wat jij hekelt wanneer andere teams het doen.
    Als jij goed oplet dan slaan ze ook toe bij een mooie aanval met veel getik vooraf. Ook waar veel balbezit bij zit. Je haalt heel veel dingen door elkaar. Ik verwacht ook niks anders van jou...

  7. #172
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Natuurlijk zien sommige Realfans Real als favoriet nr 1
    Net zoals jij Barça als favoriet ziet. Wat een verrassing.

  8. #173
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Als jij goed oplet dan slaan ze ook toe bij een mooie aanval met veel getik vooraf. Ook waar veel balbezit bij zit. Je haalt heel veel dingen door elkaar. Ik verwacht ook niks anders van jou...
    Stil aub. In de tweede helft deden ze niks anders dan achterover leunen of noem je dat ook mooi getik? Je bent een beetje hypocriet. Je brandde United daarop af gisteren, maar Barça deed hetzelfde in de tweede helft.

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Stil aub. In de tweede helft deden ze niks anders dan achterover leunen of noem je dat ook mooi getik? Je bent een beetje hypocriet. Je brandde United daarop af gisteren, maar Barça deed hetzelfde in de tweede helft.
    Als jij United met Barca vergelijkt? Wollah ma ik ga uitleggen wat ik bedoel. Je maakt me hoofd moe. Je lijkt op zo wen chick waar ik contact mee heb. Alles verdraaien en zoeken naar hoofdpijn geven.

    Jij hebt gelijk

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Natuurlijk zien sommige Realfans Real als favoriet nr 1
    Alleen Realgirl en Celtic zien hun als topfavoriet...

  11. #176
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Als jij United met Barca vergelijkt? Wollah ma ik ga uitleggen wat ik bedoel. Je maakt me hoofd moe. Je lijkt op zo wen chick waar ik contact mee heb. Alles verdraaien en zoeken naar hoofdpijn geven.

    Jij hebt gelijk
    Blablabla. Wollah, je praat soms echt uit je kont als het op voetbal aankomt. Hou het bij kankeren op scheidsrechters.

  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Alleen Realgirl en Celtic zien hun als topfavoriet...
    En de grote gokkantoren,geven over het algemeen Real/City de meeste kans.

    Of zijn dat ook allemaal Real supporters?

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Blablabla. Wollah, je praat soms echt uit je kont als het op voetbal aankomt. Hou het bij kankeren op scheidsrechters.
    Zal ik doen

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    En de grote gokkantoren,geven over het algemeen Real/City de meeste kans.

    Of zijn dat ook allemaal Real supporters?
    Gokkantoren zetten City op 1, Barca 2, Real 3 en Bayern 4. Wel even de feiten benoemen.

    Al zegt dit helemaal niets daar niet van...

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Net zoals jij Barça als favoriet ziet. Wat een verrassing.
    Ik zie City favoriet als nr 1.
    Jij ziet Real als favoriet nr 1 door je Realbril net als die Izanonzin.