1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Bayern zal zeker Real uitschakelen, tenwij Real niet weer met 14 man zal gaan spelen tegen Bayern.

    Pique is dit jaar de beste verdediger ter wereld.
    Tegen Real , Chelsea, en Atletico Madrid speelde hij zo goed.

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Bayern zal zeker Real uitschakelen, tenwij Real niet weer met 14 man zal gaan spelen tegen Bayern.

    Pique is dit jaar de beste verdediger ter wereld.
    Tegen Real , Chelsea, en Atletico Madrid speelde hij zo goed.
    Dit waren zijn 3 beste wedstrjjden van het seizoen!

    Hij is echt geweldig in topwedstrijden. Dan nog Umiti naast hem.

    Ik vind tegen Atletico zelfs zijn beste wedstrijd van het seizoen! Al was hij tegen Real ook ziek. Vandaag ook weer heel goed gedaan. Laat die Realfans hem maar haten en omlaag halen. Is gewoon 1 van de beste verdedigers te wereld!

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Umtiti is beter

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Umtiti is beter
    Nooit! Umtiti geweldig, maar Pique opbouwend de beste en kan ook veel beter meevoetballen. Umtiti verdedigend extreem goed!

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Nooit! Umtiti geweldig, maar Pique opbouwend de beste en kan ook veel beter meevoetballen. Umtiti verdedigend extreem goed!
    Hij is sarcastisch bezig.

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Dit waren zijn 3 beste wedstrjjden van het seizoen!

    Hij is echt geweldig in topwedstrijden. Dan nog Umiti naast hem.

    Ik vind tegen Atletico zelfs zijn beste wedstrijd van het seizoen! Al was hij tegen Real ook ziek. Vandaag ook weer heel goed gedaan. Laat die Realfans hem maar haten en omlaag halen. Is gewoon 1 van de beste verdedigers te wereld!
    Realfans moet je sowieso niet serieus nemen. Pique is dit jaar zo goed bezig!

  7. #157
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Bayern zal zeker Real uitschakelen, tenwij Real niet weer met 14 man zal gaan spelen tegen Bayern.

    Pique is dit jaar de beste verdediger ter wereld.
    Tegen Real , Chelsea, en Atletico Madrid speelde hij zo goed.
    denk bayern barca kan uitschakelen, en city real, hoop dat ze elkaar loten

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    denk bayern barca kan uitschakelen, en city real, hoop dat ze elkaar loten
    Dat kan zeker.

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    2.772
    29-05-2009

    Gefeliciteerd Barça fans, het is verdiend om te winnen voor het eerst sinds 2005/2006 van Chelsea. Vandaag werd duidelijk dat Chelsea een les in effectiviteit heeft gekregen want als je meer kansen creëert over twee wedstrijden en 3 goals tegenkrijgt door fouten dan verdien je het nooit. Waar de verdediging van Chelsea altijd het sterkst was, dan is het duidelijk vandaag dat dat allang niet meer is, mannen als Terry laten een groot gat achter. Het afmaken was ook van te huilen, de Drogba`s Costa`s maakten van een halve kans altijd een goal.
    Enigste die vandaag respect verdienen zijn Kante en Willian, Kante beste man vandaag wat heerste hij vandaag, helaas speelt hij met een lamzak als fabregas naast hem. Het is te hopen dat Conte de eer aan zichzelf houdt en vertrekt want zijn kracht is na anderhalf seizoen uitgewerkt, een Ancelottiis de juiste man voor een grote schoonmaak.
    Barça is wel echt gegroeid qua spelopvatting, durven nu veel meer zakelijk te spelen en achter te leunen waardoor ze meer stabiel zijn. Toch zie ik ze niet als favoriet want als een mank Chelsea al zelf veel creëert tegen Barca dan zie ik een City hier veel gemakkelijker scoren, maar ze zijn zeker een grote outsider.

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    denk bayern barca kan uitschakelen, en city real, hoop dat ze elkaar loten
    Zeker mogelijk man!

  11. #161
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    hoop wel dat alle spaanse team eruit gaan next round

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door racboy13 Bekijk reactie
    Gefeliciteerd Barça fans, het is verdiend om te winnen voor het eerst sinds 2005/2006 van Chelsea. Vandaag werd duidelijk dat Chelsea een les in effectiviteit heeft gekregen want als je meer kansen creëert over twee wedstrijden en 3 goals tegenkrijgt door fouten dan verdien je het nooit. Waar de verdediging van Chelsea altijd het sterkst was, dan is het duidelijk vandaag dat dat allang niet meer is, mannen als Terry laten een groot gat achter. Het afmaken was ook van te huilen, de Drogba`s Costa`s maakten van een halve kans altijd een goal.
    Enigste die vandaag respect verdienen zijn Kante en Willian, Kante beste man vandaag wat heerste hij vandaag, helaas speelt hij met een lamzak als fabregas naast hem. Het is te hopen dat Conte de eer aan zichzelf houdt en vertrekt want zijn kracht is na anderhalf seizoen uitgewerkt, een Ancelottiis de juiste man voor een grote schoonmaak.
    Barça is wel echt gegroeid qua spelopvatting, durven nu veel meer zakelijk te spelen en achter te leunen waardoor ze meer stabiel zijn. Toch zie ik ze niet als favoriet want als een mank Chelsea al zelf veel creëert tegen Barca dan zie ik een City hier veel gemakkelijker scoren, maar ze zijn zeker een grote outsider.
    Bedankt!

    Het is ook een soort tactiek van Barcelona. Het lijkt of ze slecht spelen en ze laten de tegenstander komen, maar dan slaan ze toe. Zo wonnen ze ook in Bernabeu van Real.

    Valverde kiest voor meer zekerheid met een 4-4-2 systeem. Hij vertrouwt veel meer op zijn verdediging ook. Teams krijgen veel meer kansen tegen Barca. Dat was ooit anders. Alleen slaat Barca daarna alsnog toe.

    Ik zie alleen City er ver bovenuit steken. Voor de rest zie ik niet echt een duidelijke favoriet voor de eindzege...

  13. #163
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    City moet het ook nog maar ff laten zien tegen een club van het kaliber Real/Barca/Bayern

    Toen Pep die met Bayern tegenkwam was het einde verhaal in de CL terwijl ze de Duitse competitie domineerde.
    Klopt. Ik had eerst angst voor City, maar na PSG begin ik me ook wat meer te beseffen dat al die gehypte teams nooit echt getest zijn. Bovendien heeft City al laten zien kwetsbaar te kunnen zijn. Die zijn echt wel te pakken.

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    2.772
    29-05-2009

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Klopt. Ik had eerst angst voor City, maar na PSG begin ik me ook wat meer te beseffen dat al die gehypte teams nooit echt getest zijn. Bovendien heeft City al laten zien kwetsbaar te kunnen zijn. Die zijn echt wel te pakken.
    City is echt niet overhyped, dat team speelt als het Chelsea van 2004-2006, het Arsenal dat ongeslagen kampioen werd, Man u van 1999. Die vergelijking maken ze in Engeland nooit snel. Die zijn perfect gebalanceerd plus ze zijn verdedigend veel stabieler en hebben eindelijk een wereldkeeper plus Mendy komt weer terug van zijn blessure.

  15. #165
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    bij barca tegen chesea, stonden geen enkel engelsman in de basis bij chelsea bij barca 5 spanjools, je kan niet meer spreken van spaans of engels club meer.