1. #181
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    wow stuff got heavy over here.
    Heavy

  2. #182
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Roomijs, verlaag je niet totdat niveau joh. Iemand die over ouders begint die is niet koekoek. Dit laat zien met wie je te maken hebt.

    Algemeen

    Pas op voor het bediscussiëren van religieuze zaken, want dit veroorzaakt verwarring en angst. En dit is nu juist wat hier gebeurd.

  3. #183
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Mystiical Bekijk reactie
    Je denkt dat je vrij bent, het is maar een illusie,
    Want je bent in de reet van drolani
    Jahili **** wat plak je nog?? oprotten naar je vieze meesters zei ik toch. Je abu daddy's wachten op je, ze hebben een matras nodig.
    Umm Hurairah.

  4. #184
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Jahili **** wat plak je nog?? oprotten naar je vieze meesters zei ik toch. Je abu daddy's wachten op je, ze hebben een matras nodig.

    Drolani wacht op je in GB.

    De trein brengt je direct, kunnen jullie samen brainstormen over .drol....

  5. #185
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Mystiical Bekijk reactie
    Drolani wacht op je in GB.

    De trein brengt je direct, kunnen jullie samen brainstormen over .drol....
    Mijn God, als je anaal genomen wilt worden zeg dat gewoon direct ipv continue erom heen te draaien.

    Vieze isishoertjes hier.
    Iemand opent een fikh topic over anale gemeenschap, deze hoertjes zie je daarna gelijk topic openen je moet je man "gehoorzamen in fikh".

    Kan iemand deze isis **** een plezier doen en haar een darm reiniging aanbieden aub? Ze staat op springen.
    Umm Hurairah.

  6. #186
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Mijn God, als je anaal genomen wilt worden zeg dat gewoon direct ipv continue erom heen te draaien.

    Vieze isishoertjes hier.
    Iemand opent een fikh topic over anale gemeenschap, deze hoertjes zie je daarna gelijk topic openen je moet je man "gehoorzamen in fikh".

    Kan iemand deze isis **** een plezier doen en haar een darm reiniging aanbieden aub? Ze staat op springen.

    Jij steunt durani n, dus dat betekent dat je er mee eens bent met zijn standpunten!

    Je moet heus niet wachten op 10000€ bruidsschat van hem, zal niemand geven voor een persoon als jou.

    En Bazel geen onzin ik heb nog nooit een topic geopend, ben je onder invloed dat je dingen blert

  7. #187
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Mystiical Bekijk reactie
    Jij steunt durani n, dus dat betekent dat je er mee eens bent met zijn standpunten!

    Je moet heus niet wachten op 10000€ bruidsschat van hem, zal niemand geven voor een persoon als jou.

    En Bazel geen onzin ik heb nog nooit een topic geopend, ben je onder invloed dat je dingen blert
    @Durani ze wenst graag een inwendige darm reiniging alleen van jou denk ik.

    Ze geeft indirect te kennen dat ze tevreden zal zijn met een dadel als mahr... Beetje moeite met direct zijn... Maar we komen er wel..

    Spannend.... Ben benieuwd of Durani jouw een darmkanaal reiniging wil geven.
    Umm Hurairah.

  8. #188
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    https://www.youtube.com/watch?v=veVONaeTBVM

  9. #189
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Duraniiiii reageer nou eens, laat haar niet wachten miskiena. Ze zit haar nagels nu te bijten van de spanning hahaha.
    Umm Hurairah.

  10. #190
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Deze verlangt naar een "extreme hete" douche, kan iemand haar ook helpen guys Heeft ze speciaal topic voor geopend lol.

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133280133

    Citaat Geplaatst door Geefgroen. Bekijk reactie
    Schaamte is hier ver te zoeken!
    Umm Hurairah.

  11. #191
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Mensen , laat het gaan , negeer die , overal waar zij heengaat , veroorzaakt zij Fitnah.

    Zoals de Profeet zegt :

    وَإِنَّ مِنَ النَّاسِ مَفَاتِيحَ لِلشَّرِّ مَغَالِيقَ لِلْخَيْرِ
    "en onder de mensen zijn er die de deuren tot het kwade openen en de deuren tot het goede sluiten."

    In elke topic waar zij komt , veroorzaakt zij Fitnah met haar schaamteloos gedrag.

    Het is niet waard om onszelf te verlagen tot haar lage niveau.

    Negeer haar.

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik kan best begrijpen dat mensen boos worden als je hier sodomie gaat lopen promoten
    Ik heb 100x in die topic gezegd , dat het afgekeurd is. Ik kaart alleen een eeuwen-oude discussie aan (khilaaf qadiem).

    Ik keur het niet goed, Maalik keurt het goed.

    Vecht het uit met Maalik, niet met Durani. Don't shoot the messenger.

    Ik ga echt niet zwijgen omdat de trollen hier de adab al-ikhtilaaf niet kennen.

    Kijk , dit is mijn standpunt:

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Dit daad is afgekeurd om medische en hygiënische redenen.
    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Blijf ervan weg, want het is niet goed voor je gezondheid.
    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Vanuit medisch oogpunt kan je het afkeuren - zoals ik het ook afkeur
    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Sommige mensen met slak-IQ hier denken : als iemand iets niet 'haram' verklaart, dan doet hij het zelf ook.

    Ik zei in mijn eerste post hier dat ik dit afkeur.

    En de Profeet verklaarde 'hagedis' niet 'haram' toen hij werd gevraagd, maar hij at het totaal niet en had er een afkeer van!!

    Wij verklaren 'halal' en 'haram' wat Allah en de Rasoel 'halal' en 'haram' hebben verklaard.
    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Het kan alsnog afgekeurd worden om: (1) gezondheids redenen (zoals anaal)
    Ik noem 'haram' wat Allah en Rasoel 'haram' hebben genoemd. Niet meer, niet minder.

    De khilaaf is Qadiem , de juristen respecteren beide meningen - kijk wat Imaam shaafi'ee zegt.

    De trollen hebben geen Deen en geen Insaaf.

    Negeer ze.

  12. #192
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Mensen , laat het gaan , negeer die , overal waar zij heengaat , veroorzaakt zij Fitnah.

    Zoals de Profeet zegt :

    وَإِنَّ مِنَ النَّاسِ مَفَاتِيحَ لِلشَّرِّ مَغَالِيقَ لِلْخَيْرِ
    "en onder de mensen zijn er die de deuren tot het kwade openen en de deuren tot het goede sluiten."

    In elke topic waar zij komt , veroorzaakt zij Fitnah met haar schaamteloos gedrag.

    Het is niet waard om onszelf te verlagen tot haar lage niveau.

    Negeer haar.



    Ik heb 100x in die topic gezegd , dat het afgekeurd is. Ik kaart alleen een eeuwen-oude discussie aan (khilaaf qadiem).

    Ik keur het niet goed, Maalik keurt het goed.

    Vecht het uit met Maalik, niet met Durani. Don't shoot the messenger.

    Ik ga echt niet zwijgen omdat de trollen hier de adab al-ikhtilaaf niet kennen.

    Kijk , dit is mijn standpunt:











    Ik noem 'haram' wat Allah en Rasoel 'haram' hebben genoemd. Niet meer, niet minder.

    De khilaaf is Qadiem , de juristen respecteren beide meningen - kijk wat Imaam shaafi'ee zegt.

    De trollen hebben geen Deen en geen Insaaf.

    Negeer ze.
    Durani,

    Wat jij post is zeker interessant omdat het een historisch licht werpt op de diverse interpretaties van specifieke onderwerpen.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  13. #193
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Mensen , laat het gaan , negeer die , overal waar zij heengaat , veroorzaakt zij Fitnah.

    Zoals de Profeet zegt :

    وَإِنَّ مِنَ النَّاسِ مَفَاتِيحَ لِلشَّرِّ مَغَالِيقَ لِلْخَيْرِ
    "en onder de mensen zijn er die de deuren tot het kwade openen en de deuren tot het goede sluiten."

    In elke topic waar zij komt , veroorzaakt zij Fitnah met haar schaamteloos gedrag.

    Het is niet waard om onszelf te verlagen tot haar lage niveau.

    Negeer haar.



    Ik heb 100x in die topic gezegd , dat het afgekeurd is. Ik kaart alleen een eeuwen-oude discussie aan (khilaaf qadiem).

    Ik keur het niet goed, Maalik keurt het goed.

    Vecht het uit met Maalik, niet met Durani. Don't shoot the messenger.

    Ik ga echt niet zwijgen omdat de trollen hier de adab al-ikhtilaaf niet kennen.

    Kijk , dit is mijn standpunt:











    Ik noem 'haram' wat Allah en Rasoel 'haram' hebben genoemd. Niet meer, niet minder.

    De khilaaf is Qadiem , de juristen respecteren beide meningen - kijk wat Imaam shaafi'ee zegt.

    De trollen hebben geen Deen en geen Insaaf.

    Negeer ze.

    Dus je opent een topic over iets,
    Terwijl je dat zelf afkeurt, verbazingwekkend!

  14. #194
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Mystiical Bekijk reactie
    Wat is het nut dan om moslim te worden en profeten te sturen, als iedereen tog de hemel in gaat,


    Moslim moeten bidden,
    Het goede doen,
    Hun begeertes onderdrukken,

    Maar Jantje mag alles doen en komt tog uiteindelijk de hemel.

    Wat een logica het word steeds gekker hier
    Als je toch gelooft

    Denk je echt dat je zomaar aan tafel gaat zitten met DE Profeet (vzmh)

    In het hiernamaals?

    Zelfs als Moslima?

    Degradatie's , levels en noemt maar op

    srry dat ik degene ben die je wakkerder maakt


    Jups Jantje na paar 1000 enden jaren Barbecue mag level 1 erin voor altijd

    Straffen is 1 ding, haat is iets anders

  15. #195
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Nee , als de correcte boodschap van Islam iemand bereikt en hij/zij begrijpt het en verwerpt het , dat is een Kaafir die naar de Hel gaat. De Hel is abadi (voor altijd), tenzij God anders beslist.

    Zo'n iemand treedt het Paradijs niet binnen.

    De enige religie die Allaah accepteert is Islam , er zijn geen andere wegen naar God.

    Ik praat over de Kuffaar die niet over Islam horen.

    Zij worden niet gestraft, maar getest op de Dag des Oordeels.
    Iedereen word vergeven uiteindelijk

    Behalve die echt hebben verworpen

    Onze neven dus de joden!!!

    Christenen worden vergeven omdat ze niet beter wisten en gebruikt worden

    Dat is wat ik weet