1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    en weer een topic verkracht door emotionele vrouwtjes en een syndroom van down patiënt ( benKamal )

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Mystiical Bekijk reactie
    De enige die een mongooltje is de persoon die een schande mens als jou heeft gebaard
    Toen kwam de moment dat jij je eigen moeder moest uitmaken voor schande mens. Wat dacht je van relax tegen elkaar doen of negeren.
    Heavy

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Al bij al een bijzonder vreemde modus operandi voor dé God met dé universele boodschap. Om nog maar van de aanleiding die ons tot deze situatie bracht niet te spreken.

    Daar lijken diegene die in de juiste religie zijn geboren zich niet aan te storen. Ook al niet verrassend.
    Ik zie jou altijd aanwezig tussen Moslims praten als een Mohammed Enait. Insha Allah ga je een keer de shahada doen en kan ik je omhelzen als onze broeder in Islam. Maak je hart gewoon open laat je niet leiden door al dat negatieve vooringenomen conclusies anders maakt Allah je blind en word je kans op verlossing alleen maar kleiner.

  4. #169
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Mystiical Bekijk reactie
    De enige die een mongooltje is de persoon die een schande mens als jou heeft gebaard
    Hou je schaamteloze mond dicht over mijn moeder walgelijk mens. Omdat ik heb bewezen wat voor ziekelijk gestoord mongooltje jij bent ga je mijn moeder erbij halen? Dom wijf, ipv dat je vergeving vraagt voor jouw ziekelijke laster aan mijn adres ga je nu ook anderen lasteren. Wat een walgelijk domme koe ben je ook. Moge Allaah jou straffen Amien.
    Umm Hurairah.

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Hou je schaamteloze mond dicht over mijn moeder walgelijk mens. Omdat ik heb bewezen wat voor ziekelijk gestoord mongooltje jij bent ga je mijn moeder erbij halen? Dom wijf, ipv dat je vergeving vraagt voor jouw ziekelijke laster aan mijn adres ga je nu ook anderen lasteren. Wat een walgelijk domme koe ben je ook. Moge Allaah jou straffen Amien.
    Donder eens met durani naar afganidrol

  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Darkmatter1991 Bekijk reactie
    Men zeg nochthans dat de grootste atheïst onder ons Allah is. Immers, Allah is de onveroorzaakte schepper en kan hiermee per definitie geen schepper hebben die ten grondslag zou liggen aan zijn bestaan. Derhalve zou hij een atheïst moeten zijn aangezien hij niet kan geloven in een hogere god dan zichzelf.

    Misschien zal hij wel genade hebben met ons atheïsten. :-)
    achterlijk bespotter.

    Atheist zijn is claimen dat er met zekerheid geen God bestaat. Allah erkent zichzelf als God en zegt dat er geen God bestaat behalve hij.

    Allah heeft geen genade en vergeeft geen mensen die sterven in shirk.
    Heavy

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Mystiical Bekijk reactie
    Donder eens met durani naar afganidrol
    Rot zelf eens op mafkees wat praat je zo tegen mensen.
    Heavy

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Dit is Noeha.

    Zij speelt altijd op familie, moeder, zus, vrouw, afkomst etc. die niets misdaan hebben, met vuile woorden.

    Duister en bedorven van binnen , zwarte weduwe.

    Blijf uit haar buurt.

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Dit is Noeha.

    Zij speelt altijd op familie, moeder, zus, vrouw, afkomst etc. die niets misdaan hebben, met vuile woorden.

    Duister en bedorven van binnen , zwarte weduwe.

    Blijf uit haar buurt.
    Lijkt me wel beetje extreem voor Noeha maar goed negeer elkaar gewoon altijd dat haat onderling zeg.
    Heavy

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Dit is Noeha.

    Zij speelt altijd op familie, moeder, zus, vrouw, afkomst etc. die niets misdaan hebben, met vuile woorden.

    Duister en bedorven van binnen , zwarte weduwe.

    Blijf uit haar buurt.
    De enige bij wie mensen uit de buurt moeten blijven is jou,
    Met je knip en plak werk,om jou begeertes te bevredigen

    Dan zijn er nog mensen die daar op in gaan als romais naïef.
    Je bent een en al fitna zaaier,
    Van kijk ik heb kennis, je hebt geen ene shit(buiten de egte shit dan waar je van houdt)

  11. #176
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Lijkt me wel beetje extreem voor Noeha maar goed negeer elkaar gewoon altijd dat haat onderling zeg.
    Zoals je ziet , zij kunnen mij niet laten lol

    Ik ga nooit achter hen aan.

    Ze blijven plakken bro.

    Ik heb niet 1x in hun topic gereageerd. Zij zijn in al mijn topics.

  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Zoals je ziet , zij kunnen mij niet laten lol

    Ik ga nooit achter hen aan.

    Ze blijven plakken bro.
    Ja er zijn wel meerdere kanten he jij doet ook doelbewust aan provocerende topics aankaarten zoals onlangs met de sodomie gebeuren. Ik kan best begrijpen dat mensen boos worden als je hier sodomie gaat lopen promoten ik ben het ook totaal niet met je eens op dat gebied.

    Maar toch we maken geen ruzie en als we zouden praten is dat om kennis uit te wisselen. Als we wel ruzie zouden maken dan zou het wijs zijn als we elkaar op negeer deden en verder gaan met het leven.

    zinloos dit allemaal maar toch.
    Heavy

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Zoals je ziet , zij kunnen mij niet laten lol

    Ik ga nooit achter hen aan.

    Ze blijven plakken bro.

    Ik heb niet 1x in hun topic gereageerd. Zij zijn in al mijn topics.

    Omdat je een shirk promoter bent, Anal sex promoot met je topics en al je andere onzin

  14. #179
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Mystiical Bekijk reactie
    De enige bij wie mensen uit de buurt moeten blijven is jou,
    Met je knip en plak werk,om jou begeertes te bevredigen

    Dan zijn er nog mensen die daar op in gaan als romais naïef.
    Je bent een en al fitna zaaier,
    Van kijk ik heb kennis, je hebt geen ene shit(buiten de egte shit dan waar je van houdt)
    Hou je muil dicht ezel. Mijn naam niet meer roepen. Ik ben een Vrije-vrouw, denk voor mijzelf ipv isishoeren zoals jij. Ga seksslaaf zijn van abu daddy in "dawla islamia" en tyfe op van hier.
    Umm Hurairah.

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Hou je muil dicht ezel. Mijn naam niet meer roepen. Ik ben een Vrije-vrouw, denk voor mijzelf ipv isishoeren zoals jij. Ga seksslaaf zijn van abu daddy in "dawla islamia" en tyfe op van hier.

    Je denkt dat je vrij bent, het is maar een illusie,
    Want je bent in de reet van drolani