1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Volgens mij worden zulke topic weg gehaald omdat men schrikt van de anti homo sentimenten die gedeeld worden.
    Oh dus dan gaan we maar dingen verwijderen alsof daarmee het probleem opgelost is? Belachelijk. Het zorgt er juist voor dat de frustratie toeneemt… zoals we dat nu ook op straat zien gebeuren. Doe zoiets maar in Rusland en de politie zal niet eens in staat zijn om je te beschermen tegen de woede van de bevolking.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Mooi om te zien.

    De tolerantie in Nederland!

    Petje af hoor.

    En degene die zoiets afplakken zijn meestal ook de groepen die het meeste klagen dat men
    zelf gediscrimineerd worden, of intolerant benaderd worden...
    hoe weet je wie dat gedaan heeft? Maar dit is wel een troost voor het oog

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Oh dus dan gaan we maar dingen verwijderen alsof daarmee het probleem opgelost is? Belachelijk. Het zorgt er juist voor dat de frustratie toeneemt… zoals we dat nu ook op straat zien gebeuren. Doe zoiets maar in Rusland en de politie zal niet eens in staat zijn om je te beschermen tegen de woede van de bevolking.
    Volgens mij heeft het een andere reden.

    Als men hier zo tekeer gaat tegen homos, wordt dat een keer op nationaal niveau opgemerkt.
    En dan zouden er natuurlijk problemen kunnen komen voor deze site.

    Vandaar dat sommige leden hier ook zo over aids spreken.
    Met aids bedoelen ze natuurlijk alleen maar homos.
    Maar dat mogen ze niet meer zeggen.

    Ik denk dat dat een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn waarom je topic er niet meer is.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    hoe weet je wie dat gedaan heeft? Maar dit is wel een troost voor het oog
    Ik moet eerlijk zijn, het afplakken vind ik ook niet echt erg.

    Het laat de intolerantie zien van sommige bewoners, maar goed.
    Plakband kan na het wisselen van de poster ook weer verwijderd worden.

    En hoe ik weet wat voor een lui posters afplakken, of nog erger die ABRIs slopen?
    ja lees de comments hier maar. Er zijn zelfs leden die zeggen dat ze zulke dingen
    gedaan hebben. En die klagen ook altijd over zelf gediscrimineerd te worden...
    Dat is natuurlijk niet echt moeilijk om dat in te zien.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Volgens mij worden zulke topic weg gehaald omdat men schrikt van de anti homo sentimenten die gedeeld worden.
    Dat is dus net zo erg als het vernielen van deze posters. Censuur is nooit goed.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Ik moet eerlijk zijn, het afplakken vind ik ook niet echt erg.

    Het laat de intolerantie zien van sommige bewoners, maar goed.
    Plakband kan na het wisselen van de poster ook weer verwijderd worden.

    En hoe ik weet wat voor een lui posters afplakken, of nog erger die ABRIs slopen?
    ja lees de comments hier maar. Er zijn zelfs leden die zeggen dat ze zulke dingen
    gedaan hebben. En die klagen ook altijd over zelf gediscrimineerd te worden...
    Dat is natuurlijk niet echt moeilijk om dat in te zien.
    Daarom, zodat de gemeente van wie deze bushaltes zijn daar niet de dupe van wordt anders moet de burger daar straks om draaien.

    Ze hebben ook nog eens een punt. Moet je voorstellen hoe de politiek zou reageren als er ook reclame posters zouden komen waarin het dragen van een hoofddoek gepromoot wordt. De burger zou daar niet eens zo'n probleem mee hebben. Dit is pas discriminatie. Walgelijke homo's wel maar reine en zuivere moslima's niet... wat verdient het om gepromoot te worden?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Dertig abri's met Suitsupply reclame met zoenende mannen vernield

    Van de ruim vierduizend bushokjes waarin de twee zoenende mannen van de Suitsupply reclame zijn te zien, hebben er een stuk of dertig een steen door de ruit gekregen. Ook zijn er nog tientallen besmeurd met verf en afgeplakt.




    .... Op den dag, waarop sommige gezichten verlicht en andere gezichten zwart zullen zijn. Wat hen betreft wier gezichten zwart zijn....:

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Daarom, zodat de gemeente van wie deze bushaltes zijn daar niet de dupe van wordt anders moet de burger daar straks om draaien.

    Ze hebben ook nog eens een punt. Moet je voorstellen hoe de politiek zou reageren als er ook reclame posters zouden komen waarin het dragen van een hoofddoek gepromoot wordt. De burger zou daar niet eens zo'n probleem mee hebben. Dit is pas discriminatie. Walgelijke homo's wel maar reine en zuivere moslima's niet... wat verdient het om gepromoot te worden?
    Er zijn allang reclame posters geweest waar moslima's op stonden. Anders dan jij, zien andere mensen dat niet als promotie van de hoofddoek, maar gewoon, als een mens die reclame maakt voor het 1 of ander.

    Daarbij is een meisje met een hoofddoek niet opeens een reine, zuivere moslima. Een hoofddoek is een lapje stof en echt geen garantie tot reinheid in welke vorm dan ook.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Ik ga vanavond voor de hattrick

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Er zijn allang reclame posters geweest waar moslima's op stonden. Anders dan jij, zien andere mensen dat niet als promotie van de hoofddoek, maar gewoon, als een mens die reclame maakt voor het 1 of ander.

    Daarbij is een meisje met een hoofddoek niet opeens een reine, zuivere moslima. Een hoofddoek is een lapje stof en echt geen garantie tot reinheid in welke vorm dan ook.
    ja die met zoenende joden... tuurlijk maar ik had het over reclame dat het dragen van hoofddoek promoot... niet een of ander misleiding over de vrijheid van eigen keus.

    Vergeleken met een homo is alles rein en zuiver, zelfs varkens komen daarvoor in aanmerking...

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Goed zo. Khoop dat marokkanen met ballen dat hebben gedaan

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ik ga vanavond voor de hattrick
    haha

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Goed zo. Khoop dat marokkanen met ballen dat hebben gedaan
    Ik denk juist dat de meeste blanken dat hebben gedaan.

    Ik ben trots op die blanken.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Ik denk juist dat de meeste blanken dat hebben gedaan.

    Ik ben trots op die blanken.
    Als je de boze reacties op twitter en facebook leest, dat zijn gewoon zwaar kaaskoppen die daar hun frustratie uiten. Geloof best dat deze acties de mensen zijn gedaan die principieel tegen zulke reclames zijn. Ze hoeven niet eens gewelddadig te zijn... misschien wel moeders die kinderen hebben...

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Ik denk juist dat de meeste blanken dat hebben gedaan.

    Ik ben trots op die blanken.
    Want van jou moeten we dat zeker niet verwachten.