1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Fifa Ranking : ik verwacht Marokko bij top 30 landen in Maart

    binnenkort fifa lijst ...Marokko zal de top 30 binnen wandelen inschallah

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Hoe kom je hierbij? Zover ik weet gaat Marokko alleen 1 plekje omhoog dus naar 41 of bedoel je na de vriendschappelijke wedstrijden?

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Hoe kom je hierbij? Zover ik weet gaat Marokko alleen 1 plekje omhoog dus naar 41 of bedoel je na de vriendschappelijke wedstrijden?
    ja na die wedstrijden

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    ja na die wedstrijden
    ik weet niet hoeveel punten Marokko gaat stijgen als we winnen maar zoveel lijkt me niet zijn maar oefenwedstrijden

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    561
    19-05-2017

    mensen doen net alsof marokko brazillie is na een paar wedstrijden

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    515
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    ik weet niet hoeveel punten Marokko gaat stijgen als we winnen maar zoveel lijkt me niet zijn maar oefenwedstrijden
    En ook nog eens tegen Oezbekistan. Al win je daar 10-0 van daar valt weinig punten te sprokkelen. Ik blijf me verbazen hoe ze op het idee zijn gekomen om 3 maanden voor een WK te oefenen tegen een land als Oezbekistan in plaats van te sparren tegen een land van niveau om zich een beetje te meten voor het echte werk op WK

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Orionis91 Bekijk reactie
    En ook nog eens tegen Oezbekistan. Al win je daar 10-0 van daar valt weinig punten te sprokkelen. Ik blijf me verbazen hoe ze op het idee zijn gekomen om 3 maanden voor een WK te oefenen tegen een land als Oezbekistan in plaats van te sparren tegen een land van niveau om zich een beetje te meten voor het echte werk op WK
    Oezbekistan speelt net als Iran en Oezbekistan heeft tijdens wk kwalificatie wedstrijd tegen Iran gespeeld en die hebben ze verloren met 2-0 ....dus ik snap Marokko wel waarom zij Oezbekistan gekozen hebben

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    561
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door Orionis91 Bekijk reactie
    En ook nog eens tegen Oezbekistan. Al win je daar 10-0 van daar valt weinig punten te sprokkelen. Ik blijf me verbazen hoe ze op het idee zijn gekomen om 3 maanden voor een WK te oefenen tegen een land als Oezbekistan in plaats van te sparren tegen een land van niveau om zich een beetje te meten voor het echte werk op WK
    eerst dacht ik ook waarom oezbekistan maar hun zaten wel bij iran in de kwalificatie dus snap het enigszins wel al heb je liever een betere tegenstander

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Orionis91 Bekijk reactie
    En ook nog eens tegen Oezbekistan. Al win je daar 10-0 van daar valt weinig punten te sprokkelen. Ik blijf me verbazen hoe ze op het idee zijn gekomen om 3 maanden voor een WK te oefenen tegen een land als Oezbekistan in plaats van te sparren tegen een land van niveau om zich een beetje te meten voor het echte werk op WK
    servie en Oezbekistan zijn niet de enige landen na maart speelt Marokko ook weer en ze gaan ook op trainingskamp volgens mij Zwitserland daarbij komt nog dat een B elftal ook vriendschappelijke wedstrijden gaat spelen