1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.735
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Oefeninterlands: 'Renard neemt 2 CHAN 2018 kampioenen op in voorselectie'

    Naast Ayoub El Kaabi, Yassin Ayoub en Zakaria Labyad mogen ook deze 2 routiniers uit de Botola Pro uitkijken op een mogelijke definitieve selectie voor de vriendschappelijke interlands aan het einde van deze maand.





    Naar verluidt, zo is af te leiden uit berichten van diverse Marokkaanse bronnen, maken ook Raja Casablanca's Badr Banoun en Zakaria Hadraf deel uit van de voorselectie van bondscoach Hervé Renard. Het tweetal wat eerder aan de basis stond van de CHAN 2018 winst kan zich zodoende mogelijk op gaan maken voor hun eerste opwachting in het A-elftal van de Leeuwen v/d Atlas.

    Eerder werd door FC Utrecht de voorselectie van Zakaria Labyad en Yassin Ayoub prijsgegeven, enkele dagen ervoor deed het Marokkaanse medium Le360.ma de naam van Ayoub El Kaabi uit de doeken. De 24-jarige centrumspits van RS Berkane gaf tegenover datzelfde medium te kennen dat Renard hem hoogstpersoonlijk op hoogte had gebracht van dit nieuws, tevens zou de Franse oefenmeester gedurende het CHAN 2018 toernooi dagelijks contact met hem hebben gehad.

    Een oefeninterland tegen Servië op neutraal terrein, Oezbekistan treft men in Casablanca
    Zoals gezegd treffen de Leeuwen v/d Atlas tegen het einde van deze kalendermaand 2 opponenten, vriendschappelijke interlands die volledig in het teken staan van de voorbereiding op het aankomende WK. Op de 23e staat het oefenaffiche tegen de Serviërs op het programma (Olympisch Stadion, Turijn), 4 dagen erna wacht een confrontatie met Oezbekistan (Stade Mohammed V, Casablanca).

    Photocredit: FRMF.ma

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Heb gelezen dat walid elkarti er ook bij zit

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9.177
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Heb gelezen dat walid elkarti er ook bij zit
    er zouden toch twee elftallen worden gemaakt?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Ja dat is binnenkort. Een b elftal. Maar heb gelezen dat ze in voorselectie zitten

  5. #5
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    BenounmHadraf en El Kaabi. Was te voorspellen. Hadraf gaat het denk ik niet redden. Teveel concurrentie.

    Benoun is lang sterk en kan opbouwen. Hij was ook degene die aanval opzetten en Hadraf wegstuurde met een steekpass waardoor Marokko 1-0 voorkwam tegen Nigeria ( finale chan2018).


    Is Bencharki ook opgeroepen? Ik ben daar wel benieuwd naar.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9.177
    26-03-2016

    R
    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    BenounmHadraf en El Kaabi. Was te voorspellen. Hadraf gaat het denk ik niet redden. Teveel concurrentie.

    Benoun is lang sterk en kan opbouwen. Hij was ook degene die aanval opzetten en Hadraf wegstuurde met een steekpass waardoor Marokko 1-0 voorkwam tegen Nigeria ( finale chan2018).


    Is Bencharki ook opgeroepen? Ik ben daar wel benieuwd naar.
    misschien voor de B ploeg zie Ayoub ook nog niet de 1e halen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9.177
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Ja dat is binnenkort. Een b elftal. Maar heb gelezen dat ze in voorselectie zitten
    misschien komt er een hele grote voor selectie en gaan er veel spelers daarvan naar de B ploeg

  8. #8
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Rmisschien voor de B ploeg zie Ayoub ook nog niet de 1e halen
    Is Bencharki opgeroepen?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    9.177
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Is Bencharki opgeroepen?
    niet dat ik weet