Sporty

Reacties
    177
    21-05-2018

Lekker sletterig overgebracht, je kunt
    ook gelijk n advertentie plaatsen om mannen te fixen ipv dit

MVC Lid

Reacties
    1.607
    04-06-2003

Citaat Geplaatst door DreamGirl07 Bekijk reactie
    doet ze al. de topic is niet anders dan een uitnodiging om gepmd te worden voor verdere sletterigheid achter de schermen.
    alleen al bij het openen van een gewone topic wordt een dame vol gebombardeerd met pm's
    laat staan zo een topic
    Gelieve geen pm's van vrouwelijke en mannelijke leden

MVC Lid

Reacties
    221
    22-08-2014

Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Sarah-Sa, waarom lijkt het alsof jij een van de weinigen bent hier met hersenen?

Precies dit wat Sarah zegt, klopt.
    Misschien omdat ik iets ouder ben dan gemiddelde dames, of omdat ik gewoon verder denk, ik weet het niet.. Maar het is opzich best logisch dat stoere dominante mannen geen goede echtgenoten zijn, en later ook geen goede vaders.

Om even terug te komen op dominant in bed, ook dat is iets wat anel gaat wennen. Na een jaartje of twee wordt het heel normaal in bed, ook al is het de hotste man uit Hollywood, maar daarna zit je wel met een dominante ezel buiten het bed. Ik heb vriendinnen die elke dag gekleineerd en verwaarloosd worden door de man die toen een droom man was, dominant, goede baan, zogenaamd alles beter weten dan de rest etc..

MVC Lid

Reacties
    221
    22-08-2014

Citaat Geplaatst door DreamGirl07 Bekijk reactie
    Jammer dat je zo reageert. Misschien was dit haar bedoeling niet. En ook al was dit haar bedoeling, dan is dat haar leven en haar feestje.
    Zo jammer dan wij vrouwen elkaar voor slet uitmaken om alles en nog wat, laten we dit over aan de mannen die oo deze site komen om anderen te verneden, leedvermaak, frustratie uiten etc.

Verbannen

Reacties
    526
    24-04-2013

Citaat Geplaatst door Sarah-Sa Bekijk reactie
    Misschien omdat ik iets ouder ben dan gemiddelde dames, of omdat ik gewoon verder denk, ik weet het niet.. Maar het is opzich best logisch dat stoere dominante mannen geen goede echtgenoten zijn, en later ook geen goede vaders.

Om even terug te komen op dominant in bed, ook dat is iets wat anel gaat wennen. Na een jaartje of twee wordt het heel normaal in bed, ook al is het de hotste man uit Hollywood, maar daarna zit je wel met een dominante ezel buiten het bed. Ik heb vriendinnen die elke dag gekleineerd en verwaarloosd worden door de man die toen een droom man was, dominant, goede baan, zogenaamd alles beter weten dan de rest etc..
    Mijn neefje van 2 kan jouw vriendinnen afleiding bezorgen. Hij kan zo schattig praten.

Wel moet ik er altijd bij zijn omdat hij nog in ze broek poept.

MVC Lid

Reacties
    221
    22-08-2014

Citaat Geplaatst door Tantra Bekijk reactie
    Mijn neefje van 2 kan jouw vriendinnen afleiding bezorgen. Hij kan zo schattig praten.

Wel moet ik er altijd bij zijn omdat hij nog in ze broek poept.
    Die vriendinnen hebben zelf ook kinderen. Maar bedankt voor je aanbod

MVC Lid

Reacties
    221
    22-08-2014

.

CHAMP13NS

Reacties
    34.855
    09-01-2011

Niks aan toe te voegen. Men leeft in een bubbel.

En aan het einde van de rit willen ze toch een lieve man die goed voor ze is, omdat dat ''bad boy'' gedoe uiteindelijk niet meer zo spannend is.

MVC Lid

Reacties
    970
    14-05-2012

Jammer dat je zo reageert. Misschien was dit haar bedoeling niet. En ook al was dit haar bedoeling, dan is dat haar leven en haar feestje.
    Zo jammer dan wij vrouwen elkaar voor slet uitmaken om alles en nog wat, laten we dit over aan de mannen die oo deze site komen om anderen te verneden, leedvermaak, frustratie uiten etc.
    Is er nog een ergere vernedering dan als vrouw zoiets te posten dan?! Onze meghrabaaiat zijn choha over de hele wereld met je ''haar feestje''
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

MVC Lid

Reacties
    332
    09-11-2013

Ik hoef geen dominante man. Want buiten bed zijn het vaak klootzakken. Maar ieder vrouw moet dat zelf ontdekken. Dominant in bed maar lief en zacht buiten bed, bestaat niet. Tenzij hij een rol gaat spelen in bed. Moet wel goed kunnen acteren haha
    Dit klopt echt helemaaaal. Het is even spannend aan het begin, maar na een paar maanden wil je al zo snel mogelijk afkomen van die dominante man

CHAMP13NS

Reacties
    34.855
    09-01-2011

Citaat Geplaatst door RoyalMarroc Bekijk reactie
    Dit klopt echt helemaaaal. Het is even spannend aan het begin, maar na een paar maanden wil je al zo snel mogelijk afkomen van die dominante man