1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    215
    22-08-2014

    Citaat Geplaatst door DreamGirl07 Bekijk reactie
    Lekker sletterig overgebracht, je kunt
    ook gelijk n advertentie plaatsen om mannen te fixen ipv dit
    Jammer dat je zo reageert. Misschien was dit haar bedoeling niet. En ook al was dit haar bedoeling, dan is dat haar leven en haar feestje.
    Zo jammer dan wij vrouwen elkaar voor slet uitmaken om alles en nog wat, laten we dit over aan de mannen die oo deze site komen om anderen te verneden, leedvermaak, frustratie uiten etc.

  2. #62
    Verbannen

    Reacties
    524
    24-04-2013

    Citaat Geplaatst door Sarah-Sa Bekijk reactie
    Misschien omdat ik iets ouder ben dan gemiddelde dames, of omdat ik gewoon verder denk, ik weet het niet.. Maar het is opzich best logisch dat stoere dominante mannen geen goede echtgenoten zijn, en later ook geen goede vaders.

    Om even terug te komen op dominant in bed, ook dat is iets wat anel gaat wennen. Na een jaartje of twee wordt het heel normaal in bed, ook al is het de hotste man uit Hollywood, maar daarna zit je wel met een dominante ezel buiten het bed. Ik heb vriendinnen die elke dag gekleineerd en verwaarloosd worden door de man die toen een droom man was, dominant, goede baan, zogenaamd alles beter weten dan de rest etc..
    Mijn neefje van 2 kan jouw vriendinnen afleiding bezorgen. Hij kan zo schattig praten.

    Wel moet ik er altijd bij zijn omdat hij nog in ze broek poept.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    215
    22-08-2014

    Citaat Geplaatst door Tantra Bekijk reactie
    Mijn neefje van 2 kan jouw vriendinnen afleiding bezorgen. Hij kan zo schattig praten.

    Wel moet ik er altijd bij zijn omdat hij nog in ze broek poept.
    Die vriendinnen hebben zelf ook kinderen. Maar bedankt voor je aanbod

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    215
    22-08-2014

    .

  5. #65
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sarah-Sa Bekijk reactie
    Misschien omdat ik iets ouder ben dan gemiddelde dames, of omdat ik gewoon verder denk, ik weet het niet.. Maar het is opzich best logisch dat stoere dominante mannen geen goede echtgenoten zijn, en later ook geen goede vaders.

    Om even terug te komen op dominant in bed, ook dat is iets wat anel gaat wennen. Na een jaartje of twee wordt het heel normaal in bed, ook al is het de hotste man uit Hollywood, maar daarna zit je wel met een dominante ezel buiten het bed. Ik heb vriendinnen die elke dag gekleineerd en verwaarloosd worden door de man die toen een droom man was, dominant, goede baan, zogenaamd alles beter weten dan de rest etc..
    Niks aan toe te voegen. Men leeft in een bubbel.

    En aan het einde van de rit willen ze toch een lieve man die goed voor ze is, omdat dat ''bad boy'' gedoe uiteindelijk niet meer zo spannend is.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door Sarah-Sa Bekijk reactie
    Jammer dat je zo reageert. Misschien was dit haar bedoeling niet. En ook al was dit haar bedoeling, dan is dat haar leven en haar feestje.
    Zo jammer dan wij vrouwen elkaar voor slet uitmaken om alles en nog wat, laten we dit over aan de mannen die oo deze site komen om anderen te verneden, leedvermaak, frustratie uiten etc.
    Is er nog een ergere vernedering dan als vrouw zoiets te posten dan?! Onze meghrabaaiat zijn choha over de hele wereld met je ''haar feestje''
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    326
    09-11-2013

    Citaat Geplaatst door Sarah-Sa Bekijk reactie
    Ik hoef geen dominante man. Want buiten bed zijn het vaak klootzakken. Maar ieder vrouw moet dat zelf ontdekken. Dominant in bed maar lief en zacht buiten bed, bestaat niet. Tenzij hij een rol gaat spelen in bed. Moet wel goed kunnen acteren haha
    Dit klopt echt helemaaaal. Het is even spannend aan het begin, maar na een paar maanden wil je al zo snel mogelijk afkomen van die dominante man

  8. #68
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RoyalMarroc Bekijk reactie
    Dit klopt echt helemaaaal. Het is even spannend aan het begin, maar na een paar maanden wil je al zo snel mogelijk afkomen van die dominante man

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    42
    30-06-2018

    Citaat Geplaatst door RoyalMarroc Bekijk reactie
    Dit klopt echt helemaaaal. Het is even spannend aan het begin, maar na een paar maanden wil je al zo snel mogelijk afkomen van die dominante man
    Klopt en dat is de denkfout van veel meiden. Zij denken een dominante man is echt alles, maar zij vergeten dat die dominante man vaak geen opleiding heeft of lage opleiding en is vaak ook een type van slaan als hij merkt dat jij slim reageert. En vaak zijn het straattypes geweest.

    Je hebt ook slimme en assertieve dominantie. Je bent respectvol, mild en hebt inhoud, maar op momenten dat het moet controleer je de vrouw 100% en de vrouw geniet daar echt van en maakt haar kapot....

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    3
    09-12-2018

    Raar?! Pfff heerlijk als een man dominant is. Slaan alles

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    606
    06-04-2018

    Citaat Geplaatst door Mimixo Bekijk reactie
    Raar?! Pfff heerlijk als een man dominant is. Slaan alles
    ...ik kan al raden dat je verschillende pm's kreeg na die reactie...mohiem....hoe omschrijf je " slaan alles " ? ... tot bloedens toe wella?

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    86
    14-04-2009

    Heel raar ben je

  13. #73
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Schoensmeer Bekijk reactie
    ...ik kan al raden dat je verschillende pm's kreeg na die reactie...mohiem....hoe omschrijf je " slaan alles " ? ... tot bloedens toe wella?
    Ze upt ook echt specifiek een topic van 2 jaar terug.

    Verdachter kan niet.

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    606
    06-04-2018

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ze upt ook echt specifiek een topic van 2 jaar terug.

    Verdachter kan niet.
    Dit is M.nl ... wat verwacht je...de helft is hier catfish haha

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    9
    04-08-2020

    Hij moet dominant zijn en streng maar ook een lief kantje heeft die hij niet graag laat zien.
    Een man die zorg draagt voor zijn vrouw door dik en dun.