1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Een eerlijke verdeling van de doelgroep..niks mis mee.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    De goede rechtse weg is het afschaffen van de voedselbank, dus waar heb je het over? Rechts of links heeft niets met deze beslissing te maken.

    De vluchtelingen weten zich niet te gedragen, waardoor de goede nu onder de slechte moeten lijden. Dan kan jij wel sieg heil gaan roepen, maar dat zo nergens op he?
    Het zijn illegalen vluchtelingen krijgen in Duitsland net als in nederland eerste levensbehoefte.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    OMG, heb jij het artikel wel gelezen??

    Het is een kwestie die Duitsland al ruim een week in zijn greep houdt: het besluit van de voedselbank in Essen om geen buitenlanders meer in haar klantenbestand op te nemen. De Essener Tafel doet dit omdat inmiddels 75 procent van de 6.000 klanten uit het buitenland komt, en omdat ouderen en vrouwen zich geïntimideerd zouden voelen door de veelal jonge mannen.
    Ik zeg dat ze dus die jonge mannen die ouderen en vrouwen intimideren moeten weren. Of eigenlijk nu ik het nog even beter lees, ze moeten een ontmoetingsdag organiseren om het gevoel van intimidatie weg te nemen... want dat staat er letterlijk, het is blijkbaar niet echt zo dat vrouwen en ouderen lastig worden gevallen er staat namelijk dat (ik neem aan bepaalde) vrouwen en ouderen zich "geïntimideerd zouden VOELEN"......

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Men weet nu de kerndoelgroep weer te bereiken. De groep waarvoor de voedselbanken in eerste instantie waren opgericht. Deze groep bestaat uit ouderen, alleenstaanden en gezinnen met jonge kinderen. Helaas is deze kerndoelgroep volledig onder gesneeuwd door de gigantische toestroom van vluchtelingen. Na deze maatregel niet meer. Een meerderheid van de Duitsers steunt deze maatregel.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Ik zeg dat ze dus die jonge mannen die ouderen en vrouwen intimideren moeten weren. Of eigenlijk nu ik het nog even beter lees, ze moeten een ontmoetingsdag organiseren om het gevoel van intimidatie weg te nemen... want dat staat er letterlijk, het is blijkbaar niet echt zo dat vrouwen en ouderen lastig worden gevallen er staat namelijk dat (ik neem aan bepaalde) vrouwen en ouderen zich "geïntimideerd zouden VOELEN"......
    Ah eigenlijk net zo als mensen die zich gediscrimineerd voelen. Dan weten we nu de oplossing: een ontmoetingsdag organiseren.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Het feit is dat in Duitsland vele ouderen van amper 400 euries moeten rondkomen..
    Belabberd sociaal stelsel mensen die 40 jaar gewerkt hebben.
    Dus van deze doelgroep moet dan ook een goede afspiegeling zijn in de totale totale doelgroepen van voedselbanken.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Het is gewoon pijnlijk om te lezen dat er zoveel mensen zijn die dan ook maar gewoon aannemen dat de fout dus bij de (hulp behoevende) buitenlanders ligt....ongelovelijk dit....In Frankrijk wilde de FN een antenne van het leger des heils sluiten omdat ze teveel buitenlanders hielpen, ze mochten alleen blijven als ze geen buitenlanders meer zouden helpen........ in Duitsland hebben ze daarvoor geen eens een FN burgermeester nodig, de Vrijwillegrs nemen dat soort besluiten gewoon vrijwillig zelf....

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Ik zeg dat ze dus die jonge mannen die ouderen en vrouwen intimideren moeten weren. Of eigenlijk nu ik het nog even beter lees, ze moeten een ontmoetingsdag organiseren om het gevoel van intimidatie weg te nemen... want dat staat er letterlijk, het is blijkbaar niet echt zo dat vrouwen en ouderen lastig worden gevallen er staat namelijk dat (ik neem aan bepaalde) vrouwen en ouderen zich "geïntimideerd zouden VOELEN"......
    Om het gevoel van intimidatie weg te bemen..
    Het is geen gevoel maar een bewezen feit gitane volg in godsnaam eens het nieuws inplaats van deze mensen af te schilderen als mensen die de waarheid werkelijkheid anders zouden af schildeten.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    Ah eigenlijk net zo als mensen die zich gediscrimineerd voelen. Dan weten we nu de oplossing: een ontmoetingsdag organiseren.
    Prima idée maar eerst de bedrijven en mensen die discrimineren oppakken en via snelrecht veroordelen......

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Het is gewoon pijnlijk om te lezen dat er zoveel mensen zijn die dan ook maar gewoon aannemen dat de fout dus bij de (hulp behoevende) buitenlanders ligt....ongelovelijk dit....In Frankrijk wilde de FN een antenne van het leger des heils sluiten omdat ze teveel buitenlanders hielpen, ze mochten alleen blijven als ze geen buitenlanders meer zouden helpen........ in Duitsland hebben ze daarvoor geen eens een FN burgermeester nodig, de Vrijwillegrs nemen dat soort besluiten gewoon vrijwillig zelf....
    De fout ligt duidelijk bij de ouderen zelf. Die zouden eens moeten leren omgaan met buitenlandse mannen die geen respect hebben voor anderen!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Om het gevoel van intimidatie weg te bemen..
    Het is geen gevoel maar een bewezen feit gitane volg in godsnaam eens het nieuws inplaats van deze mensen af te schilderen als mensen die de waarheid werkelijkheid anders zouden af schildeten.
    Ik lees prima, ik schreef dat je alle mensen die andere mensen lastigvallen moet weren ipv alleen de buitenlanders maar dat deze mensen ook daadwerkelijk lastig worden gevallen blijkt niet uit deze tekst, dat terwijl ik er in eerste instantie vanuitging dat dat wel het geval was, hoe het ook zij, buitenlanders weren is discriminatie, is fout, vervelende mensen weren is prima.....

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Prima idée maar eerst de bedrijven en mensen die discrimineren oppakken en via snelrecht veroordelen......
    Begin eens met die vluchtelingen zou ik zeggen. O nee, die zijn natuurlijk zielig..

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Begin eens met die vluchtelingen zou ik zeggen. O nee, die zijn natuurlijk zielig..
    Er zitten vluchtelingen in gevangissen in Europa die niets fout hebben gedaan........... Criminele vluchtelingen worden ook opgepakt die laat men echt niet lopen ik begrijp niet wat je bedoelt met begin eerst met de vluchtelingen ? Die discrimineren bedoel je ? Als blijkt dat een vluchteling die een eigen bedrijf heeft discrimineert dan moet hij gewoon bestraft worden maar je moet niet alleen buitenlanders die discrimineren aanpakken iedereen die discrimineert moet weten dat dat strafbaar is.... gewoon duidelijk zijn.... niets meer en niets minder....

    En dat gezeik over dat ik vluchtelingen zielig zou vinden en dat ze daarom niet dezelfde behandeling mogen hebben als andere mensen zuig je uit je grote duim.... jij bent trouwens wel voor een andere behandeling puur en alleen omdat ze buitenlanders zijn dus probeer het niet om te draaien......

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Het zujn illegalen vluchtelingen krijgen un Duitsland net als in nederland eerste levensbehoefte.
    In Frankrijk niet, daar worden hun tenten afgepakt, verbiedt de burgermeester de vrijwilligers om ze voedsel te geven, erger nog worden mensen tot een gevangenisstraf of een boete veroordeelt als ze illegale vluchtelingen helpen of onderdak bieden...(Délit de solidarité heet dat).en als de overheid de illegalen te pakken krijgen gaan ze de gevangenis in in afwachting dat ze kunnen worden uitgezet......

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    In Frankrijk niet, daar worden hun tenten afgepakt, verbiedt de burgermeester de vrijwilligers om ze voedsel te geven, erger nog worden mensen tot een gevangenisstraf of een boete veroordeelt als ze illegale vluchtelingen helpen of onderdak bieden...(Délit de solidarité heet dat).en als de overheid de illegalen te pakken krijgen gaan ze de gevangenis in in afwachting dat ze kunnen worden uitgezet......
    Illegaal is illegaal. Wegwezen dus. Als we alle illegalen gaan vertroetelen dan heeft dat een aanzuigende werking en dat is ongewenst.