1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-03-2018

    Huisdier

    Wat is jouw huisdier en waarom?
    Of wat zal het worden en waarom?
    Of helemaal geen en waarom?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    28
    09-07-2015

    Geen huisdier ik hou niet zo van dieren in huis en al helemaal geen katten. Haren overal ens
    “Geduld is geboden, wie niet vrijwillig geduld heeft, zal door de omstandigheden gedwongen worden om geduld te hebben”

  3. #3
    Uniek is jezelf zijn

    Reacties
    183
    03-01-2012

    Een kat zo een snoezige mooie kat.. in shaa Allaah. Ik vind ze gewoon schattig en leuk.. ze zijn toch een extra aanwezige.. haha

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    73
    09-12-2017

    Een hamstertje soo cutte zijn ze!! Ik zou der een willen misschien over un paar maanden.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    73
    09-12-2017

    Citaat Geplaatst door UmmAdidas Bekijk reactie
    Een kat zo een snoezige mooie kat.. in shaa Allaah. Ik vind ze gewoon schattig en leuk.. ze zijn toch een extra aanwezige.. haha
    Insch Allah katten zijn idd leuke huisdieren vooral wnr ze fluffyachtig zijn.

  6. #6
    Uniek is jezelf zijn

    Reacties
    183
    03-01-2012

    in shaa Allaah sis en jij een hamstertje haha

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    73
    09-12-2017

    Citaat Geplaatst door Nadorina11 Bekijk reactie
    Geen huisdier ik hou niet zo van dieren in huis en al helemaal geen katten. Haren overal ens
    Hahaha ook geen lief schattig konijntje

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    28
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door Nieuwegirl Bekijk reactie
    Hahaha ook geen lief schattig konijntje
    Ik heb een dwerghamster gehad toen ik 16 was ik vond het geweldig. Maar het is wel een verantwoordelijkheid je moet de kooi verschonen enz ze bezig houden anders is het zielig.
    En ze maken in de avond lawaai, ze leven ook normaal gezien maar max 3 jaar. Ik vond het super leuk toen ik em had maar nu ik ouder ben liever geen huisdieren meer. heeel heeel mss in de toekomst
    “Geduld is geboden, wie niet vrijwillig geduld heeft, zal door de omstandigheden gedwongen worden om geduld te hebben”

  9. #9
    Worldfamous

    Reacties
    25.526
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    2 papegaaien, 1 van 17 jaar en 1 van 3. Zijn net kinderen van 4 jaar oud, zo lief en zo stout allebei tegelijk

  10. #10
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Ik wil een hamster, zodat ik hun diepe wangzakken kan observeren. En ik wil een rode kater. Een slang lijkt me ook tof, vooral zijn eieren zijn echt merkwaardig.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.