1. #1
    J'adore.

    Reacties
    1.477
    13-03-2016

    Wimpers liften

    Salaam,

    Ik wil graag mijn wimpers laten liften. Zijn er aanradende salons? Deed het een paar maanden terug bij een vrouw, maar was echt niet tevreden. Omgeving Rotterdam, Utrecht en Den Haag! Xx
    Zucht.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    vind zelfde effect hebben als een wimper krultang heb bij meerdere bijna geen effect gezien. hoop dat je een goeie vind in ieder geval. tot nu toe niets positiefs nog gehoord erover.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  3. #3
    J'adore.

    Reacties
    1.477
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door Goldenlocks Bekijk reactie
    vind zelfde effect hebben als een wimper krultang heb bij meerdere bijna geen effect gezien. hoop dat je een goeie vind in ieder geval. tot nu toe niets positiefs nog gehoord erover.
    Haha precies, maar ik wil gewoon zonder mascara en met gekrulde wimpers zo de deur uitgaan, zonder te hoeven stressen voor de spiegel om de tijd..
    Zucht.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Citaat Geplaatst door meryamm._ Bekijk reactie
    Haha precies, maar ik wil gewoon zonder mascara en met gekrulde wimpers zo de deur uitgaan, zonder te hoeven stressen voor de spiegel om de tijd..
    hihi ja ik begrijp de struggle
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Wimperlifting vind ik echt onzin. Je ziet het amper.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    67
    23-03-2018

    Ik wil dat dus ook laten doen, maar heb ook nog niet echt een goeie gevonden waar ik het echt bij durf te laten doen

  7. #7
    J'adore.

    Reacties
    1.477
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door Iker3ie Bekijk reactie
    Ik wil dat dus ook laten doen, maar heb ook nog niet echt een goeie gevonden waar ik het echt bij durf te laten doen
    Ik zit hier met hetzelfde soort probleem haha. Flashers zijn overall
    Zucht.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    67
    23-03-2018

    Citaat Geplaatst door meryamm._ Bekijk reactie
    Ik zit hier met hetzelfde soort probleem haha. Flashers zijn overall
    Ja precies ik wil niet dat mijn wimpers ineens helemaal scheef staan ofzo

  9. #9

    Reacties
    81
    20-11-2017

    Heb het ooit gedaan bij wbyamal, was wel mooi maar zelf vind ik extansions het mooist. Ookal heb ik ze niet
    ❌Geen PM's van mannen en vrouwen. Ik ben niet geinteresseerd. Thanks.❌

  10. #10
    J'adore.

    Reacties
    1.477
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door khouvanje Bekijk reactie
    Heb het ooit gedaan bij wbyamal, was wel mooi maar zelf vind ik extansions het mooist. Ookal heb ik ze niet
    Wimperextensions zijn inderdaad super mooi, maar ben bang dat mijn wimpers eraf vallen

    Citaat Geplaatst door Eleganzza Bekijk reactie
    Wil het ook een tijdje laten doen maar ivm met het gebed is het niet mogelijk. Er komt een laagje op je wimpers waardoor woedoe niet geldig is.
    Ja klopt, daarom deed ik het toen ik ongesteld was. Doen meerdere dames trouwens.
    Zucht.