1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Erdogan bedreigt Amerikaanse leger in Manbij met ''Ottomaanse klap''



    Turkey’s leader lashed out against U.S. support of Kurdish militants in Syria, brandishing the prospect of an “Ottoman slap” after an American general threatened retaliation if his forces were hit by Turkey.

    “It’s obvious that those who say, ‘If you hit us, we’ll hit back hard,’ have never in their lives gotten an Ottoman slap,” President Recep Tayyip Erdogan said in a speech at parliament on Tuesday, responding to remarks by the top U.S. commander in Syria to the New York Times. “If those who come and go as they like through Turkey think they’re going to go stirring things up in places without paying for it, they’ll soon see that’s not the case."

    The comments mark an escalation in rhetoric against the U.S., whose backing of the Syrian Kurdish YPG has enraged Turkey, which labels the group as a terrorist organization and has invaded Syria to combat it. That incursion has created an unprecedented military faceoff between the two largest armies in NATO, with U.S. forces fighting alongside the YPG while Turkey attacks it.

    “You hit us, we will respond aggressively. We will defend ourselves,” the U.S. commander, Lieutenant General Paul Funk, said in a direct warning to Turkey in the interview published on Feb. 7.

    Erdogan spoke two days before U.S. Secretary of State Rex Tillerson is due to visit Ankara for what he said would be “tough talks” about Syria and other issues. The U.S. has been trying to urge Turkey to rein back its offensive against the Kurds, who’ve been instrumental allies for the U.S. in helping to defeat Islamic State. On Sunday, U.S. National Security Adviser H.R. McMaster met in Istanbul with Erdogan’s aide Ibrahim Kalin, without word of a breakthrough.

    “They can say whatever they want. Their security representatives came and their secretary of state is going to come, we’ll talk to them too,” Erdogan said. “But if things don’t go according to law and rights, this can’t be called a partnership or an alliance.”



    While Erdogan said that Turkey wouldn’t deliberately target U.S. forces, he warned U.S. soldiers to keep their distance from the YPG on the battlefield.

    “We’re going to destroy every terrorist we see,” Erdogan said. “Then they’ll understand that it’d be better for them not to stand beside them.”

    https://www.bloomberg.com/news/artic...hters-in-syria
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Show die amerikaanse johnies die Ottomaanse plattehand. Erdogan valt de amerikaanse handlangers al aan in Afrin. En binnenkort wat meer naar het zuiden waar ook amerikaanse soldaten zijn gestationeerd. Afslachten die jodenliefhebbers. Verkrachters van moslim kinderen en vrouwen.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Erdogan

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Hhhh was het maar waar


    Realiteit is dat als Erdogan de amerikanen in de ochtend aanvalt hij in de middag op midan ta9sim wordt afgeknald.

    Helaas is dit waar... de man is op één lijn met de yanks en heeft de gcc tegen zich. Dus die zouden hem als eerste helpen verwijderen.

    Jammer dat ze geen 1 vuist kunnen maken. Iedereen wil zelf de baas spelen, niemand die gelijkwaardige regels oppert...
    Bij een Turks-Amerikaans oorlog zal Erdogan de steun van zijn volk leger politie hebben. Laat de Amerikanen maar komen. Dan zullen de Turken wraak nemen voor alle moslims. Alle moslims die zijn gedood door de amerikanen zullen gewraakt worden.

    Turkije , Syrië , Irak , Iran en Rusland tegen de Amerikanen die alleen de PKK achter zich hebben. Amerika maakt geen kans in dat regio.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Bij een Turks-Amerikaans oorlog zal Erdogan de steun van zijn volk leger politie hebben. Laat de Amerikanen maar komen. Dan zullen de Turken wraak nemen voor alle moslims. Alle moslims die zijn gedood door de amerikanen zullen gewraakt worden.

    Turkije , Syrië , Irak , Iran en Rusland tegen de Amerikanen die alleen de PKK achter zich hebben. Amerika maakt geen kans in dat regio.
    erdogan hier heb je een vrijwilliger

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Droom verder
    Erdogan is een hond die blaft maar niet bijt!
    Die kan en durft niks tegen Amerika
    Zoals hij ook niks heeft gedaan toen de joden paar van jullie neerknalde,
    dus ga dood van binnen vuile nationalist(Koraniet)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Hhhh was het maar waar


    Realiteit is dat als Erdogan de amerikanen in de ochtend aanvalt hij in de middag op midan ta9sim wordt afgeknald.

    Helaas is dit waar... de man is op één lijn met de yanks en heeft de gcc tegen zich. Dus die zouden hem als eerste helpen verwijderen.

    Jammer dat ze geen 1 vuist kunnen maken. Iedereen wil zelf de baas spelen, niemand die gelijkwaardige regels oppert...

    Die gelijkwaardige regels zijn er natuurlijk wel bij de Navo.

    Als Erdogan het werkelijk tegen de Amerikanen op wil nemen zou het hem sieren (of de Turkse regering natuurlijk, maar wat heeft die regering nog in te brengen) om eerst het verdrag met de Navo op te zeggen.

    Waarschijnlijk heeft hij er meer belang bij om tweespalt in de Navo te veroorzaken. Ik vrees dat hij van een koude kermis thuiskomt.

    Maar we zullen het zien....
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Bij een Turks-Amerikaans oorlog zal Erdogan de steun van zijn volk leger politie hebben. Laat de Amerikanen maar komen. Dan zullen de Turken wraak nemen voor alle moslims. Alle moslims die zijn gedood door de amerikanen zullen gewraakt worden.

    Turkije , Syrië , Irak , Iran en Rusland tegen de Amerikanen die alleen de PKK achter zich hebben. Amerika maakt geen kans in dat regio.

    Amerika, de PKK en Europa?

    Maar geen zinnig mens zou zoiets willen... toch?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Bij een Turks-Amerikaans oorlog zal Erdogan de steun van zijn volk leger politie hebben. Laat de Amerikanen maar komen. Dan zullen de Turken wraak nemen voor alle moslims. Alle moslims die zijn gedood door de amerikanen zullen gewraakt worden.

    Turkije , Syrië , Irak , Iran en Rusland tegen de Amerikanen die alleen de PKK achter zich hebben. Amerika maakt geen kans in dat regio.
    De VS schoffelt Turkije van de kaart, net zoals het Libie en Irak heeft verwijderd. In dit geval denk ik dat de Navo wel wil helpen, ook daar heeft Erdolf behoorlijk kwaad bloed gezet. Gisteren nog nabij Cyprus.

    Wie hou je voor de gek man, Turkije valt Syrie en Irak aan op dit moment terwijl beide landen hebben aangegeven dat dit een oorlogsverklaring is. Iran kijkt de kat uit de boom maar ziet Turkije als een vijand. De Russen gaan land snoepen zodra het kan. De golflanden en Erdogan gaan ook niet echt lekker samen.

    Turkije raakt meer en meer geisoleerd door een megalomane idioot aan het roer.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    De VS schoffelt Turkije van de kaart, net zoals het Libie en Irak heeft verwijderd. In dit geval denk ik dat de Navo wel wil helpen, ook daar heeft Erdolf behoorlijk kwaad bloed gezet. Gisteren nog nabij Cyprus.

    Wie hou je voor de gek man, Turkije valt Syrie en Irak aan op dit moment terwijl beide landen hebben aangegeven dat dit een oorlogsverklaring is. Iran kijkt de kat uit de boom maar ziet Turkije als een vijand. De Russen gaan land snoepen zodra het kan. De golflanden en Erdogan gaan ook niet echt lekker samen.

    Turkije raakt meer en meer geisoleerd door een megalomane idioot aan het roer.
    Ik denk niet dat het zo simpel ligt.
    Een oorlog zou Amerika wel winnen, maar om te beginnen gaat die er helemaal niet komen.
    Daar hebben beide partijen geen belang bij.

    Ik denk ook niet dat de NAVO zich hier zomaar mee zou gaan bemoeien en Amerika zou helpen eigenlijk.
    Zeker niet als Turkije geen actieve oorlogsverklaring jegens de VS brengt en dat gaat Turkije echt niet doen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    We zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik denk niet dat Turkije hier met een positief resultaat uit gaat komen, een nieuwe genocide wordt niet geaccepteerd.

    De EU is al geen optie meer, de Navo staat onder druk. Nah, Turkije moet het binnenkort alleen doen, ja ook de islamitische landen kotsen op Turkije, en dan zal vrij snel blijken hoe zwak het is in zijn eentje. Nogmaals, niet sterker dan Libie of Irak.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    We zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik denk niet dat Turkije hier met een positief resultaat uit gaat komen, een nieuwe genocide wordt niet geaccepteerd.

    De EU is al geen optie meer, de Navo staat onder druk. Nah, Turkije moet het binnenkort alleen doen, ja ook de islamitische landen kotsen op Turkije, en dan zal vrij snel blijken hoe zwak het is in zijn eentje. Nogmaals, niet sterker dan Libie of Irak.


    ben je weer fantasietjes aan het verkopen gekke henkie

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie


    ben je weer fantasietjes aan het verkopen gekke henkie
    Mwah, ik bekijk de situatie gewoon op een reeele manier. Hier noemen we dat 'nuchter'. Linksom of rechtsom is Turkije de lul aan het einde van de rit zolang Hitler 2.0 daar de scepter zwaait.

    Edit:
    Hier heb je nog zo'n gek, dacht ook dat hij de baas was: https://www.youtube.com/watch?v=yfAeMtcURg0